Avene Micellar Lotion Yorumlarım

avene micellar lotion

Yaklaşık 2 ay önce eczanede Avene'in hassas ciltlere özel seyahat boy ürünleri bulunan kofresini görüp almıştım. Kofrenin içerisinde birer adet Avene Micellar Lotion (100 ml), Avene Hydance Legere nemlendirici krem (15 ml), Hassas Ciltler İçin Peeling Jeli (15 ml) ve SPF 50+ içeren renkli mineral güneş kremi bulunuyor. Daha önce Avene'in Cleanance serisinden nemlendirici kremini kullanmıştım (yazısı için buraya tıklayabilirsiniz) ve bu kofredeki her ürünü oldukça merak ediyordum. Bu yazımda şişenin yarısına geldiğim Avene Micellar Lotion hakkındaki yorumlarımı sizinle paylaşacağım.

Avene Micellar Lotion'ın üzerinde çoğu misel suda olduğu gibi durulama gerektirmediği belirtilmiş. Ben öncelikle bu misel suyu bir disk pamuğa dökerek cilt makyajımı çıkarıyorum. Daha sonra da cildimi uygun bir jel ya da köpürmeyen bir temizleyiciyle temizliyorum. Böylelikle ilk aşamada makyajımı kolayca çıkarırken ikinci aşamada da cildimi temizlemiş oluyorum. 

Avene Micellar Lotion'ın içeriği aşağıdaki gibi. İçeriğinde Avene Termal Suyu ve parfüm bulunuyor. Kokusu Avene Cleanance Nemlendirici Krem ile birebir aynı, temiz ve fresh bir koku. Uygularken pamuk yüzümde kayıp gidiyor ve cildimde herhangi bir yanma, kızarıklık yapmıyor. Aksine kızarıklıklarımı çok az da olsa yatıştırdığını düşünüyorum. İçeriğinde parfüm olmasından dolayı hassas gözlerimde kullanmaktan çekinmiştim ancak denediğimde hem gözlerimi hiçbir şekilde yakmadı, hem de makyajı kolayca temizlemesi beni şaşırttı. Waterproof maskara kullanmıyorsanız göz makyajını temizleme performansı sizi tatmin edecektir.

Yine de cilt bakım ürünlerinde parfüm bulunmamasını tercih ederim. Benim için tek eksi yanı bu diyebilirim.

avene misel su içerik

Misel suların atası Bioderma'nın misel sularını da çok seviyorum ama Avene'in içerisinde Avene Termal Suyu bulunmasından dolayı bir süre Avene'i tercih edeceğim gibi gözüküyor.

Dipnot olarak; misel suları kullanmadan önce mutlaka çalkalamak gerekiyormuş, yoksa bir süre sonra elimizde yalnızca su kalırmış. Ben bunu yeni öğrendim, bilmeyenler için de paylaşmış olayım :)

6 yorum:

  1. Micellar suları kullanmayalı çok oldu ancak çok pratik oluyorlar, ama keşke parfüm içermeseymiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, bir rahatsızlık vermedi ama benim de tek sevmediğim yanı parfüm içermesi oldu :(

      Sil
  2. en sevdiğim bana göre en hafif en iyi misel su budur :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafifliğine katılıyorum, benim de cildimi hiç yormuyor aksine bir tık yatıştırıyor gibi hissediyorum :)

      Sil
  3. Ben de severek kullanıyorum bunu :)

    YanıtlaSil

Instagram