Yves Rocher #PinkMantra Koleksiyonu 💗

yves-rocher-pink-mantra-koleksiyon

Yves Rocher'nin düzenlediği bir çekilişten kazandığım #PinkMantra kutusu kısa bir süre önce elime ulaştı. Özenle hazırlanmış bu cici kutuda #PinkMantra serisinden Aydınlatıcı Pudra, Ruj ve kırmızı bir oje bulunuyor. Ertesi gün katıldığım bir düğünde makyajımı bu ürünlerle yaptım ve kısa yorumlarımı instagram hesabımda (@fullinblog) ara ara paylaşsam da derleyip toplayıp burada da paylaşmak istedim.

Öncelikle bu seri tam bir cıvıl cıvıl yaz makyajı ürünlerinden oluşuyor! Fuşya-siyah ambalajlarına pembe sever biri olarak bayıldım tabii ki ♥ Aydınlatıcı pudra ve rujun ambalajları çantada açılmayacak şekilde sıkıca kapanıyor ve aydınlatıcı pudranın ambalajında ayna bulunmuyor.

yves rocher pink mantra aydınlatıcı pudra
yves rocher pink mantra aydınlatıcı pudra

Aydınlatıcı pudra, pembe ve altın tonlarında ışıltılı bir ürün. Simli bir yapısı olsa da simleri ufak olduğundan yüzde sim sim durmuyor. Pigmentasyonu güzel, biraz tozutma problemi var ama benim çok sorun edeceğim bir şey değil. Ben bu pudrayı Eklips fan fırçayla aydınlatıcı olarak elmacık kemiklerimin üzerine, burnumun ucuna ve dudak üzerime uyguladım. Uygularken tozutmasını Eklips fan fırçaya da bağlıyorum çünkü kendisi ürünü uygularken her yere saçan bir fırça, hiç memnun değilim.

yves rocher pink mantra aydınlatıcı pudra swatch
 yves rocher pink mantra aydınlatıcı pudra

Yukarıdaki swatchlarda da görebileceğiniz gibi yüzde de toz pembe bir renkte duruyor. Daha önce pembe tonlarında bir aydınlatıcı kullanmadığımdan yüzümde nasıl duracağından emin değildim ancak allığımla, göz makyajımla, hatta elbisemle uyum içinde olunca harika durdu! Yüzüme çok tatlı bir ışıltı ve renk verdi. Yaz makyajlarımda aydınlatıcı olarak elim hep bu ürüne gidecek ♥ Kalıcılık olarak da, akşam saat 5 gibi yaptığım makyaj gece 12'de de bozulmadan aynı şekilde yüzümdeydi.

Bu aydınlatıcı pudrayı pembe alt tonlu bir fondötenle uygulamak daha uyumlu olacaktır diye düşünüyorum. Ek olarak paraben içermediğini de belirteyim.

yves rocher pink mantra 05 rose ruj
yves rocher pink mantra 05 rose ruj
yves rocher pink mantra 05 rose ruj
yves rocher pink mantra 05 rose ruj

Daha önce bu tonlarda bir pembe ruj hiç kullanmadığımdan #PinkMantra serisindeki 05 Rose ruju ilk gördüğümde hiç benlik değil dedim :)) Rengi fuşya-pembe olan ve üzerinde şık bir YR logosu bulunan bu rujun yapısı yumuşacık ve sürümü oldukça kolay. Tek katta tam opak değil. Rujları genelde altına lipbalm sürerek uygularım ancak bu ruju tek başına uygulamak daha uygun geldi. Altına lipbalmla uyguladığımda tam oturmadı. Başlarda parlak dursa da zamanla matlaştı ve mata yakın ancak dudakta kuru kuru durmayan, nemli ve güzel bir bitişi oldu. Kalıcılığı orta, bir şeyler yedikten sonra dudaktan silinmeye başlıyor ancak aynasız bile kolayca tazelenebilir. Rengine zamanla alışabilirsem yaz aylarında bazı makyajlarımda keyifle kullanırım :)

yves rocher pink mantra 05 rose oje

Yves Rocher'den daha önce bir oje kullanmamıştım. Kırmızı ojelerde biraz daha bordoya çalan renkleri daha çok seviyorum ama bu 05 Rose (sitesinde Karanfil olarak geçiyor) ojenin rengi de yaz için uygun ve canlı bir kırmızı. Kırmızı ojelerde genellikle tek kat dalga dalga durur, 2. katta pürüzsüz bir görünüm elde edilir. Bu ojede ilk katta tamamen opak ve pürüzsüz bir görünüm elde etmem beni şaşırttı ve 2. katı sürme gereği duymadım bile! Biraz kalın ve uçları oval fırçası ise kolayca uygulama imkanı sağlıyor.

Yves Rocher #PinkMantra serisindeki ürünlerle ilgili yorumlarım bu şekilde. Hepsi enerjik yaz makyajları için tercih edilebilir ürünler ve almayı düşünenler varsa umarım faydalı bir yazı olmuştur!

8 yorum:

  1. Aydınlatıcıyı allık sanmış olmam kaç puan? :)) Yüzünde duruşunu gerçekten merak ettim, çok cici görünüyor rengi. Rujun ve ojenin rengine ise bayıldım!!!! Ruju daha parlak beklemiştim ama çok güzel bir tonu varmış. Hepsini güzel günlerde kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha açıkçası ürünün ismini okumadan fotoğraflardan ben de allık sanmıştım :)) Kullandığım zaman güzel bir fotoğraf çekebilirsem mutlaka paylaşacağım. Ruj ne tam mat ne de tam parlak, rengi çok hoş aslında ama bu tonlara alışkın olmadığımdan pek elim gitmiyor henüz :) Teşekkür ederiim ♥

      Sil
  2. Çok tatlı görünüyor 😊

    YanıtlaSil
  3. Ahhh ne güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil

Instagram