Uludağ Premium Yüz Spreyi

termal su sprey

Merhaba!

Termal sular piyasaya çıktığından beri çoğumuz severek kullanıyoruz. Uludağ Premium da bu piyasaya kısa bir süre önce çıkardığı mineralli yüz spreyleri ile giriş yaptı. Gratis'te sıra beklerken gözüme çarpıp aldığım Uludağ Premium Yüz Spreyini çok düzenli olmamakla birlikte bir süredir kullanıyorum ve yorumlarımı bir an önce paylaşmak istiyorum :)

Uludağ Premium Sade, E Vitaminli ve Güneş Koruyucu olmak üzere 3 çeşit sprey çıkardı. E Vitaminli ile arasında kararsız kalsam da sade olanını tercih ettim.
(Güneş Koruyucu olanını ben de makyaj üzerine uygulanabilen şeffaf sprey olarak düşünüyordum. Blogger arkadaşlardan duyduğum kadarıyla bildiğimiz beyaz güneş kremiymiş. İyi ki de onu tercih etmemişim.)

termal su sprey

Öncelikle deodorant şişesi gibi bir şişede bulunan bu yüz spreyinin sprey kısmı biraz fazla ürün püskürtüyor. Parmağınızı birazcık fazla tutarsanız yüzünüzü yıkamış kadar oluyorsunuz 😄 Bu nedenle çantada taşıyıp dışarıda kullanmak için uygun bir ürün olmuyor ne yazık ki. Ofiste falan çıkarıp 2 fıs yaparım diye düşünmeyin :)

Aşağıda içeriği görebilirsiniz. Ürünün içerisinde bulunan doğal mineralleri arkasında oranlarıyla birlikte yazmaları güzel.

termal su spreyi

Ben bu spreyi düzenli bir şekilde kullanmadım. Aklıma geldikçe akşam yüzümü temizleyiciyle yıkadıktan sonra kullandım, kuruduktan sonra nemlendiricimi uyguladım. Cildimde olumlu ya da olumsuz bir etkisini görmedim. Cildimi daha fazla kurutmadığı gibi nemlendirmedi de. Yine de maden sularının cilde faydası bol olduğundan illa ki iyi geliyordur diye düşünerek kullanmaya devam ediyorum.

Uludağ Premium Sade Yüz Spreyinin 24.90 TL gibi bir fiyatı var, indirimde 18 TL civarına düşebiliyor. Ben bittikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum. Piyasada Avene, La Roche Posay gibi markaların termal sularını indirimlerde buna yakın fiyatlara bulmak mümkün. Bittikten sonra hakkında iyi yorumlar okuduğum Avene'i deneyeceğim.

Pazartesi günü yeni yazıda görüşmek üzere!

Sevgiler.


8 yorum:

  1. İlk çıktığında ben de heveslenmiştim ama kimseden çok iyi bir yorum okumayınca almaktan vaz geçtim. Termal sular arasında favorilerim Uriage ve Caudalie Grape Water :) Teşekkürler yazın için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uriage termal suyu birkaç kişiden daha duymuştum aklımdaydı, şimdi iyice aklıma yattı 😊 Caudalie ürünlerini seviyorum, Grape Water da alınacaklar arasında :) Bu güzel önerilerin için ben teşekkür ederiim, sevgiler 🌸😊

      Sil
  2. evet hem pahalı hem de dediğin gibi bir sıkışta resmen yüzüm yıkanıyordu benim de kullandığımda.. o yüzden bir daha almam ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrar almayı düşünmüyorum, yakın fiyatlara çok daha iyi ürünler var 😊

      Sil
  3. Ben de ilk çıktığında merak ve heves etmiştim fakat bildiğim ve içerikten anladığım da kadarıyla Uludağ zaten doğal termal su değil, içine birkarbonat basılmış düz su, her su gibi de bir takım mineraller içeriyor; ekstra mineral eklenmesi gibi bir durum var mı bilemedim. Dolayısıyla da tercih etmedim. Diğer bilindik termal sular gibi etki etmesi de zor gibi. Ben de Uriage termal suyu oldukça seviyorum, uygun fiyata da bulunabiliyor online alışveriş sitelerinde de.
    Açıklayıcı yazı için teşekkürler,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklayıcı yorumun için ben teşekkür ederim Zeynep! Uriage termal suyunu bir kişiden daha duymuş oldum, bu bittikten sonra mutlaka alacağım 🌸😊

      Sil
  4. Bende Garnier ve La Roche Posay denemiştim, Garnier'den bahsetmek dahi istemiyorum nemlendirme değil de yapış yapış etti sanki yüzümü. Ama roche için indirimde alınıp stoklanmalı diyebilirim. O ferahlığı harika :) Uludağ'ınkini de merak ettim ama, çok etkisi görememişsin ya "acabaa" demedim değil :) Yine de dediğin gibi illaki cildimize iyi bir etkisi vardır kullanmaya devam edelim :) Çok güzel anlatmışsın canım eline sağlık, teşekkür ederimm 🌸🌸😊😊

    YanıtlaSil
  5. Ben teşekkür ederim canım güzel yorumun için 🌸😊 İlla ki faydası vardır diyerek kullanıyorum ama bittiğinde tekrar almam. La Roche Posay daha iyidir bence de.

    YanıtlaSil

Instagram