Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Bakım Kremi

yves rocher el kremi

Elleri aşırı kuruyan ve gün içinde pek çok kez el kremi kullanma ihtiyacı duyan biri olarak çeşit çeşit kremler denemeyi seviyorum. Bir süredir evde Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Bakım Kremi'ni kullanıyorum ve artık yazısını paylaşmak istedim.

Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Kremi'nin içerisinde Altın Çiçeği olarak da bilinen yatıştırıcı, koruyucu ve yenileyici özelliklere sahip Organik Arnika Çiçeği bulunuyor.%93 oranında doğal içeriğe sahip olup mineral yağ, silikon ve paraben içermiyor. Yine de içerik listesinde Arnika Çiçeği sonlarda, parfüm ortalarda bulunuyor.

Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Bakım Kremi içerik

75 ml'lik saydam olmayan tüpün kapağı sıkıca kapanıyor ve ürün kontrollü bir şekilde geliyor.

Kremin çok katı olmayan bir yapısı ve biraz yoğun bir kokusu var (kokusunu sevip sevmediğime karar veremedim). Elimi iyi bir şekilde nemlendirip rahatlatıyor, kuru ve pul pul görünümü gideriyor. Elde yağlı bir his bırakmıyor. En sevdiğim özelliği de elimi suya soktuğumda yapış yapış olmaması oldu.

Çok kuru cilde sahip olanlar için verdiği etki çok uzun sürüyor diyemem ancak güzel nemlendirmesi, bakım yapması ve özellikle evde eli sürekli suda olanlar için rahatsızlık vermemesi sebebiyle şans verilecek bir ürün bence. İndirimsiz 24,90 TL fiyatı var. Denemeyi düşünüyorsanız indirimleri ya da hediye kampanyalarını takip etmenizi öneririm.

6 yorum:

  1. Böyle bişey lazım aslında bana bu ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanlarında değerlendirilebilir ^_^

      Sil
  2. bir ara kullanmıştım sanırım bir daha almadım sonra başka el kremlerim olduğu için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bittikçe yeni ürünler denemeye çalışıyorum :)

      Sil
  3. Aynı kremı bende kullanıyorum katılıyorum yorumlarına. Tırnaklarıma da bır faydası olmadı ama el kremı olarak ıdeal dıyebılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tırnaklarıma bir etkisini görmedim maalesef ama el için güzel bir krem dediğiniz gibi :)

      Sil

Instagram