Kitap: The Power


secret the power kitap

The Secret kitabını uzun zaman önce okumuştum ve sonrasında çıkan The Power kitabını da almıştım. Kitabı anca geçtiğimiz ay okuma fırsatım oldu. Bu Secret kitaplarını saçmalık olarak mı görüyorsunuz bilmiyorum ama ben baya seviyorum. "Çok paranız olduğunu düşünürseniz zengin olacaksınız" gözüyle bakılırsa çok sığ olabilir ama ben kitabın verdiği "iste, inan, şükret", "hayatta ne verirsen onu alırsın" mesajlarını seviyorum. Yağmurlu, gri kış günlerinde modum çabuk düşüyor ve bu kitap beni motive ediyor, hayallerim için inanç veriyor. Son bıraktığımdan bu yana 2 kitabı daha çıkmış, onları da alacağım.

Sevgiler!

2 yorum:

  1. diziyi izleyeceğim ama daha sıra gelmedi..secret ve power kitaplarını ise hiç sevemedim ben :-((

    YanıtlaSil

Instagram