Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud

Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud Ruj

Wet n Wild markasının rujlarının uygun fiyatları mutlaka dikkatinizi çekmiştir. Ben de bir indirim zamanı denemek amacıyla Rose Bud rengini satın aldım.

Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud Ruj

Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud Ruj

Rose Bud rengini alırken testerı olmadığından bileğimde deneyememiştim ve ambalajın altındaki renge bakarak biraz daha açık bir renk bekliyordum. Rose Bud bildiğiniz canlı bir pembe. Soğuk tonlarda bir renk olduğundan ve daha önce bu tonda pembe bir ruj kullanmadığımdan ilk sürdüğümde kendime pek yakıştıramadım ama şimdilerde uyguladığım şekliyle biraz beğeniyorum.

Rujun yapısı mat, sürümü çok kolay diyemem. Dudakları kuruttuğundan altına mutlaka bir nemlendirici istiyor. Çizgilere dolma yapmadı ve kalıcılığı fena değil. Yemek vs. harici kolayca çıkmıyor.

Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud Ruj

Wet n Wild Mega Last Ruj Rose Bud Ruj

Ben bu ruju genellikle günlük makyajlarımda çok hafif dokundurarak ve parmaklarımla dağıtarak uyguluyorum. Bu şekilde dudaklarıma güzel bir pembelik veriyor. Kalıcılığını ve uygun fiyatını beğensem de rengi ve dudakları biraz kurutması sebebiyle vazgeçemeyeceğim rujlardan değil. Bittiğinde peşinden koşmam.

Son olarak bahsetmek istediğim şey ise maalesef ambalajının dandikliği olacak :( Rujun bir kısmı ambalajın dışında kalıyor ve kapağını kapatırken her zaman yavaş ve dikkatli olmak zorundasınız zira rujun kapağa bulaşması an meselesi. Wet n Wild umarım bu rujların ambalajlarını da gözden geçirir.

Sizin Wet n Wild rujlarıyla aranız nasıl?

2 yorum:

  1. Rujlarına bayılıyorum ama keşke kapakları da aynı özenli olsa :) Yinede en sevdiğim rengin yazısını okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre rengi ve yapısı gerçekten başarılı ama ambalaj konusunda keşke diyorum ben de ^_^

      Sil

Instagram