Bitenler #8

bitenler

Son 2 ayda bitirdiğim ürünler, bu ay yeni taşındığımız eve bizimle birlikte geldi ve hemen fotoğrafları çekilerek çöpe yollandı. Yazısını biraz geç paylaşıyorum ama yine de keyifle okursunuz diye umuyorum!

Ürünlerin başlıklarına tıklayarak detaylı inceleme yazılarını okuyabilirsiniz.

avene hydrance optimale legere nemlendirici

1- Yves Rocher Pur Bleuet Ekspres Göz Makyaj Temizleyici: Hassas gözler için olan versiyonundan kaç şişe bitirdim bilmiyorum, değişiklik olsun diye aldığım çift fazlı bu ekspres temizleyiciyi hiç sevmedim. Gözümde bir süre bulanık görmeye sebep oldu ve bolca silikon ve paraben içerdiğinden bitsin diye bolca kullandım ve bittiğinde hassas gözler için olanına geri döndüm.

2- Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Bu yüz temizleme jelini sevdiğimi inceleme yazısında detaylıca anlatmıştım. Bitmeden indirimde yedeklemiştim, yenisine geçtim.

3- Avene Micellar Lotion: Avene hassas ciltler için tanışma kitinden çıkan 100 ml'lik micellar suyun 2. şişesini de bitirdim. Kullandığım micellar sular içinde en sevdiğim buydu. Makyajımı yağlarla temizlemeye başladığım için tekrar almadım ancak micellar su kullansam tekrar tercih ederdim.

4. Avene Hydrance Optimale Legere Nemlendirici: Yine tanışma kitinin içerisinde bulunan 15 ml'lik bu kremin de 2. si bitti ve bunu da severek kullandım. Yapısı hafif, nemlendirmesi normal-karma ciltler için güzel denebilir. Yazın büyük boyunu alabilirim.

maybelline brow drama pomade crayon

5- Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara: Kirpiklere verdiği hacim, siyahlık, uzatma etkisi güzeldi, kıvırma etkisi yok denecek kadar azdı. Kullanırken arada pamukta birkaç kirpik gördüm, az da olsa kirpiklerimde dökülme yaptı. Ayrıca aldığımda fiyatı çok uygundu ancak şimdilerde üzerine biraz daha katarak daha güzel ürünler alınabilir.

6- Maybelline Brow Drama Pomade Crayon: Maybelline'in bu tombul kaş kalemini, rengi bir ton koyu olmasına rağmen severek kullandım. Dibine geldiğimde ucu düzleştiği için fırçasız kullanmak imkansızlaştı ve denemeyi sabırsızlıkla beklediğim yeni ürünüme geçtiğimden yollarımızı burada ayırdım.

emotion deodorant

7- Emotion Love Deodorant: Bu şişeyle birlikte stoğum bitmiş oldu. Koruması güzel, temiz pudra kokusu güzel, alüminyum içermeyen sevdiğim deodoranttı ancak farklı bir şey denemek amacıyla 8x4'e geçtim.

8- Isana Hygiene Aktiv Sıvı El Sabunu: Nilüfer içerikli bu sıvı el sabununu, başka güzel kokuda bir ürün yoksa alıyorum, severek kullanıyorum.

9- Yves Rocher Manolya & Beyaz Çay Duş Jeli: Köpürmesi güzeldi, kokusu da fena değildi ancak aman aman bir özelliği yoktu. Başka çeşitlerini denemek istiyorum.

10- Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Bakım Kremi: Kullandığım el kremleri içerisinde en sevdiklerimden biri oldu. Nemlendirmesi, etkisini uzun süre koruması ve yağlı his bırakmaması çok başarılıydı. İçeriği de güzel. Tekrar alacağım muhtemelen.

prokudent diş macunu

11- Sensodyne Beyazlatıcı Diş Macunu: Beyazlatma etkisini gözlemlemedim, zaten özellikle beyazlatıcı olanı olsun diye almamıştım. Genelde hangi çeşidine uygun fiyatta denk gelirsem onu alıyorum :)

12- Prokudent Diş Macunu: Bir Rossmann alışverişimde uygun bir fiyata aldığım bu diş macununu severek kullandım, tadı da güzeldi. Tekrar denk gelirsem alabilirim.

