Mimlendim! Sinema ve Ben


Herkese merhaba!

Sevgili Ruhuna Renk Kat blogunun yazarı Kübra beni mimlemiş, ben de blogdaki ilk Mim yazım için hevesle bilgisayar başına geçtim. Kendisine buradan sevgilerimi iletiyor 💕 ve hemen soruları cevaplamaya geçiyorum!

1- Sinemada izlediğin ilk film?

Çok küçükken annemle Aslan Kral filmine gitmiştik diye hatırlıyorum ama gerçekten çok küçüktüm 😄

2- Film en güzel ...'de/da izlenir?

3D filmleri saymazsak bence film en güzel evde izlenir. Sinemada bazen önümdeki uzun boylu biri tüm konsantrasyonumu bozabiliyor 😅 Onun yerine evde rahat rahat filmimi izlemeyi, istediğim zaman küçük molalar verebilmeyi daha çok seviyorum.

3- Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?

Olmazsa olmazım sanırım yok.

4- Tek başına mı, kalabalık mı?

Komedi filmlerini kalabalık izlemek daha zevkli oluyor ama diğerleri için genellikle tek başına izlemek derim.

5- Mısır mı cips mi?

Film izlerken bir şey yemeyi sevmem ama illa yiyeceksem cevabım mısır! 😋

6- İki boyutlu mu üç boyutlu mu?

İki boyutlu çünkü gözlerim bozuk olduğundan sinemada gözlük takmadan altyazıları okuyamıyorum. E gözlüğün üzerine bir de 3D gözlüğü takmak beni bi' hayli yoruyor 😄

7- AVM sineması mı sokak sineması mı?

AVM sineması.

8- Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

İkisi de! Fragmanı mutlaka izlerim ve hakkında yazılmış yorumların çoğunu da okurum. Arada spoiler yemek beni rahatsız etmez, aksine daha çok merak ederim 😊

Benim cevaplarım bu şekildeydi. Ben de bu mim yazısında severek takip ettiğim bloglardan

Bensuca
Gizem Düşünüyor
Mary's Life

başta olmak üzere bu yazımı okuyan herkesi mimliyorum ve cevaplarınızı bekliyorum! :)

Yeni yazım Pazartesi günü blogda olacak, herkese sevgiler!!

Fulya.



4 yorum:

  1. Sinemada o ortamda izlemeyi seviyorum ben evde uyuyakalıyorum sonra:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evde o ihtimal de oluyor tabii 😄

      Sil
  2. Mime katıldığın için teşekkürler, yeni bloglar keşfediyoruz ne güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle keyifli bir Mim başlattığınız için ben teşekkür ederiim, hevesle yazdım 😊

      Sil

Instagram