Bitenler #2


Ocak ayında bitirdiğim ürünleri sizinle paylaşmak için bir süredir biriktiriyorum ancak fotoğraflarını yeni hazırlayabildim. Çok geç olmadan da hemen sizinle paylaşmak istedim :)

Başlıkların üzerine tıklayarak ürünler hakkındaki detaylı postlarıma gidebilirsiniz.
  1. Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyici: Ağustos ayında doğum günüme özel 1+1 kampanyasından yararlanıp aldığım bu ürünün ilki bitti. Şu an ikinciyi kullanıyorum, çok çok memnunum 💜
  2. La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante: Bu yüz temizleyiciyle ilgili daha önce detaylı bir yazı yazmıştım. Bittikten sonra internetten tekrar sipariş ettim. Cildimi kurutmadan, germeden temizliyor, krem yapıda oluşunu seviyorum.
  3. Bioderma Sebium Hydra Nemlendirici Krem: Bu bitirdiğim 3. tüp. 3 sene önce Roaccutane kullandığım dönemde doktorumun önerisiyle çok memnun kalarak kullandım ancak son zamanlarda nedense pek de bayılmamaya başladım. Şu an için tekrar almayacağım.
  4. Dalan El Kremi: Önceki Bitenler yazımda Dalan’ın Zeytinyağlı duş jelinden bahsetmiştim. Duş jelinin kokusundan ne kadar hoşlanmadıysam kreminin kokusunu da o kadar seviyorum! Bu tip ürünlerde yeni şeyler denemeyi sevdiğimden başka bir kreme geçtim ama arada tekrar alıp kullanabilirim, nemlendirmesi de gayet başarılıydı. Paraben içermiyor ayrıca.
  5. Caudalie Vinosource SOS Thirst Nem Serumu Tester: İnternetten yaptığım alışverişte tester olarak gönderilen Caudalie markasına ait bu nem serumunu, kuru ve gergin bir cildim olduğundan merakla denedim. İlk izlenimim serumun anında emilmesi ve yüzümde yağlı bir his bırakmaması oldu. Sürdükten sonra büyük bir neme doyma hissi yaşamadım ancak sabah uyandığımda cildim daha pürüzsüzdü. Sabah cildimde bıraktığı hissi sevdim.
  6. Benri Pamuk: Gratis'lerde satılan Benri pamukları ben bir türlü sevemedim. Bana çok sert geliyor ve temizlerken gözlerimi acıtıyor. Mecbur kalmadıkça almıyorum.
  7. Loreal Hair Wax: Blogda Taner’in yorumlarına da yer vermeyecek değilim:) Yaptığım mini röportaja göre (😄) bu ürünün diğer waxlara nazaran daha kremsi yapıda olmasını beğenmiş. Rüzgarda performansı pek iyi değil. Islak görünümlü. Daha mat ve daha iyi performansta olanını bulana kadar tercih edebilirmiş.
Ocak ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Ben bu Bitenler yazılarını yazmayı da okumayı da çok seviyorum. Bazen hiç bilmediğim ürünler hakkında kısa yazılarla bir fikir sahibi oluyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Bitenler yazılarını okumayı seviyor musunuz?

Bu arada 8-6 mesai, hafta sonu koşturmacası derken havaların da henüz tam aydınlanmaması sebebiyle fotoğrafları gün ışığında çekme fırsatı bulamıyorum ne yazık ki ☹️ Ama yakın zaman sonra gün ışığında daha aydınlık fotoğraflar çekip paylaşacağım söz veriyorum:)

Hepinize çok güzel bir hafta diliyorum, sevgiler!

instagram: @fullinblog
mail: fullinblog@gmail.com

2 yorum:

  1. bitenlerinizi saklamışsınız helal , asla saklayamıyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdiğim ürünleri yazılarını hazırlayana kadar bir kutuda saklıyorum ama işim biter bitmez doğru çöpe:))

      Sil

Instagram