L'Oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Yorumlarım

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem'in Denebunu Mayıs kutusundan (yazısı için buraya tıklayabilirsiniz) çıkan testerlarını denedikten sonra tam boyunu almaya karar vermiştim. Bir süredir özellikle duştan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum ve yorumlarım nasılmış bakalım!

Öncelikle kremden biraz bahsedeyim. Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem'in içerisinde 6 değerli çiçek özü bulunuyor. Saçı beslemeyi, saça ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kazandırmayı vaat ediyor. Saça ıslak ya da kuru uygulanabiliyor ve vaatleri arasında en ilgi çekici olan da saçı 230 derece ısıya kadar koruması. İçeriğinde silikon bulunuyor ancak alt sıralarda olduğundan beni rahatsız etmedi. Bendeki her saç tipine uygun versiyonu.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Ben bu kremi duştan sonra, nemli saçlarımı ortadan ikiye ayırıp iki tarafa da yaklaşık bir fındık büyüklüğünde olacak şekilde ortadan uçlara doğru uyguluyorum. 150 ml'lik tüpte bulunan krem oldukça akışkan, kapağı yukarıda olacak şekilde açmanızda fayda var yoksa dökülebiliyor. Az bir miktarda kremi avucumda yayıp saçlarıma uyguluyorum. Kremin avucunuza döktüğünüzde biraz yapış yapış bir yapısı olduğunu göreceksiniz. Buna karşın saçta kesinlikle yapış yapış bir his bırakmadığını söylemeliyim.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Bu kremi öncelikle çok dolaşan saçlarımı çok kolay tarayabilmemi sağladığı için çok sevdim. Benim saçlarımda çok az ürün bunu sağlar. Kremin yapış yapış oluşu gözümü korkutmuştu ama doğru miktarda kullanımında kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. Saçlarımı kuruttuğumda gayet temiz ve parlak durduğunu, eskisi kadar kabarmadığını ve dalgalarımın daha güzel gözüktüğünü fark ettim. İnce telli saçlarda durulanmayan ürünlerin ağırlık yapma, saçı yapıştırma riski vardır bilirsiniz, benim saçlarımda hiç ağırlık yapmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Saçlarım 2. gün de gayet iyiydi, erken yağlanmasına sebep olmadı. İnce telli, dalgalı, kabarık saçlara sahip biri olarak bu ürün beni hayli memnun etti.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem benim bu aralar çok severek kullandığım bir saç ürünü oldu, kokusu da çok güzel ♥ Tek sevmediğim yanı fazla akışkan olduğu için tüplü oluşu beni zorluyor, her kullanışımda kapağına bulaşıyor. Bu kremi indirimde oldukça uygun bir fiyata almıştım, bittikçe de almayı düşünüyorum.

18 yorum:

  1. Bu benim de en sevdiğim bakım kremlerinden biri. Ama ben kuru saçı yatıştırmak için kullanmayı daha da çok seviyorum. Hatta iyi hatırlattın, bunu annemlerde bırakayım da havuzdan sonra bakım olsun bana ^_^ güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizden sonraki etkisini denemek için ben de sabırsızlanıyorum Başak Hanım'cım, o şekilde de çok başarılıymış. Çok sevgiler ♥

      Sil
  2. Yazın denizden sonra özellikle kullanılması gereken bir ürün 😊 Böyle tüpleri çok çabuk bitiriyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizden sonra ben de mutlaka deneyeceğim çok merak ediyorum ♥

      Sil
  3. Ohh ne güzel ben de yarından itibarenki tatilimde deneyeceğim bakalım 😍🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızı bekliyorum o zaman ben de ♥

      Sil
  4. Bu kremi ben de çok sevdim gerçekten, yumuşacık yapıyor saçımı.

    Güle güle kullan, sevgiler♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremin seveni çok gerçekten ama hakkını vermişler :)

      Teşekkür ederiim, sevgiler ♥

      Sil
  5. Great review! Glad it works well on the hair.

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  6. Very interesting post and I like your choice... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Jovana, I'm going to follow back right now ♥ Kisses xx

      Sil
  7. Thank you, I'm going to check out your blog ♥

    YanıtlaSil
  8. Thank you Mina :) I followed you back! ♥

    YanıtlaSil
  9. denebunu mayıs kutusu bana da gelmişti bu ürünü daha önce de kullandığım için testerını görünce bile sevinmiştim :) çok sevdiğim bir ürün :) sizi takip etmeye başladım ben de bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favori ürünlerimden biri oldu ♥ Teşekkürler, hemen geliyorum blogunuza ^_^

      Sil
  10. Bu kremi bende çok seviyorum, faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler...
    http://www.hayatisevmutluyasa.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim ^_^

      Sil

Instagram