Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray

toni&guy sea salt spray

Günlük olarak saç şekillendirici kullanmasam da özellikle yaz aylarında bazı günler saçlarımın dalgasını öne çıkaracak ürünler kullanmayı seviyorum. Bunun için de uzun zamandır elimin altında olan ancak blogda yazmadığım deniz tuzu etkili Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray'den bahsetmek istiyorum.

İnce telli, dalgalı ve kabarık saçlara sahip biri olarak benim Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Sprey yorumlarım şöyle;

Ürünün sprey başlığı pratik ve eşit bir şekilde ürünü uygulamamı sağlıyor. Ben genelde saçlarımın 2 tarafına ikişer fıs uyguluyorum, yeterli oluyor.

Dalgalarımı belirginleştirip kalıcı hale getiriyor. Yaza çok yakışan, denizden çıkmış gibi doğal dalgalara sahip oluyorum. Ayrıca saçıma güzel bir hacim ve dolgunluk veriyor.

Saçlarınız düzse biraz daha fazla uygulamanız gerekebilir ancak fazla uyguladığınızda ürün saçlarınızda yapış yapış bir his bırakacaktır, öyle bir yapısı var. Ayrıca verdiği denizden çıkmış gibi görünümün yanında saçları da denizden yeni çıkmışçasına sertleştiriyor ancak ben az uyguladığım için çok rahatsız edici boyutta olmuyor. Yine de verdiği sertlikten dolayı her gün kullanıldığında saçları yıpratacağını düşünüyorum. 

İçeriği aşağıdaki gibi.

toni&guy sea salt spray içerik

Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Sprey'i denemek isteyenler için öncelikle küçük boyunu almanızı öneririm. Toni&Guy ürünlerini kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiler ♥



4 yorum:

  1. Aslında güzeldi bu bir ara kullanmıştım ama şimdi saçım çok kısa çok gereksiz benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun saçlılar için daha kullanışlı tabii ki :)

      Sil
  2. henüz deneyemedim ama kullananı çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz tuzu sprey denince en bilinenlerinden biri ^_^

      Sil

Instagram