Yves Rocher Pur Bleuet Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

yves rocher göz makyaj temizleyici

Gerek inceleme yazısında, gerek de Bitenler yazılarımda Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi'ni öve öve bitiremediğimi fark etmişsinizdir. Gerçekten de hala favori göz makyaj temizleyicim ünvanını kimseye kaptırmadı. Ağustos ayındaki doğum günü alışverişimde yine kendisinden stok yapacakken blogger yanım dürttü ve bu sefer Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisi'ni satın aldım.

Yoğun göz makyajını bile kolayca çıkarmayı vaat eden çift bazlı bu göz makyaj temizleyicisi de okuduğum yorumlara göre sevilen ürünlerden ancak ben kullanmaya başladığım günden bu yana bir an önce bitirip, sevdiğim hassas gözler için olanına geçmek için sabırsızlanıyorum. Yazıya sondan başladım ama bu ürünü neden pek sevemediğimi detaylarıyla anlatmaya başlıyorum.

Öncelikle ürünün içeriğine baktığımda hassas göz makyaj temizleyiciden çook farklı oluşu hoşuma gitmedi. Yves Rocher bitkisel içerikli bir marka olarak lanse edilse de ürünlerinde kimyasallar da mevcut, biliyoruz. Yves Rocher Ekspres göz makyaj temizleyicisinin içerisinde ise silikon ve paraben bulunuyor. Silikon bir derece ama paraben içeren ürünleri tercih etmediğimden bu bile tekrar almayacak olma sebeplerimden biri.

yves rocher göz makyaj temizleyici içerik

Ürün çift fazda bulunuyor, kullanmadan önce çalkalayarak bu iki fazı birbirine karıştırmak gerekiyor. Nispeten zor çıkan maskaramı, göz makyajımı kalıntı bırakmadan kolayca temizliyor. Performansı başarılı ancak yine sevmediğim bir özellik olarak göz çevresinde hafif yağlı bir his bırakıyor. Daha kötülerini de gördüğüm için aşırı yağlı bir his diyemem, belki sizi rahatsız etmeyecektir ama ben bu kadarından bile hoşlanmıyorum maalesef. Hassas gözlerimde kısa süreli çok hafif bir bulanıklığa da sebep oluyor. Buna karşın göz çevremde yağ bezesi tarzı bir şeye sebep olmadığını ve kirpik dökmediğini de belirteyim.

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisinin başarılı performansını ve sevmediğim yanlarını göz önüne aldığımda her açıdan kusursuz bulduğum Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi benim için daha ağır basıyor. Bittiğinde tekrar onu alırım. Yves Rocher göz makyaj temizleyicilerini kullandıysanız sizin favoriniz hangisi peki?

14 yorum:

  1. Makyajımı yağlarla çıkarmaya başlamadan evvel hassas gözler için olanı benim de favorimdi. Şişelerce bitirdim. Express olanı hiç denemedim, ben içerik listesinin sonunda olmak kaydıyla tek çeşit parabene takılmıyorum ama (bunda 2 çeşit varmış), gözleri bulanıklaştıran temizleyicilere hiç tahammülüm olmuyor.
    Blogger yanımızın ağır basması bize bazen böyle olumsuz deneyimler yaşatsa da, bir başkasına fayda sağlamış da oluyoruz.
    Ellerine sağlık, çok çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümde az da olsa bulanıklığa sebep olan temizleyiciler benim için de hemen sınıfta kalıyor. Yves Rocher ürünlerinde beğenilerimiz ortak, hassas gözler için olan su gibi hiç rahatsız etmiyordu gözlerimi ^_^
      Dediğiniz gibi en azından burada deneyimlerimi paylaşmış oldum ve birine faydalı olduysa ne mutlu bana ^_^ Benden de çok sevgiler ♥

      Sil
  2. Fulya'cım, bu temizleyiciyle ilgili yorumlarımız aynı. Ben de o yağlı histen çok fazla hoşlanmıyorum. Hassas gözler için olanı kullanmadım sanırım, hatırlayamadım şimdi. Eline sağlık, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım, az da olsa yağlı his bırakınca gözlerimi mutlaka suyla tekrar yıkama isteği duyuyorum, ben de hiç hoşlanmıyorum :( Hassas gözler için olan versiyonu su gibi, ne yağlı his ne bulanıklık bırakıyor, makyajı da güzel çıkarıyor. Siz de makyajınızı yağlarla temizliyorsunuz diye biliyorum ama aklınızda olsun hassas gözler için olanı ^_^ Sevgiler ♥

      Sil
  3. ürünlerinin içeriği pek iyi değil normalde pek takılmam ama çok temizmiş gibi lanse edilince kullanmaz oldum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'nin bazı ürünlerini gerçekten çok seviyorum ama bu ürün gibi birçok ürünün içeriği paraben, silikon gibi kimyasalları barındırabiliyor. Özellikle bu ürün için "bitkisel, temiz içerikli" denmesini aldatıcı buluyorum ben de.

      Sil
  4. Göz makyajı temizleyicilerinden ismini hatırlayamadığım yine mavi ambalajlı yağ formunda bir göz temizleyicisini kullanmıştım Yves Rocher'nin. Gözümü azıcık yakmıştı ama güzel temizliyordu. Sonra yağını kullandım tabii o da YvesRocher'den favori temizleyicim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım yağ temizleyicisini severek kullandığını biliyorum, benim de her gittiğimde gözüme çarpıyor :) Bu çift fazlı temizleyici gözümü yakmıyor ama yağlı his ve bulanıklık yüzünden sınıfta kaldı benim için :)

      Sil
  5. bilgi versdiğin iyi oldu canım geçen alacaktım son dakka vazgeçmiştim iyiki de almamışım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ekspress olanı sevemedim ama hassas gözler için olan hala favorim, aklınızda olsun ^_^

      Sil
  6. Bende bu üründen 2 tane bitirmiştim sadece suya dayanıklı göz makyajını çıkarmak için kullanmıştım sık kullanmadığım için pek sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık kullanılmadığında sorun olmayacağını düşünüyorum ben de, günlük kullanım için bana pek konforlu gelmedi :)

      Sil
  7. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    YanıtlaSil
  8. What a wonderful post, dear! Great photos!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil

Instagram