Bitenler #11


En son Bitenler yazısında cilt bakımı kategorisinde hayli ürün yer aldığından bu Bitenler yazısı daha çok saç ve kişisel bakım üzerine olacak. Yine de bir tanecik makyaj malzemesi de bu yazıda kendine yer buldu :)

Açık renkli ürün başlıklarına tıklayarak detaylı yazılarına gidebilirsiniz.

doa kozmetik cilt aydınlatıcı tonik aha

Doa Kozmetik Cilt Aydınlatıcı Tonik AHA: Bu toniğin büyük bir kısmını geçtiğimiz sene bitirmiş, detaylı yorumlarımı da yazısında paylaşmıştım. İlk asit deneyimimdi ve güzel ve uygun fiyatlı başlangıç yapmak isteyenlere önerebilirim. Şu an sitesinde şişesinin değişmiş olduğunu görebilirsiniz. Bence şişesi iyiydi ama 2-3 parmak ürün kala sprey mekanizması bozulunca başka şişeye aktarmak durumunda kaldım. Şu an benzer özellikte farklı markadan bir tonik kullanıyorum.

Isana Aloe Spa Body Spray: Rossmann'larda satılan, hem temiz içeriği, hem de pratikliğiyle hayli memnun kaldığım bu nemlendirici spreyin içinde ürün olmasına rağmen tıkanan ve ürün gelmesine engel olan başlığı beni üzdü. Şu an içerisinde ürün olduğunu bile bile çöpe gönderiyorum, hoşçakal Aloe Spa 👋

Isana Tıraş Köpüğü: Yaz kokulu limited edition bu  tıraş köpüğünü severek kullandım. Hassas cildimi tahriş etmedi ve jilet aralarına dolup jileti köreltmedi. Aynısını bulamasam da hassas ciltler için olan çeşidini aldım bile.

Emotion Love Deodorant: Emotion'ın temiz pudra kokulu, kokusunu en beğendiğim ve alüminyum içermeyen deodorantı. Kendisinden bir sürü şişe bitirdim ama son zamanlarda hafif tahriş ve kaşıntı hissedince başka bir ürüne geçtim. Üründen kaynaklı olduğunu düşünmüyorum ama.

Urban Care Biotin & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik: Bu toniği birkaç ay önce saçlarımın biraz fazla döküldüğü bir dönemde almıştım ve şu an 2. şişesi de mevcut. İlk şişeden sonra gözlemlediğim etkilerini haftaya yayınlamayı planladığım detaylı yazısında bahsedeceğim, şimdilik spoiler vermiyorum.

Loreal Elseve Arginine Direnç 2'li Bakım İksiri: Alalı 2 yılı geçiyor ve evde boşuna durması, yakın çevremde kullanacak birinin de olmaması sebebiyle artık çöpe gidiyor. Turunçgilimsi kokusu güzeldi, saçlarımda ağırlaşma, yağlanma yapmaması da iyiydi ama kolay tarama anlamında çok başarılı, harika diyemeyeceğim. Üstelik Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ile tanıştıktan sonra bu kolay tarama spreyleri benim için tarihe karıştı.

Loreal Paris Colorista Spray: İlk çıktığında denemek için mint yeşili bu geçici boya spreyini almıştım. Saçımın az bir tutumuna uyguladığımda benim saç rengimde kendini güzel belli etti ve yaz tatilinde, festivallerde, ya da sadece renkli saç hevesini almak için güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Saçı yıkayınca kolaylıkla çıkıyor ama hatırladığım; boyayı uyguladığım saç tutamım, birkaç yıkama boyunca keçe gibi aşırı sert kalmıştı. Anca birkaç yıkama sonrasında (yaklaşık 1 hafta) eski haline gelmişti. Kullanan herkes bu sorunu yaşadı mı bilmiyorum ama benim böyle bir deneyimim olmuştu.

Avene After Sun Repair Creamy Gel: Avene'in güneş sonrası bakım kremi, bir online siparişimde sample olarak gönderilmişti. Hem yaz tatilinde, hem de sonrasında bolca kullanıp bitirdim. Yapısı losyon kıvamında, akışkan. Tüpten alırken fazla akıp dökülmemesi için dikkatli olmak gerekiyor. Cildi güzel bir şekilde ferahlatıp nemlendiriyor ama etkisi çok uzun sürmüyor. Avene sevdiğim bir marka olduğu için beni çekse de bu özellikte pek çok alternatif bulmak da mümkün. Ama bu boyu satılıyorsa seyahatler için tercih ederdim.


Prokudent, Sensodyne, Signal White Now Diş Macunları: Bu üçünü hemen her Bitenler yazımda gördüğünüz için ayrı ayrı yazmak istemedim. Genelde Signal White Now'ı eşim, diğerlerini ben kullanıyorum ve üçünden de memnunuz.

Loreal Elseve 3 Mucizevi Kil Banyo Öncesi Kil Maskesi: Çıktığında hayli konuşulan ve denenen bu ürünü ben de ilk çıktığında alıp denedim. Saçlarımı gün aşırı yıkarım, 2. gün dipler biraz yağlanmaya başlar. Saçlarım aşırı yağlı olmadığından haftada bir, saç derimi arındırıp ferahlatması amacıyla kullandım. Evet, saç derimi hayli ferahlattı ama bence uygulaması inanılmaz meşakkatli bir ürün bu. Bana çok zahmetli geldiği için zar zor dibine yaklaştım ve bir daha alınmamak üzere çöpe yolluyorum. Bu arada saçtan kolay arınıyor ama yağlanma süresini geciktirme gibi bir durum gözlemlemedim ben. Düzenli kullanmadığım için belki de.

