Rimmel London Magnif'eyes Eye Primer


Merhaba!

Çoğunuzun haberi vardır; drugstore markalar içerisinde en sevdiğim markalardan biri olan Rimmel London Gratis'e geldi! Ben de far bazı almak için başka markalara bakmadan direkt kendisine yöneldim. Bahsedeceğim ürün Rimmel London Magnif’eyes Eye Primer.


Kapatıcı gibi bir ambalajda bulunan far bazının kapağında bir aplikatörü bulunuyor. Açtığımda aplikatöre gelen miktarı göz kapağıma sürüp fırçayla dağıtıyorum. Çok çabuk sabitlendiğinden hızlıca dağıtmanız gerekiyor (fırçalarımdan birini sadece bu far bazını dağıtmak için kullanıyorum çünkü kaskatı bir hal aldı ve yıkayınca da pek arınmadı). Göz kapağına anında mat bir görünüm veriyor ve üzerine sürdüğüm farın rengini çok daha güzel belli ediyor.

Kalıcılığı güzel, uyguladığım far tüm gün boyunca bozulmadan, uçmadan, ilk sürdüğüm gibi kaldı. Performansından memnun kaldım.

Günlük makyajımda far bazı kullanmadığımdan uzun bir süre gidecek gibi duruyor. 6 ml’lik standart boyunu ben 21.90 TL’ye almıştım. Şu an indirimsiz fiyatı 29,90 TL diye biliyorum, indirimlerde daha uygun fiyata yakalayabilirsiniz.

Sevgiler!

Fulya.

20 yorum:

  1. Rimmel London'un far bazından haberim yoktu şimdilerde Catrice kullanıyorum bitince buna bakayım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok duyulmuş bir ürünü değil, ben de hakkında pek yorum bulamamıştım ama memnun kaldım 😊

      Sil
  2. hiç denemedim gerçi ama primer olarak krem far kullanıyorum artık genelde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük makyajımda ben de ya hiç primer kullanmıyorum ya da krem far kullanıyorum ama özel günler için elimin altında bir primer bulunsun istedim 😊😊

      Sil
  3. Great post dear

    Have a nice day! :)

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü ben de alacağım,merak ediyorum
    Bu arada Büyük Blog Etkinliğinden geldim . ben de beklerim :) www.sansbocegi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz, ben de takibe aldım sizi 😊

      Sil
  5. Rimmel London’ı ben de çok severim özellikle Kate Moss ruj serisini 😊. Geçen bimde ürünlerini gayet ucuza satıyorlardı, yakınlarındaysa bir bakmanı öneririm. Maybeline, flormar da var gayet uygun fiyatlara 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate Moss serisinden bende de bir ruj vardı, severek kullanmıştım 😊 Çok teşekkür ederim haber verdiğin için ama Rimmel London'a geç kaldım sanırım :( Flormar'dan bir ruj kaptım ama! 😊

      Sil
  6. Büyük blog keşif etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blogumuz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, hemen geliyorum blogunuza 😊

      Sil
  7. İndirim de bakarım artık ben buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık indirime giriyor, şans verilebilir 😊

      Sil
  8. En sevdiğim far bazı MAC 24-hr Extended Eye Base ama daha uygun bir fiyatlı alternatif olarak Rimmel London da aklımda olsun :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drugstore markalardan Rimmel London'ı seviyorum ben, günlük bir alternatif olabilir kesinlikle. Sevgiler! 😊

      Sil
  9. Bence yüztılın güzellik buluşu primerlar çünkü göz kapaklarım çok yağlıydı far dağılıyordu pis duruyordu artık kurtuldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Ben de cildimin yağlı olduğu zamanlarda o sıkıntıyı yaşıyordum, primerlar göz makyajlarının vazgeçilmezi!

      Sil

Instagram