Denebunu Şubat'18 Kutusu

ücretsiz kutular

Selam!

Denebunu Şubat kutusu birkaç gün önce elime ulaşmışken ben de içeriğini sizlerle paylaşmak, ürünlerden kısaca bahsetmek için hemen buraya geldim!

Öncelikle bilmeyenler için kısaca bahsedeyim: Denebunu her ay içinde denememiz için tester ürünler bulunan bir kutuyu, profil bilgilerimize göre adresimize ücretsiz gönderen bir oluşum. Kargo dahil her şey ücretsiz ve bizden beklenen kutu elimize ulaştıktan sonra www.denebunu.com sitesine girip ürünler hakkında yorumlarımızı yazmamız.

Her ay denememiz için bir ücretsiz kutu yayınlanıyor ancak bu kutu herkese çıkmıyor, üstte de bahsettiğim gibi kayıt olurken doldurduğunuz profil bilgileri ve ilgi alanlarınıza göre o ay size uygun kutu bulunabiliyor ya da bulunamıyor. Bana şu ana kadar 4 kutu çıktı, bir tanesi elime ulaşmadan iade oldu. 1 seneden fazla zamandır üye olup hala kutu alamayanlar varmış. Kutu çıksa da benim gibi eline ulaşamadan iade olanlar olmuş. Dağıtım firmalarında biraz sıkıntı var gibi duruyor. Mesela bu gelen Şubat kutum sitelerinde hala kargoya hazırlanıyor olarak gözüküyor :) Yine de sonuçta ücretsiz olarak böyle bir hizmet sunulduğundan açıkçası ben fazla eleştirmiyorum. Kutu çıkarsa şans diyorum 😇

ücretsiz kutular

Şubat kutusu beklediğimden önce elime ulaşarak beni şaşırttı. Kutunun içerisinden 2 adet tekli (gündüz-gece olarak) Molped, 1 adet Perwoll Yenilenen 3D Siyah Etki, 1 adet Knorr Şinitzel Pane Harcı ve benim asıl ilgimi çeken 10 ml'lik Bioderma Sensibio H2O misel su çıktı. Ek olarak Estee Louder, Molped ve Tea.Co'dan indirim kuponları da bulunuyor.

perwoll siyah etki
ücretsiz kutular knorr
ücretsiz kutular

Hepsini uzun uzun anlatmayacağım, zaten Knorr Şinitzel Pane Harcını ne zaman kullanırım bilemiyorum 😄 Ama bir süredir meşhur Bioderma H2O misel sular radarımdaydı ve satın almadan önce testerını deneme imkanı bulmak beni sevindirdi. 2 gün kullandım ve ilk izlenimlerim şöyle;

ücretsiz kutular bioderma sensibio h2o
bioderma sensibio h2o

Öncelikle bu misel suyu göz makyajımı çıkarmada kullandım. Hassas gözlerimde kızarıklık, yanma, tahriş yapmadı. Performans olarak ne çok iyi ne çok kötü diyebilirim. Maskarayı tek hamlede şıp diye temizlemiyor, büyük beklentiye girilmemeli. Yine de belirteyim; şu an kullandığım göz makyaj temizleyicim daha iyi temizliyor. Ancak yüzümdeki CC kremi gayet güzel temizledi ve yüzümde yumuşak, pürüzsüz ve duru bir his bıraktı, ayrıca kızarıklık yaratmadı. Sadece bu suyla cildi temizlemek ne derece yeterlidir bilmiyorum ama küçük boylarını seyahatlerde yanımda taşımak çok mantıklı geldi.

Son olarak bahsetmeden geçmeyeyim, Denebunu her ay bu ücretsiz kutulardan ayrı olarak bir de ücretli Exclusive kutular yayınlıyor. Bunların içerisinde High End markaların deneme boy ürünleri (bazen tam boy bir ürün bulunuyor) ve uygun bir fiyata satılıyor. Açıkçası bu kutularla ücretsiz kutulardan daha çok ilgileniyorum. Bu ay bir kutunun içeriği çok ilgimi çekti ancak tükendiği için alamadım. Bir sonraki ay Exclusive kutulardan ilgimi çeken olursa almak istiyorum. Alırsam burada da göreceksiniz tabii ki 😊

Herkese iyi haftalar!

Fulya.

7 yorum:

  1. Hediyelerinizi güle güle kullanın bence de dene bunu kutuları çok hoş . :) Ara sıra blogger arkadaşlar hediyelerini paylaşıyor ben de yazılarını keyifle okuyorum . :)

    Büyük blog takp etkinliğinden geldim , bana da beklerim . :)
    Bu arada temalarımız da aynıymış . :) Kendi evimde gibi hissettim burda . :)
    Çok çok sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, ben de hemen takibe alıyorum sizi 😊

      Sil
  2. Molped ve Perwoll de aynıymışız canım 😊 Bioderma için hemen temizlememesi dışında yanma ve tahriş yapmaması güzel aslında, malum hassas olunca 😊 Çok güzel bir yazı olmuş, eline sağlık ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 🌸😊 Bioderma ürünlerinde bi problem yaşamıyorum genelde ama dediğin gibi hassas olunca dikkatli olmak gerekiyor 😊

      Sil
  3. Denebunu güzel bir oluşum bence de. Keşke bizde de olsa😊 Hediyelerinizi güle-güle kullanın.
    Bu arada büyük etkinlikten geliyorum. Bloğunuzu ve sizi tanıdığıma memnun oldum. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için, ben de tanıştığımıza memnun oldum 😊

      Sil

Instagram