Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara


Herkese merhaba!

Yıllardır aralıksız Maybelline'in rimellerini kullanmaktayım. Bugün size bahsedeceğim rimel de uzun zamandır kullandığım Maybelline The Colossal serisinden Go Extreme Leather Black maskara!

Aşağıda gördüğünüz gibi kıl yapıda tombul sık bir fırçaya sahip. Ekstra siyah rengi güzel, kirpikleri uzatması ve verdiği hacim başarılı. Tabii ben kirpiklerime art arda birkaç kat uyguluyorum. Rimel çabuk kuruduğundan biraz bekleyip bir kat daha geçmeyi denerseniz topak topak kötü bir görüntü oluşacaktır. Tombul fırçası bazen alt kirpiklere sürümü zorlaştırsa da gün içinde akma, dökülme sorunu hiç yaşamadım. Kirpik kıvırıcı hiç kullanmadım, kıvırmasını benim kirpiklerimde yeterli buluyorum. Benim için rimellerde aradığım en önemli özelliklerden biri de kirpiklerimden kolayca çıkarabilmek. Bu rimeli de Magic Mitt eldivenimle kolayca kirpiklerimden çıkarabiliyorum 👍


Bu maskaradan önce Maybelline The Falsies Black Drama'yı da uzun süre kullanmıştım ve iki maskaradan da memnun kalınca Maybelline'in rimel işinde başarılı olduğuna kanaat getirip 1 hafta önce merak ettiğim yeni bir markaya yelken açtım 🙊 Yeni maskaralar ilk birkaç kullanımda fazla sıvı olduğundan pek güzel olmuyorlar, zamanla kıvamları yerine gelince etkisi ortaya çıkıyor. Bu sebeple biraz daha deneyip onunla ilgili yorumlarımı da paylaşmak için sabırsızlanıyorum 🙆

Siz de bu rimeli kullandıysanız görüşlerinizi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayıın. Hepinize sevgiler!

Instagram: @fullinblog

2 yorum:

Instagram