Bausch + Lomb Eyes Soin Apaisant Göz Kremi Yorumlarım

bausch+lomb soin apaisant göz kremi

Birkaç ay önce instagram'da sevgili Anıl Tiryaki'nin yaptığı bir çekilişte Bausch + Lomb Eyes Soin Apaisant göz kremini kazandım. Sabahları kalktığımda göz çevremin şiş olması ve gülünce gözlerimin etrafındaki ince çizgiler hariç -ki bunlar da sevdiğim şeyler- göz altlarımda morluk, koyu halkalar gibi problemlerim olmadığından bu zamana kadar göz kremi, göz altı kapatıcısı gibi ürünler kullanamaya ihtiyaç duymadım. Ama hazır bu krem elime geçmişken kullanıp bendeki etkilerini gözlemlemek istedim.

Bausch + Lomb Eyes Soin Apaisant göz kreminin özellikleri şu şekilde;


  • İçerisindeki Candeia (alfa-bisabolol açısından zengin), Sinir Otu, Meyan Kökü ve Öküz Gözü Otu (Arnica Montana) ile göz kapağı ve göz çevresindeki kırmızılığı, gerginlik hissini ve şişkinliği azaltmayı ve göz çevresini rahatlatmayı vaat ediyor.
  • Hassas cilt yapısı için özel olarak tasarlanmış.
  • Kontakt lens kullananlar için uygun olduğu belirtilmiş.
  • Renksiz, parfümsüz ve parabensiz.
  • Gözyaşına benzer fizyolojik pH değerinde.
  • Hipoalerjenik.

Ürün yağsız ve jel yapıda. İçeriğini aşağıda görebilirsiniz, içeriğinde iki çeşit silikon bulunuyor. Bu kremi gözün alt kısmından başlayıp kaş altına ve daha sonra alt göz kapağı altına doğru tüm göz çevresine yaklaşık 5 defa tekrar ederek uygulamak önerilmiş. Bu sayede göz çevresindeki tahrişi rahatlatmayı ve hassas göz çevresindeki şişkinlik, koyu halka ve kırışıklıkları azaltmayı vaat ediyor.

bausch+lomb soin apaisant göz kremi içerik
bausch+lomb soin apaisant göz kremi
bausch+lomb soin apaisant göz kremi

Gelelim benim Bausch + Lomb Eyes Soin Apaisant göz kremi yorumlarıma:

Öncelikle yukarıda bahsettiğim gibi morluk, koyu halka gibi problemlerim olmadığından bu alandaki etkisinden bahsedemeyeceğim. Ben bu kremi akşamları yatmadan önce ve bazen gözlerimin çok şiş olduğu zaman sabahları uyguladım. Krem jel yapıda olduğundan sürüldüğü anda göz çevresine serinlik hissi veriyor ve yumuşatıyor. Biraz yapış yapışlık söz konusu. Benim zaman zaman göz altımda bölgesel küçük kuruluklar olur, bu kremi kullandığım süre boyunca böyle bir kuruluk olmadı. Şişlikleri azaltma konusunda bir etkisini görmedim. Bu açıdan ürünün başlığının metal olmasını tercih ederdim. İnce çizgilere de bir etkisi olmadı, zaten bu tarz ürünlerin çizgilere pek etki edeceğini düşünmüyorum. Kullandığım süre boyunca da hassas göz çevremde yanma, batma yapmadığı ve milia tarzı bir şeye sebep olmadığını da rahatlıkla belirtebilirim.

Bu krem göz altı morluğu gibi problemi olanlar için etkili olur mu bilemiyorum. Ben jel kıvamında hafif yapısı, hassas göz çevreme nazik davranması sebebiyle sevdim diyebilirim ama nemlendirme dışında elle tutulur bir özelliğini görmedim. Silikonlu yapısı sebebiyle kapatıcının altına kullanmak için de uygun olacağını düşünüyorum. Yine de bittiğinde tekrar almayı düşünmeden önce piyasada aynı etkileri veren daha uygun fiyatlı, içeriği daha temiz göz kremleri var mı araştırmayı tercih ederim.

7 yorum:

  1. bu markanın sadece lens solüsyonlarını biliyorum ben göz kremi olduğunu duymamıştım ama pek çok kozmetik ve dermokozmetik marka varken buna pek de sıra gelmezdi zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ürünü daha önce duymamıştım, hediye gelmese aklıma gelip alacağım bir marka değildi :D

      Sil
  2. henüz denememiştim ama not aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu markadan daha önce hiçbir ürün kullanmamıştım, özellikleri güzele benziyor aslında ancak Audrey'nin de dediği gibi buna sıra gelir mi bilemem :D

    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten o kadar seçenek var ki ben de gidip özellikle bu markayı tercih eder miydim bilmiyorum, zaten benden başka yazıp yorumlayan da olmamış :D Benim izlenimlerime göre çok hassas ve alerjik ciltler için iyi bir tercih olabilir. Onun dışında çok fark yaratan bir özelliği olmadı :/

      Sevgiler ♥

      Sil

Instagram