Faydalı Doğal Yağlar: Kudret Narı Yağı 🌿

Selam!

Çoğu postumda oldukça kuru ve nemsiz bir cildim olduğundan sık sık bahsediyorum. Öyle ki yaklaşık 1 sene önce cildim aşırı gerilmeye başladı, gün içinde kaşıntı hissi oluşuyordu ve kuruluktan kaynaklı bölgesel kızarıklıklarımla başa çıkamıyordum. Nemlendirici kremler de işe yaramadığından bir tanıdığımız aracılığıyla Kudret Narından haberdar oldum. İnternette biraz araştırdıktan sonra gittiğim aktarın da önerisiyle Kudret Narı Yağı’nı aldım 🌿

50 ml’lik şişede aldığım Kudret Narı Yağı’nı hemen hemen tüm aktarlarda bulabilirsiniz. Cilt için faydaları çok fazla. Aşağıda benim de internetten edindiğim faydalarını paylaşmak istiyorum:

Cilt yenileyici ve hücre yenileyici özellikleri bulunuyor.
Antioksidan özelliği taşır.
Bol miktarda E vitamini içerdiğinden egzama, sedef ve cilt hasarlarını yenilenmesinde oldukça etkili (Zaten cilt kendini E vitamini sayesinde yeniliyor).
Cilt lekeleri üzerinde etkili.

Aktar sabah-akşam temiz cildime uygulamamı önermişti ancak işe yağdan parlayan bir yüzle gidemeyeceğim için ben sadece akşamları kullanabildim. Yağın çok kötü bir kokusu var, kokuya hassas olanlar sırf bu yüzden kullanamayabilir ancak bir süre sonra alıştığım için kokusunu pek problem etmedim. Yine de yakınımdakiler için kokusu problem oldu 😄

Akşam yüzümü yıkadıktan sonra yeteri kadar yağı yüzüme uyguladım. Sabah uyandığımda yüzümde anca emilmişti ve daha ilk kullanımda gözle görülür şekilde bölgesel kızarıklıklarım geçti (yüzümü yıkadıktan sonra tabii kızarıklıklar biraz daha ortaya çıktı ama kesinlikle fark etmişti). Bir süre akşamları cildime uyguladım, cildim biraz toparlandıktan sonra ara verdim. Ben yağ kullanmaktan aşırı çekinen, kullanırsam yüzümden yağ fışkıracak gibi düşünen biriydim ancak kullandığım süre boyunca cildim hiçbir ters tepki göstermedi, yağlanma gibi bir durum olmadı. Bu önyargımı da yıkmış oldum 😇

Çok uzun bir süre kullanmadığım için lekeler üzerindeki etkisinden bahsedemeyeceğim. Sivilce lekelerim hala var, cildim hala kuru ancak aşırı kuruyup kızardığı günlerde kullanıyorum ve faydasını gerçekten görüyorum. Kuruluktan, tahrişten kaynaklı kızarıklıklarınız ya da egzamanız varsa Kudret Narı Yağı’nı öneririm. Zaten doğal bir ürün ve siz de cilde faydalarını araştırıp karar verebilirsiniz.

Belirtmemde fayda var; burada yazdığım tüm yazılar benim kullandığım ürünlerle ilgili şahsi görüşlerimdir. Bir cilde yarayan başka bir cilde yaramayabilir. Daha ciddi sorunlarınız varsa dermatoloğunuzun tavsiyelerinden çıkmamanızı öneririm.

P.S. Cildimin şu anki kuruluğu 3 sene önce kısa bir Roaccutane tedavisi görmemin bir sonucu. Roaccutane ciddi yan etkilere sahip ve çoğu kişinin çekimser yaklaştığı bir ilaç olduğundan bu konuyla ilgili faydalı olabilecek deneyimlerimi aktardığım bir yazı paylaşmayı düşünüyorum. Ne dersiniz, böyle bir yazı gelsin mi? Fikirlerinizi merak ediyorum, isterseniz böyle bir yazı hazırlayacağım. Yorumlarınızı lütfen aşağıda benimle paylaşın!

Sevgiler!

Fulya.

23 yorum:

  1. Ah o roaccutane, bende tedavisini görmüştüm ve kızarıklık etkileri yıllar sonra hafifleyebildi. Kudret narını görmüştüm annem evde bir kürünü yapıyordu, ama kokusu kötüymüş ya banada görüntüsü o kadar korkunç geliyor.🙈😬 Ama yararları baya iyiymiş canım, çok da güzel anlatmışsın eline sağlık aklımda tutuyorum 😍🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o zaman birbirimizi iyi anlarız Kübracım 😄🌸 Benim 3 sene oldu etkilerini hala görüyorum, kupkuru bir cildim oldu. Kudret narını görmedim ben ama yağı gerçekten kötü kokuyor 😒 Yine de kuruluktan baş edemediğim zamanlarda oldukça yararı dokundu bana 😊

      Sil
  2. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bloggerların buluşma ve sosyal paylaşım noktasında sizleri de aramızda görmek isteriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer bloggerlara kolaylıkla tanıtabilir ve merak ettiğiniz blogger ile doğrudan iletişim kurabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. Ben kudret narı macununu kullandım bağışıklık sistemim için oldukçada memnun kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur, kudret narının kendisinin de vücudumuz için yararları çok fazlaymış, ben kullanmadım ama çok duydum. Sevgiler 🌸

      Sil
  4. Merhabalar iade-i ziyarete geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de denemeliyim çünkü benim cildimde çok su içmeme rağmen gittikçe kuruyor. Bu arada iade-i ziyarete geldim. Takibe başladım.sizi de benim bloguma abone olmaya bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz, ben takibe almıştım sizi, abone de oluyorum hemen 😊

      Sil
  6. Merhabalar, büyük blog etkinliğinden geldim https://kelimeleringucu1.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz ben de takibe alıyorum sizi 😊

      Sil
  7. Faydalı yazınız için teşekkürler.Etkinlikte keşfettim blogunuzu çok faydalı içerikler buldum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Ben de takibe aldım sizi 😊

      Sil
  8. Benim de kuru bir cildim var mutlaka deneyeceğim. Bu arada büyük blog takip etkinliğinden geliyorum, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz, teşekkür ederim size de başarılar 😊

      Sil
  9. Takip etkinliğinden geldim. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, hemen geliyorum blogunuza 😊

      Sil
  10. Merhaba Büyük blog takip etkinliğinden geldim ve takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İnci Hanım, ben de hemen takibe alıyorum sizi, sevgiler! 😊

      Sil
  11. Ben de doğla yağları kullanmaktan çok hoşlanırım gerçekten de fayları büyük. Özellikle cilt için. Cilt lekeleri deyince gözlerim açıldı tabi. hemen denemek istedim. Tavsiye için teşekkürler.

    Bu arada yeni keşfettim. Takipteyim. Seni de beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de faydalarını yeni keşfedenlerdenim :) Rica ederim, ben de geliyorum hemen blogunuza 😊

      Sil
  12. Rüzgar'ın da dirseğinde geçmeyen bir egzaması var, acaba ona da iyi gelir mi diye merak ettim şu an. Aktara uğrayıp bakayım mutlaka, teşekkürler haberdar ettiğin için Fulya. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzama için Kantaron yağı da öneriliyor, bu tarz doğal yağlar pek çok derde derman olabiliyor ama tabii iyice araştırıp kullanmakta fayda var. Rica ederim umarım işinize yarar, çok sevgiler!♥ 😊

      Sil

Instagram