Kalyon Tırnak Eti Temizleyici Yorumlarım

kalyon tırnak eti temizleyici

Gerek hijyen açısından gerek de birinin tırnak etlerimle uğraşması düşüncesini sevmediğimden hiç maniküre gitmedim. Eskiden beri duştan sonra yumuşamış tırnak etlerimi geriye iterek keserdim. Tırnak etlerini kesmenin, verdiği güzel görüntüye karşın maalesef zararlı olduğunu biliyorum, bunun için de artık kesmeyi bıraktım ve bir süredir Kalyon Tırnak Eti Temizleyiciyi kullanıyorum, yorumlarımı paylaşmanın da vakti geldi.

kalyon tırnak eti temizleyici
kalyon tırnak eti temizleyici

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici bildiğimiz oje şişesinde sarımsı renkte yağ kıvamında bir ürün. Şişede sarı gözüküyor ancak uygularken şeffaf olduğu görülüyor. Kapağındaki fırça yardımıyla oje sürer gibi tırnak etlerime bolca uyguluyorum. Yorumlarıma geçmeden önce aşağıda içeriğini de paylaşmak istiyorum.

kalyon tırnak eti temizleyici içerik

Gelelim benim nasıl en etkili şekilde kullandığıma:

Ben haftada genellikle 2 kez duştan sonra tırnak etlerime uyguluyorum, 5 dakika bekletiyorum. Daha sonra temizleyiciyi biraz ılık suyla ovarak -burası önemli- iyice tırnak etlerime yediriyorum ve etlerimi tırnaklarımla hafifçe geriye itiyorum (ben itici çubuk vs kullanmaktan hoşlanmadığımdan bu yöntemle itiyorum). Daha sonra da ellerimi yıkayıp dezenfekte etmeyi ihmal etmiyorum.

Günün herhangi bir saatinde tırnak etlerime uygulayıp 5 dk sonra itmeyi denediğimde ürün çok etkili olmadı. Yukarıda belirttiğim şekilde uyguladığımda en güzel sonucu alıyorum. Eğer bu ürünü kullanmayı düşünüyorsanız belirttiğim şekilde denemenizi öneririm, sonuçlarını da bana yazın :)

Benim Kalyon Tırnak Eti Temizleyici yorumlarım bu şekildeydi. Bu ürünü kozmetik mağazalarda rahatlıkla bulabilirsiniz. Siz de kullandıysanız yorumlarınızı aşağıya bekliyorum!

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Fiyatı da çok uygun, bir şans verebilirsiniz :)

      Sil
  2. içinde minik peeling tanecikli olanları seviyorum ben bu anlamda en iyisi Farmasi'ydi şimdi başka bir ürün kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi'den hiç ürün kullanmadım, merak ettim ben de onu :)

      Sil
  3. Ben ne yazık ki tırnak hassasiyetim sebebiyle oje dışında herhangi bir uygulama yapamıyorum tırnaklarıma. Ama bu ürün kullanabileceğim bir ürün gibi görünüyor, tırnak sertleştiricisini de bayılarak kullanmıştım:)

    Benim için faydalı bir yazı oldu, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üründen memnun kaldığım için tırnak bakım ürünlerini de denemek istiyorum ben de ^_^ Faydalı olduysa ne mutlu bana! Çok sevgiler ♥

      Sil
  4. Ben de vaktiyle Sally Hansen'in temizleyicisini kullanıyordum ancak son bir kaç aydır çoook üşeniyorum!! Yeniden başlayayım aslında :) Kalyon da aklımda olsun, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen hakkında ben de çok iyi yorumlar duymuştum, o da merak ettiğim bir ürün. Şimdilik Kalyon'dan memnunum ama :) Çok sevgiler ♥

      Sil

Instagram