Maybelline Color Tattoo 24 HR Far Creme De Nude Yorumlarım

maybelline color tattoo 24hr creme de nude far

Merhaba!

Maybelline Color Tattoo 24 HR farlarından birkaç renge sahibim, uzun bir süredir de kullanıyorum, hatta 1 tanesini bitirip yenisine geçtim :) Blogda hiç yazmadığımı fark edince hepsini ayrı ayrı paylaşmaya karar verdim. Bugün yorumlarımı paylaşacağım far Maybelline Color Tattoo 24 HR Creme De Nude!

Maybelline Color Tattoo 24 HR Creme De Nude far, bu seriden kullandığım ilk renk değil ancak bu rengi çıktığında hemen almıştım. Bilmeyenler için bu farlar gayet şık küçük cam kavanozlarda bulunuyor. Creme De Nude rengi sarı alt tonlu ten renginde mat kremsi bir far. Ben bu rengi günlük makyajlarımda farların altına baz olarak, çoğu zaman da yağlı göz kapaklarımı nötrlemesi ve matlık vermesi amacıyla tek başına uyguladım.

maybelline color tattoo 24hr creme de nude far

Öncelikle ben tüm Color Tattoo farları yüzük parmağımla pıt pıt uyguluyorum. Bence özellikle de Creme De Nude rengi fırçayla uygulamak için uygun bir far değil. Yapısı başlarda daha yumuşaktı ancak kullandıkça diğer renklere göre daha kuru olduğu fark ediliyor (fotoğraflarda da kuruluğu belli). Kalın bir tabaka alıp dağıtmaya çalışırsanız çok zorluyor, pütür pütür duruyor. Özellikle kışın cildimin çok kuru olduğu zamanlarda beni çok zorladı, her uyguladığımda bir yerde birikme yaptı, pütür pütür oldu. Bunun bir nebze önüne geçebilmek için parmağımla ince bir miktar alıp dağıtıyorum, gerekirse üzerinden küçük bir miktar daha geçiyorum.

maybelline color tattoo 24hr creme de nude swatch

Far bazı olarak günlük kullandığımda göz kapağını nötrlediği için farların rengi, bazsız uygulamaya kıyasla tabii ki daha güzel gözüküyor. Ben özellikle farları tutuşunu beğeniyorum. Sabahtan sürdüğüm far akşama kadar çok fazla bozulmadan kalıyor. Yine de özel günlerde bu far yerine far bazı kullanmayı tercih ediyorum. Tek başına uyguladığımda ise rengi biraz sarı kaçsa da tüm gün göz kapağıma güzel bir matlık veriyor.

Maybelline Color Tattoo 24 HR Creme De Nude far, yapısı sebebiyle kullandığım süre boyunca zaman zaman sevip zaman zaman nefret ettiğim bir ürün oldu :) Bittiğinde tekrar alır mıyım bilmiyorum, sizin bu farla ilgili yorumlarınız neler?

9 yorum:

  1. Benim göz kapaklarım çok kuru olmasına rağmen, bu farla ilgili tamamen aynı duyguları yaşamışız. Ben kışın asla kullanamıyorum, göz kapaklarımda dağılmıyor pütür pütür oluyor. Yazın daha rahat kullanabiliyorum, cildimin nemi biraz daha arttığı için. Kullanım şekli ve uygulama yöntemleri hakkında bire bir aynı fikirlere sahibiz.
    Güle güle kullanın, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için teşekkür ederim, bu serideki diğer farlarda böyle kuruluk sorunu yaşamamıştım, benim aldığım farda mı sorun var diyordum ama yalnız değilmişim :) Bu mevsimde dediğiniz gibi daha rahat kullanıyorum ben de.
      Çook teşekkürler, sevgiler ♥♥

      Sil
  2. Far bazı olarak kullanılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanımda en çok far bazı olarak kullanıyorum ben de ^_^

      Sil
  3. bir ara sürekli far bazı olarak kullanıyordum bunları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruluk problemi olmasa far bazı olarak kullanmak için çok uygun bu far ^_^

      Sil
  4. Benim göz kapaklarım yağlı olduğu için bu farla çok iyi anlaştık. Ben karıştırma fırçası ile göz kapağıma uyguluyorum ve baz olarak da performansından çok memnunum. Çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı göz kapaklarında kuruluğu pek sorun olmaz bence de, bu aralar beni de çok zorlamıyor ^_^ Sevgiler ♥♥

      Sil
  5. bende ilk zamanlar sevmiştim ama sonra sogudum :/

    YanıtlaSil

Instagram