Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli Yorumlarım

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli

Uzun bir süredir La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante yüz temizleyicisini kullanıyordum. Havaların ısınmasıyla cildimin aşırı kuruluğu gitti ve yüz temizleyicimin sonlarına gelince değişiklik yapmak istedim ve Yves Rocher indiriminde Hydra Vegetal temizleme jelini satın aldım.

Cildim hassas ve sivilceye meyilli olduğundan satış danışmanı aslında Sensitive Vegetal yüz temizleme kremini önermişti ama içeriğinde Hindistan Cevizi Yağı gibi yağlar bulunduğundan bu aylarda fazla gelebileceğini ve sivilce yapabileceğini düşündüm. Hydra Vegetal temizleme jeli turkuaz renkte bildiğimiz jel kıvamında. Normalden karmaya nemsiz ciltler için kullanımı öneriliyor. SLS bulunmasına rağmen içeriği güzel gibi. İçeriğinde Akçaağaç Özsuyu ve Cadı Fındığı olarak da bilinen Organik Hamamelis Suyu bulunuyor. Renklendirici, mineral yağ ve paraben içermiyor.

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli

Ürün 125 ml geri dönüştürülebilir şeffaf renkte bir tüpte geliyor. Bu boyu seyahatlerde de yanımızda taşımak için ideal boyda ve kapağı sıkıca kapanıyor, sızdırma gibi bir durum olacağını sanmam. Yalnız La Roche Posay'in pompalı ambalajının rahatlığına alıştıktan sonra bu tüp beni biraz zorladı. 390 ml'lik büyük boyunun pompalı şişede satıldığını da belirteyim.

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli

Avucuma fındık kadar ürünü alıp suyla ıslattığım yüzüme uyguluyorum. SLS içermesine rağmen çok çok köpürmemesi hoşuma gitti. Ferah ve hafif kokusu uygulama sırasında mutlu ediyor.

İlk kullandığımda yüzümü duruladığımda uzun zaman sonra ilk defa cildimin iyi bir şekilde temizlendiğini hissettim. Verdiği temizlik ve ferahlık hissi harika! Bu konuda La Roche Posay'den daha başarılı buldum. Cildimi kurutup germiyor ve yumuşacık nemli bir his bırakıyor, sürekli yüzümü elleyesim geliyor :) Sivilceye de sebep olmamasıyla Hydra Vegetal temizleme jeli kalbimi fethetti ♥

Yüz temizleme jeli olarak yoluma Yves Rocher Hydra Vegetal ile devam edeceğim. Tonik ile göz çevresi kremini de merak ediyorum. Bu seriyi kullandıysanız sizin favori ürünleriniz hangisi?

6 yorum:

  1. Galiba bunu Blana da kullanıyordu ve memnundu. Yaz aylarında cildim yağlanmaya meylettiği için benim de aklımda olsun diycem ama keşke YR cruelty free olsaydı :) Çok öptüm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet onun yazısı da almamda etkili olmuştu :)) Çok memnunum ben ama keşke cruelty free olsaydı tabii :( Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  2. Ben iki yazdır bu temizleme jelini kullanıyorum ve çok memnunum. Kış aylarında benim cildimi biraz gerebiliyor ama yazın şahane! Ve evet sls ye rağmen çok köpürmüyor, bu da beni içindeki sls oranının düşük olduğuna ikna eden bir faktör. Yves Rocher hayvan deneyi yapmasa almaya devam ederdim kesinlikle.
    Beğenmene çok sevindim, güle güle kullan. Çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadan önce yazınızı okumuştum, çok memnun kaldığınızı okuyunca tercih etmemde etkili oldu iyi ki de olmuş ♥♥ Dediğiniz gibi keşke cruelty free olsaydı tabii ki, umarım ileride hayvan deneyi yapmayı bırakırlar da herkes içi rahat tercih eder. Çok sevgiler ♥

      Sil
  3. Ürünleri ile hiç anlaşamıyorum bir tek duş jelleri iyi bana göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım, benim de bu zamana kadar kullandığım ürünleri içerisinde çok sevdiklerim de oldu, hiç beğenmediklerim de. Ama bu ürün neyse ki çok sevdiklerim içerisine girdi ^_^

      Sil

Instagram