Yves Rocher Grand Rouge 71 Rose Poudre Ruj

Yves Rocher Grand Rouge 71 Rose Poudre Ruj

Ağustos ayında Yves Rocher'den 2 al 1 öde doğum günü kampanyamla bir alışveriş yaptım. Hediye olarak da bu sene bir ruj verdiler. Bu yazımda bahsedeceğim rujun rengi 71 Rose Poudre olarak geçiyor.

Yves Rocher Grand Rouge 71 Rose Poudre Ruj

Yves Rocher Grand Rouge 71 Rose Poudre Ruj

Tatlı bir açık pembe renginde olan bu ruju renk olarak elimdeki Maybelline Color Sensational 987 Smoky Rose'a benzettim. Smoky Rose'dan bir tık daha açık renkte olabilir. Yapısı yağ gibi, sürümü çok kolay. Ruju bileğimde swatchladığımda rengini çok az veriyor. Fotoğraftaki üst üste birkaç kez uygulanmış hali. Dudakta da özellikle altına lip balm uygulandığında tam opak bir görünüm vermiyor. Tek başına ya da hafif bir lip balmdan sonra kullanmakta fayda var. Uyguladıktan hemen sonra parlak bir bitişi olsa da zamanla biraz matlaşıyor ve dudağa daha iyi oturuyor. İlk sürdüğümde dudağımdan anında çıkar diye düşünmüştüm ama sabitlendikten sonra elimdeki diğer rujlar kadar olmasa da kalıcılığı çok da kötü değil. Bir şeyler yeyip içtikten sonra dudaktan eşit ve düzgün bir şekilde siliniyor, dudağın doğal rengi gibi görünüyor. Bu şekilde silinen rujları seviyorum :) Yine de kolay sürümü nedeniyle istediğiniz zaman rahatça tazeleyebiliyorsunuz.

Yves Rocher Grand Rouge 71 Rose Poudre Ruj

Rujun kapağını çıkarttığımda ambalajının minikliği beni şaşırttı. Gramaj olarak diğer rujlarla aynı ancak elime her aldığımda ufak boyutu garip geliyor :) Sade ve altın rengi ambalajını güzel buldum, kapağı tam oturduğundan çantada da açılmıyor. 

Hediye gelen Yves  Rocher 71 Rose Poudre rujun özellikle yazın sürekli kullandığım renk tonlarında çıkmasına sevindim. Yapı olarak da yaz aylarına çok uygun olduğundan aldığımdan beri günlük olarak sürekli bu ruju kullanıyorum!

9 yorum:

Instagram