Loreal Paris Şeker Peelingi Işıltı Canlandırıcı Yorumlarım

loreal-paris-şeker-peelingi

Merhaba!

Cilt bakımı ürünlerinde genellikle dermokozmetik markaları kullanmaya özen gösteriyorum ancak çekinerek aldığım Loreal Saf Kil Detoks Maskesi'ni çok sevdiğimi biliyorsunuz. Maskeyle ilgili yazımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bu seriyi sevince, peeling olarak da Loreal Paris Şeker Peelingi serisini tercih ettim ve cildime daha uygun bulduğum Loreal Paris Şeker Peelingi Işıltı Canlandırıcı olanını bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

Zamanında sivilce tedavisi gördüğümden cildim daha da hassaslaştı ve ufak tefek sivilcelerim olduğundan böyle ciltlere peeling pek önerilmiyor. Ancak son zamanlarda cildim kuruluktan pul pul soyulmaya, pütürleşmeye başladı ve en hafif yapılı CC krem bile yüzümde harita gibi duruyordu. Yüzümdeki ölü derileri atmak amacıyla ben de peeling arayışındaydım ve Loreal Paris Şeker Peelingi'nin kuru ciltlere daha uygun olduğunu düşündüğüm Işıltı Canlandırıcı olanını satın aldım.

loreal-paris-şeker-peelingi

Loreal Paris Şeker Peelingi'nin Siyah Nokta Karşıtı, Besleyici ve Işıltı Canlandırıcı olarak 3 çeşidi bulunuyor. Işıltı Canlandırıcı'nın içerisinde %100 doğal kaynaklı 3 şeker (esmer, sarı ve beyaz), Üzüm Çekirdeği Yağı, Monoi Yağı ve Acai Mikro Tanecikleri bulunuyor. İçerik listesini aşağıda görebilirsiniz. Saf Kil Detoks Maskesindeki ağır parfüm kokusu bu peelingde yok ve tatlı kokusunu çok sevdim.

loreal-paris-şeker-peelingi-içerik

Ürün yine aynı cam kavanozda ancak içinde koruyucu kapak bulunmuyor. Az miktarda ürün alıp kuru yüzüme 1-2 dk boyunca masaj yaparak uyguluyorum. Ürünün içerisinde minik şeker tanecikleri olduğundan hassas cildi olanların fazla bastırmadan uygulamalarını öneririm. Daha sonra bol ılık suyla yüzümü duruluyorum.

loreal-paris-şeker-peelingi

Cildimdeki etkilerine gelirsek; içeriğindeki Üzüm Çekirdeği Yağı etkisiyle duruladıktan sonra yumuşacık, pürüzsüz bir cildim oluyor. Kuru bir cildim olduğundan bıraktığı bu hissi çok sevdim ama karma ve yağlı ciltler sevmeyebilir. Dudaklarım da çok çabuk kuruyup soyulduğundan dudaklara da uygulanabilmesi benim için büyük bir artı. Dudaklarımdaki ve yüzümdeki ölü derileri nazikçe temizliyor ve uyguladığımın ertesi günü fondöten cildime daha güzel oturuyor. Uyguladıktan sonra bir süre cildim hafif kızardığından açıkçası ışıltı verme ve canlandırma etkilerini çok fazla görmedim. Bu konuda favorim Saf Kil Detoks Maskesi kesinlikle!

Ben bu peelingi cildimin ihtiyacı doğrultusunda haftada 2 kere uyguluyorum. Tıpkı maskelerindeki gibi bu peelingin de uzun süreli etkisini gözlemleyemedim ama anlık olarak verdiği etkiler güzel ve bittiğinde tekrar almayı düşünürüm. Loreal Paris Şeker Pelingi Işıltı Canlandırıcı'nın fiyatı indirimde 20 TL'ye düşüyor, pek çok kozmetik mağazada bulabilirsiniz.

Sevgiler!

9 yorum:

  1. Uzun zamandır peeling arayışı içindeydim acaba ne alsam yüzümü çizer mi zarar verir mi diyordum resmen bu yazın hızır gibi yetişti! :) Nedenini anlayamadığım bir şekilde cildim son zamanlarda soyuluyor ve yazıda bahsettiğin gibi kapatıcı ürünler yüzümde harita gibi duruyor, kapatmasam ayrı bir dert oluyor derken bu peeling kurtarıcım olacak sanırım :) Çok teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zarar verir düşüncesiyle uzak duruyordum ancak bu soyulmalar artık beni mecbur bıraktı :)) Şimdilik hassas cildim bu ürünle iyi anlaşıyor gibi, yazım faydalı olduysa ne mutlu bana, sevgiler ♥

      Sil
  2. ilk alıp kullandığım buydu benimde şimdi siyah nokta için olanı da kullanıyorum onu daha çok beğendim sanki şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kivilinin tanecikleri biraz daha büyük diye duymuştum, bana ağır gelebileceği için bunu tercih ettim. Zaten kivili daha popüler sanırım pek göremiyorum raflarda :)

      Sil
  3. Merak ettiğim ürünlerden biriydi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bunu aslında çok merak ettim ama elimdeki peelingleri eritmem lazım önce! Fakat senin yorumlarını okuyunca, benim de arada pullanan kuru cildime iyi geleceğini düşünüyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Üzüm Çekirdeği Yağı içeriğinden dolayı da tercih etmiştim, bıraktığı hissi sevdim ben. Kullanırsan yorumlarını çok merak ediyorum, sevgiler ♥

      Sil
  5. Bende baya baya sivilce yaptı 3 lu set 😔😔🤨

    YanıtlaSil

Instagram