Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan ve Saç Kremi

dove kırık uçlara karşı etkili şampuan ve saç kremi

Uzun bir süredir silikon içeren şampuanlar kullanmıyorum. Yalova'nın suyunun saçlarımı nasıl sertleştirdiğinden bahsetmiştim. Birkaç ay önce şampuanım bitmişken Dove'un Nemlendirici Çözümler serisinden Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan ve Saç Kremi setine denk geldim. Dove şampuanlarını en son lisede kullanmıştım ve tekrar denemek istediğimden silikonlu içeriğini görmezden gelip kullanmaya başladım.

Şampuan 550 ml, krem ise ml'lik ambalajda bulunuyor. İçeriklerini aşağıda görebilirsiniz. Bu şampuan ve saç kreminin bendeki etkileri ve yorumlarım şu şekilde:

dove kırık uçlara karşı etkili şampuan ve saç kremi içerik
dove kırık uçlara karşı etkili şampuan ve saç kremi içerik

Öncelikle şampuanın içeriğinde bulunan silikon nedeniyle saçlarım tahmin ettiğim gibi yumuşacık oldu. Açıkçası kaç aydır diğer şampuanlarla duşta saçlarım kördüğüm olunca bu yumuşaklık o kadar iyi geldi ki anlatamam. Elbette silikon saçtan kolay arınmıyor ve şampuanların içerisinde bulununca saç derisini tıkayıp uzun vadede dökülmeye sebep olabiliyor. Ben de bu nedenle bu içerikten kaçınmaya çalışıyorum ama o sıralarda saçlarımın gerçekten böyle bir şeye ihtiyacı vardı :/

Saç kremini sırf set olduğu için kullandım, yoksa herhangi bir saç kreminden farkı yok hatta durulanan saç kremleri içerisinde Pantene 3 Dakikada Mucize Krem hala favorim (yazısı için buraya tıklayabilirsiniz). Dove şampuan ve saç kremini birlikte kullandığım süre boyunca duştan sonra ekstra bir krem kullanmadım, saçlarım daha kolay tarandı.

Şampuanın saçımı yumuşatması, saçlarımın daha güzel gözükmesi çok iyi ama nemlendirme söz konusu olunca saçlarımı yağlandırmasından çekinmiştim, kesinlikle böyle bir durum olmadı. Saçlarımı 2 günde bir yıkarım, 2. günü bile kurtarıyordu. Bu açıdan da beğendim.

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan bu özellikleriyle genel olarak beğendiğim bir şampuan oldu ve beklentilerimin üzerinde çıktı. Şampuan içeriğini önemsemeyenler için bu şampuanı rahatlıkla tavsiye ederim. Benim tekrar almayacak olma sebebim sadece içeriğindeki silikon, onun dışında temiz içerikli saçlarıma iyi gelen bir şampuan bulamazsam tekrar Dove'u tercih ederim.

Sevgiler ♥

2 yorum:

Instagram