A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel Yorumlarım

apieu güneş kremi

Herkese merhaba!

Yaz bitse de dışarı çıkarken güneş kremi kullanmaya tüm sene boyunca devam ediyorum. Bu yaz harika bir güneş kremi keşfettim ve bugüne kadar kullandığım güneş kremleri içerisinde açık ara en sevdiğim oldu! Bitmesine az kala çok sevdiğim A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel yorumlarımı sizinle paylaşmak istiyorum.

apieu güneş kremi

A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel spf50+ güneş korumasıyla güneş ışınlarına karşı cildimizde etkili bir koruma sağlarken, hafif bir his ve nemli bir cilt bırakmayı vaat ediyor. Kimyasal filtrelerin bulunduğu içerik listesini aşağı bırakıyorum. Filtreler haricinde centella asiatica ekstresi, madecassoside ve panthenol gibi hassas cildimin sevdiği içerikler de bu güneş kremini tercih etme sebeplerimden oldu.

A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel Cosdna

A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel 50 ml'lik güzel bir ambalajda geliyor. Ambalajının ince uçlu ağzı sayesinde istediğim kadar ürünü rahatlıkla alabiliyorum ve kapağının içerisine sızma, birikme yapmıyor. Ürünün yapısı çok hafif, ince bir losyon gibi. Ben tüm yüzüm için 2 parmak ürün alıyorum ve bolca yetiyor.

apieu güneş kremi

apieu güneş kremi

Sevdiğim özellikleri;

+ Hafif yapısı sayesinde yaz aylarında bile ağırlık, parlama yapmıyor.
+ Yaz ve sonbahar ayları için nem vermesi yeterli, üzerine kolaylıkla makyaj yapabiliyorum.
+ Çok kolay yayılıp anında emiliyor.
+ Sürdüğüm an yüzüme ferahlık ve serinlik veriyor.
+ Hafif beyazlık bırakıyor gibi gözükse de çok çabuk emildiğinden hiç beyazlık kalmıyor.
+ Koruması yeterli, leke vb. bir problem yaşamadım.
+ Sivilceye sebep olmadı, hatta yukarıda bahsettiğim içerikleri sebebiyle cildime iyi geldiğini düşünüyorum.

Bunların dışında A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel'in sevmediğim hiçbir özelliği olmadı. Özellikle karma ve yağlı ciltlerin yaz aylarında çok severek kullanacaklarını düşünüyorum. Elimde farklı bir güneş kremi olmasaydı kesinlikle bitmeden yedeklerdim.

A'Pieu Missha'nın alt markası ve Missha mağazaları ya da benim gibi online sitesinden ürünü satın alabilirsiniz.

A'Pieu markasından güneş kremi kullandıysanız sizin favoriniz hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram