İnceleme: Avene Hydrance Optimale Legere Nemlendirici

avene hydrance optimale legere nemlendirici

Cilt bakımı rutini oluştururken belki en zor kısım nemlendirici seçimi, değil mi? Cildi güzelce nemlendirecek, nemlendirirken yağlandırmayacak, sivilceye sebep olmayacak ürünü bulmak gerçekten çok önemli. Yeni bir krem kullanmadan önce hakkında yazılmış bütün yorumları okumaya çalışıyor ve mümkün olduğunca dermokozmetik markaları tercih etmeye çalışıyorum. Bugün bahsedeceğim ürün ise bir süredir seyahat boyunu kullandığım Avene Hydrance Optimale Legere nemlendirici krem.

Avene Hydrance Optimale Legere nemlendirici, eczanede görüp aldığım, hassas ciltlere özel Avene tanışma kitinin içerisinde 15 ml'lik seyahat boy olarak bulunuyordu. Bu kitin içerisindeki Avene Micellar Lotion yorumlarımı da daha önce ayrı bir postta paylaşmıştım. Kitin içerisinde bu ürünlerin dışında yine seyahat boy peeling ve 50 gkf'lü mineral güneş kremi bulunuyor.

Avene Hydrance Optimale Legere, beyaz, losyon kıvamında, kolay yayılan ve çabuk emilen bir nemlendirici. İçeriğinin ilk sırasında Avene Termal Su, orta sıralarında silikon ve parfüm bulunuyor. Bu kremin kokusu da daha önce kullandığım Avene ürünleri gibi beni rahatsız etmedi, hatta temiz ve hoş buluyorum. Kremi, akşam yüzümü temizleyici jel ile temizleyip tonik uyguladıktan sonra tüm yüzüme uyguluyorum. Losyon kıvamında olduğundan sürümü oldukça kolay. Hemen emilmesi ve yağlı his bırakmadan nemlendirmesi güzel. Kullandığım süre boyunca cildimde herhangi bir yanmaya, sivilceye sebep olmadı.

avene hydrance optimale legere nemlendirici içerik

Normalden karmaya hassas ciltler için önerilen Avene Hydrance Optimale Legere nemlendirici kremi, yazın normale dönen cildimde sadece akşamları kullandım ve verdiği nem yeterli geldi. Kuru cilde sahip olanlar için yazın iyi bir seçenek olsa da, kış döneminde bu kremin yeterli olacağını sanmıyorum. Ben de cildim çok kuruyana kadar bu kremle devam edip kış döneminde daha yoğun nem veren bir kreme geçmeyi düşünüyorum.

Sadece akşamları kullandığım için Avene Hydrance Optimale Legere nemlendiricinin 15 ml'lik boyu bana uzun bir süre yetti. Minik şişesini de hafta sonları şehir dışına çıkarken yanımda taşımak oldukça pratikti. Normal boyunun 40 ml olduğu düşünülürse ilk kez deneyeceklerin fiyat olarak da çok daha uyguna gelen bu tanışma kitini almalarını öneririm.

Avene Hydrance Optimale Legere nemlendiricinin de dahil olduğu Cilt Bakım Rutinim yazım için başlığın üzerine tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!

14 yorum:

  1. Bende la roche posay'ın legere kremını cok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La Roche Posay Legere kremini de çok duymuştum, sanırım benzer ürünler ^_^

      Sil
    2. Avene urunlerı bende sıvılce yapıyorken Lrp urunlerı tek bır su zerrecıgı dahi cıkartmıyor bence cok cok farklılar kalıte olarakta keza.

      Sil
    3. Belki içeriklerindeki farklı bir maddeye cildiniz tepki gösteriyordur. Ben de LRP'in temizleme ürününü çok memnun kalarak kullandım ama öncesinde sivilce yaptığına dair yorumlar okumuştum. Her ürün her ciltte aynı etkiyi göstermiyor maalesef.

      Sil
  2. benim de sevdiğim ve ara ara kullandığım bir krem markayı genel olarak severim zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamana kadar kullandığım ürünlerinden hep memnun kaldım, ben de seviyorum Avene'i ♥

      Sil
  3. İçerik olarak da epey iyi duruyor Fulya, gelecek yaz için benim de aklımda olsun o zaman :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım kışın sizin cildinize de yetersiz gelir ama yazları kullanmak için güzel bir ürün, içerik olarak da sizden iyi not aldığına sevindim! :) Çok sevgiler ♥

      Sil
  4. Gündüzleri Avene'in matlaştırıcı kremini kullanıyorum ve memnunum ben de, şimdi kış da gelmişken hassaslaşan cildime böyle bir krem iyi gelebilirmiş, köşeye yazdım, teşekkürler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın cildin çok kuru olmuyorsa beklentilerini karşılayabilir, denemekte fayda var ^_^ Sevgiler!

      Sil
  5. Birkaç sene önce Avene'in nemlendiricisini kullanmış ve memnun kalmıştım genel olarak bu markayı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben de şu ana kadar kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım :)

      Sil
  6. gelecek yaz için ancak düşünebilirim, çünku kışım cildim çok ama çok kuruyor. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltliyseniz yaz için daha uygun gelir size de :) Sevgiler ^_^

      Sil

Instagram