13- Signal White Now Men Diş Macunu: Taner'in diş macunu, bittikçe alınıyor.


14- Isana Disk Pamuklar: Isana'nın birkaç çeşit disk pamuğu satılıyor. 140'lı mor olandan ziyade pembe olan çeşidini daha çok sevdim. Tekrar aldığımda pembeyi tercih ederim.

2018'in son biten ürünleri bunlardı. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

28 yorum:

  1. Avene ürünleri favorim gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. baya ürün bitmiş Avene misel su benim de favorim elimdekiler bitince yine ona döneceğim kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misel sular içinde ben de en çok Avene'ninkini sevdim ♥

      Sil
  3. Bitenler yazılarını gerçekten çok keyifle okuyorum.. Yazılan tüm ürünlerin şöööyle bir toplanıp atılmasını canlandırıyorum gözümde ve tüketici ruhun tatmin oluyor :p

    Biten ürünlerin bir kısmını ben de denedim, özellikle Emotion deodorant ve Essence maskara benim bittikçe aldığım çok sevdiğim ürünler.. Yves Rocher'nin duş jellerini de çok seviyorum...

    Yenilerine yer açılmış yine, bir sonraki yazıyı bekiyorum..

    Çok sevgiler!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yazmayı ve okumayı en sevdiği serilerden ♥ Biriktirdiğim boş ambalajları da attığımda oluşan o rahatlama gerçekten tatmin edici :p Emotion deodorantı ben de çok seviyorum Kübra'cım, yine ona döneceğim galiba. Çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  4. Detaylı inceleme bir çok ipucunu içeriyor..Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Yves el kremi bende severek kullandım nambır vandı yani ;) gelsin yeniler bakalım bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'nin el kreminden sonra başka bir alternatif arıyorum ama henüz bulamadım Kokoş'cum, tekrar alabilirim işini çok güzel yapıyordu :)

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmus ürünlerin ayrıntılı yazılarını okumaya gidiyorum şimdi �� bloğunuzda gezinti yapacağım ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, diğer yazıları da keyifle okursun umarım ♥♥

      Sil
  7. Önerilerin için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. hindistan cevizi yağı ile temizliyorum ben artık makyajımı gayet de memnunum
    çok pahalı ürün almaya karşıyım :))
    önerilerin çok güzel ancak
    dikkate alırım alışveriş yapacağım zaman
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hindistan cevizi yağının makyaj temizleyici olarak kullanıldığını duymuştum, aslında denemekte fayda var. Memnunsanız ne güzel :) Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil
  9. Emotion 'ı ben de çok severek kullanıyordum ama sürekli fiyat arttırdıkları için bıraktım. Biraz daha artarsa bir parfümle aynı fiyat olacak. Üzücü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an deodorantların fiyatları genel olarak arttı maalesef, indirim kovalamakta fayda var :)

      Sil
  10. Bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum. Ürünleri çok güzel bir şekilde anlatmışsınız. Denemek isteyenler için faydalı olacaktır. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler yazılarını ben de çok seviyorum, okuyup beğenmenize de çok sevindim ♥

      Sil
  11. Ne diyelim yenilerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sitenize uğrayacağım.

      Sil
  13. Isana pamukların yeşil olan bio versiyonunu tavsiye ederim, benim de en sevdiğim o :) YR'nin el kremini de not ettim. Şu ara vücut losyonlarıyla idare ediyorum ama ofis için bir tane gerekecek. Essence maskaranın da ben kullandığımda etkisini sevmiştim ama benim gözlerimde çok alerji yaptığından kullanamamıştım. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler! (Not: yeni evinizde de güle güle oturun :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak Hanım'cım ♥ Aslında iş yeri için YR'ye alternatif bir el kremi arayışındayım ama bulamazsam tekrar alabilirim, gerçekten güzeldi. Bir sonraki pamuk alışverişimde yeşil olanı deneyeceğim o halde. Çook sevgiler ♥

      Sil
  14. signal white now'u hiç sevemedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek tercih etmiyorum dişlerde hassasiyet oluşturabilir diye ama eşim severek kullanıyor. Kişiden kişiye değişir tabii ki :)

      Sil

Instagram