Bitenler #3


maybelline color sensational matte 987 smoky rose ruj

Ocak ayı Bitenler yazımda hiç renkli kozmetik bulunmuyordu, neyse ki kısacık Şubat ayında birkaç kozmetik ürünü bitirdim 🙆 Diğerleriyle beraber geçen ay neler bitirmişim hep birlikte bakalım!

Ürün isimlerinin üzerine tıklayarak hakkında yazdığım detaylı yazılara gidebilirsiniz.

maybelline the colossal go extreme leather black maskara

1- Avene Cleanance Hydra Nemlendirici: Bazı ürünlerde fikirlerim sonradan çok değişiyor. Bu nemlendirici de onlardan biri. Başlarda yapısını, etkisini hiç beğenmeyip kenara kaldırmıştım. Baya zaman geçtikten sonra bu kremi akşamları kullanmaya başladım ve çok sevdim, hatta bitmemesi için direndim, kestim 🙊 Oldukça hafif bir yapısı var, sürüldüğü an biraz yapış yapışlık hissi verse de hemen emiliyor. Şu an başka bir krem kullanıyorum ama ilerde tekrar alabilirim.

2- Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Maskara: Bu bitirdiğim 2. tüptü. Kirpikleri simsiyah yapması güzel, uzunluk ve hacim açısından ortanın üstü diyebilirim. Kirpiklerden kolay temizleniyor. Yine de hacim ve dolgunluk açısından daha iyi bir maskara aradığımdan tekrar almadım.

maybelline kaş kalemi

3- Maybelline Master Shape Kaş Kalemi Dark Blond: Yumuşaklığını, kolay sürümünü, kaşıma tam uyan rengini çok beğenmiştim, arkasındaki kaş fırçası da güzeldi. Tek kötü yanı çook yumuşak bir yapısı olduğundan çok kısa sürede bitiyor, 2 kullanımda ucunu açmak zorunda kalıyorsunuz. Ben her gün kullanmadım, her gün kullansam 1 ayı çıkartmazdı bence 😶

yves rocher duş jeli

4- Maybelline Color Sensational Matte 987 Smoky Rose Ruj: Bu ruj hakkında ayrı bir post yazacağım. Maybelline'in bu mat serisindeki rujları yapı ve renk itibariyle çok seviyorum. Açık renk rujlara alışkın olmadığımdan ilk aldığımda kendime hiç yakıştırmamıştım ama sonradan alışınca her gün bunu kullandım. Bahar ve yaz aylarına çok yakışıyor.

5- Head&Shoulders Kepeğe Karşı Etkili 2'si 1 Arada Şampuan Mentol Ferahlığı: Bu şampuanı Taner kullanıyor, bitmeden yedekledik. Özellikle saç derisinde egzama problemi olanlara şiddetle öneririm! Egzama için zaten mentollü şampuanlar öneriliyor ama o kadar eczane şampuanı etki etmemişti, bu şampuandan sonra egzaması geçti. 

6- Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli Çin Manolyası: Aynı serideki roll-onu gibi bu duş jelinin de kokusunu çok sevdim. En çok sevdiğim Hint Pamuk Çiçeği olanını bulursam mutlaka alacağım.

7- Doğacı Kil Maskesi: Ben bu kil maskesini aktardan almıştım. İçerisinde Beyaz Kil, Kayısı Çekirdeği Yağı, Üzüm Çekirdeği Yağı, Buğday Yağı ve E Vitamini bulunuyor. Haftada 1 uyguladım ve cildimi temizlediğini düşünüyorum ancak kuru cildime biraz sert geliyor, arındırmak da biraz zor. Tekrar almak istemedim.

8- Watsons Soft&Clean Disk Pamuk: Bu pamukları ne kadar kolay dağılsalar da yumuşaklıklarından ötürü çok seviyorum. Dönüp dönüp bunu alıyorum.

9- Bioderma Sensibio H2O Tester: Denebunu kutumdan çıkan bu misel suyu 2 gün kullandım ve sevdim. CC kremi güzel çıkardı, cildimde duru bir his bıraktı, kurutmadı. Yine de almadan önce kuru cildime daha iyi geleceğini düşündüğüm mavi kapaklı Hydrabio H2O'yu da denemek istiyorum.

Benim Şubat ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Merak ettikleriniz varsa yorum olarak mutlaka yazın. Mart ayı şu an için durgun gözüküyor ama bakalım gidişat nasıl olacak? :)

8 yorum:

  1. performans gayet iyi bence.. watsons pamukları ben de denemiştim ama o kadar yumuşak ve ince ki bir daha almamaya karar verdim.. darısı yeni aya diyelim sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yumuşak ve çok kolay dağılıyor aslında ama ötekiler biraz sert geliyor bana :( Çok teşekkür ederim yorumunuz için sevgiler!🌸😊

      Sil
  2. Ne güzel ürünler bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. O ruju ben de çok seviyorum; tam da mevsimi geldi bence, ortaya çıkarayım ^_^
    Bioderma Hydrobio H2O'yu mutlaka dene derim cildin kuruysa, çok başarılı bence ve bariz nemli bir his de veriyor. Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensibio H2O az da olsa bir gerginlik hissi verdi, Hydrabio daha uygun olur diye düşünüyorum ben de. Teşekkürler yorumların için, sevgiler! 😊

      Sil
  4. Head&Shoulders markasını şampuanlarını bir ara çok kullandım. Ailem hala kullanıyor. Gerçekten kepekli mücadele de çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim pek kepek problemim olmuyor ama bazı şampuanlar ilk kullanımlarda yapabiliyor. Seneler önce birkaç kutu severek kullanmıştım, kepek yapmamıştı :)

      Sil

Instagram