Flormar Full Color FC04 Rose I Hold Oje

 

Selam!

Ani ve kısa bir pazartesi postuyla hem haftaya motive başlamak hem de buraya uğrayanlara selam vermek istedim! Kuru kuru selam vermeyip hafta sonu sürüp çok sevdiğim ojeyi de paylaşmadan geçmeyeceğim tabii ki:)

Fotoğraflarda Flormar Full Color serisinden FC04 Rose I Hold renginin tek kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Yavruağzı-açık gül kurusu arasında hoş bir rengi var. Oje çok pigmentli ve tek katta da gayet kapatıcı. İkinci katı sürdüğümde bana biraz yoğun geliyor ve tek kattaki rengini daha çok beğeniyorum. Bu yüzden genelde tek kat sürüyorum.

Tırnakta doğal durduğu ve tam benlik renk tonlardan biri olduğu için ben çok severek kullanıyorum. Bugün 3. günü ve ufaktan soyulmalar başladı, 3. gündeki halini instagram hikayelerimde görebilirsiniz. instagram hesabım: @fullinblog

P.S Son fotoğrafta hiçbir filtre vs. kullanmadım, rengini daha doğru bir şekilde görebilirsiniz.

Güzel bir hafta olsun, sevgiler!

Fulya.




2 yorum:

  1. Bunun tonu tam aradığım gibiymiş, öğlen Gratis'ten bakayım :)) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş bir rengi var mutlaka bakın, sevgiler! 😊

      Sil

Instagram