Dalan D'Olive Zeytinyağlı Nemlendirici Sabun: Ani bir "duşta duş jeli yerine sabun kullanma hevesi" ile aldım ve 2. kutusunu kullanıyorum. Duş jellerine göre cildimi daha iyi temizlediğini düşünüyorum ve bu nemlendiricili çeşidi cildi daha az kurutuyor. Aslında memnundum ama son zamanlarda özellikle bacaklarımda duştan sonra inanılmaz kaşıntı yaşamaya başladım ve kuruluktan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. En nihayetinde sabun. Yves Rocher duş jellerine dönüş yapacağım ama duşta özellikle sabun kullananlara bu sabunu önerebilirim.

Deborah 24 Ore Absolute Volume Maskara: Detaylı yazısında kendisini pek övmesem de bittikten sonra "aslında iyiydi" dediğim bir maskara oldu. Verdiği hacim, uzatma benim için tatmin ediciydi. Kasa arkasından 20 TL'ye aldığım da düşünülürse bayağı fiyat/performans ürünü diyebilirim. İndirimsiz fiyatı ile aynı performansta alternatifleri mevcut ama tekrar 20 TL'ye görürsem yine kaçırmam.

Havaların kapaması, güzel ışığı kaçırmam ve biraz da tembelliğimle fotoğraflarını çekmeye fırsat bulamadığım için yine ayın ortasını buldu ama umarım keyifle okuduğunuz bir Bitenler yazısı olmuştur.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

14 yorum:

  1. doa kozmetik ürünleri çok iyidir ve hak ettikleri ilgiyi görmüyorlar bence.. loreal saç spreyi konusunda da haklısın saçı keçe gibi yapıyor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doa Kozmetik'in fiyat politikasını ve net içeriklerini ben de çok beğeniyorum. Loreal saç spreyi konusunda yalnız olmadığıma sevindim! Ben de saçı keçe yapması konusunda pek yorum göremeyince bir tek bende mi oldu diye düşünüyordum :)

      Sil
  2. Emotion deoları ben de çok seviyorum; dediğin gibi, bence de en güzel çeşidi bu pembe olan :) Isana tıraş köpüğü aklımda olsun; ben Gilette Venus Glide başlıklardna kullanıp köpük işini elemine ediyorum; ama, Glide stoğum bittiğinde indirimli bulamazsam bu köpükten alırım. Colorista saç boyalarının Rose Gold renini almıştım ben de, ama açmadım bile daha :))) Senin deneyimini okuyunca merak ettim doğrusu, hafta sonu bir deneme yapmayı düşünebilirim. Elseve kil maskesinin etkilerini ben beğenmiştim, hatta saçlarıma bir miktar hacim kattığını da düşündüm. Fakat dediğin gibi uygulaması aşırı meşakkatli olduğundan ben de ikinci kutuyu almadım. Yenilerini güle güle kullan Fulya'cım, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Colorista'nın son çıkan tüpteki boyalarını denemedim, onlarda bu keçe gibi yapma durumu yoktur belki. Yine de saçın tamamına uygulamadıkça çok sorun olmayacağını düşünüyorum bu spreyler için bile. Teşekkür ederim çok sevgiler!!

      Sil
  3. vay funyacım sende dolu dolu ürün bitirmisin gelsin yeniler görelim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet, sende de hayli ürün bitmiş. Yenilerini güle güle kullanalım :))

      Sil
  4. Isana ürünlerini çok denemek istiyorum ama fiyatlarından dolayı biraz çekiniyorum zarar verir mi diye. Biraz cesaretlendim gibi sanki, deneyeceğim ✌🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu noktada içerik okumak çok faydalı oluyor. Isana ürünlerinin çoğu uygun fiyatlı zaten, bazı ürünlerinin içeriği şaşırtıcı bir şekilde başarılı. İçeriklerine bakarak denemeni öneririm Şeyma :) Çok sevgiler!

      Sil
  5. Emotion deodorant benim de bittikçe farklı çeşidini aldığım bir ürün, Colorista ürünlerini ben de bir hevesle denemek istemiştim ama aynen benim saçlarımda da keçe hissiyatı yarattığından bir daha kullanmadım. Biten birçok ürün de merak ettiğim ürünlerdi... Isana'nın spreyini de çok merak ettim ama mekanizması üzdü :( Saç toniklerini bayadır merak ediyordum ama tam olarak nasıl kullanıldığını bilmediğimden hiç alamamıştım. Kullanımını ve etkilerini anlatacağın yazını da merakla bekliyorum.

    Teşekkürler bu bilgilendirici post için, çok sevgiler Fulya♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım okuduğun için ben teşekkür ederim ♥ Urban Care saç toniği benim de kullandığım ilk saç toniğimdi :) Yazısı önümüzdeki hafta blogda olacak. Çok sevgiler!

      Sil
  6. Kış aylarına doğru bitenler yazıları benim de aynı nedenlerden dolayı aksıyor. Deborah maskara 20 liraya çok iyiymiş; kozmetik ürünlerin bir anda anlamsız zamlanmasını anlayamıyorum, kasa arkası ya da özel indirimli ürünler aklımı çeliyor; bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamıyorum ve bir ürünün fiyatını her gittiğimde artmış görmek çok sinir bozucu gerçekten. Deborah maskara normalde pek dikkatimi çeken bir ürün değildi ama aldığım fiyatına göre performansı çok iyiydi gerçekten. Yine görsem alırım :)

      Sil
  7. Bayağı ürün tüketmişsin ,yenilerine sağlık o zaman.....

    YanıtlaSil

Instagram