Avene Termal Su Yorumlarım

avene termal su

Termal sular arasında en popüler markalardan biri de Avene. Daha önce blogda Uludağ Premium Yüz Spreyi'nden bahsetmiştim ve yorumlarım pek de olumlu değildi. Temmuz ayındaki bir dermokozmetik alışverişimde Avene Termal Su'yu da uygun fiyata görünce sepete attım. Tüm yaz boyunca çeşitli zamanlarda kullandım, hala da bitmedi ama blogda kendisine de yer verme zamanı geldi.

Önce Avene Termal Su ile gelen mini kitapçıkta yazan termal su kullanım alanlarından biraz bahsetmek istiyorum. Termal sular;
  • Makyajı çıkarttıktan sonra cildi ferahlatmak için,
  • Epilasyon sonrasında oluşan yanma hissi için,
  • Spordan sonra ferahlık hissi için,
  • Seyahat sırasında tazelik hissi için,
  • Traş sonrasında cildi rahatlatmak ve tahrişleri gidermek için,
  • Pişik oluşumunda bebeklerin ciltlerini rahatlatmak için,
  • Cilt kızarıklıklarında acı ve yanma hissini azaltmak için,
  • Güneş yanıklarında cildi rahatlatmak için,
kullanılabiliyor ve bu liste ihtiyaçlarınıza göre uzayıp gidiyor. Ben Avene Termal Su'yu en çok banyodan sonra ve sabahları yüzümü yıkadıktan sonra yüzüme uyguladım.

termal su

Deodorant şişesi gibi şişede bulunan Avene Termal Su'yun 50 ml, 150 ml ve 300 ml olmak üzere 3 boyu bulunuyor. Ben 150 ml olanını tercih etmiştim. Çantada taşınabiliyor ancak tekrar alsam çantada daha pratik olacak 50 ml'lik boyunu tercih ederim.

Uludağ Premium Yüz Spreyi'nin korkunç başlığından sonra Avene'in başlık mekanizmasını çok başarılı buldum. Ürünü takılmadan homojen ve eşit bir şekilde yüze dağıtıyor, damla damla püskürtme durumu olmuyor. Ben makyaj üzerine uygulamadım ama bu açıdan makyajı bozmayacağını düşünüyorum. Yorumlarda özellikle 300 ml'lik boyunun sprey başlığının kısa sürede bozulduğundan bahsetmişler ama ben şimdilik herhangi bir sorun yaşamadım. Bozulursa beni üzer :(


Avene Termal Su hakkında görüşlerim nötr aslında. Hassas ciltlere uygun olduğundan cildimde herhangi bir olumsuz etkisi olmadı ancak olumlu etkisini de göremedim. Kızarıklıklar üzerinde bir etkisi olmadı, kayda değer bir nem de vermedi. Benim için en güzel özelliği yazın buzdolabında tutup sıcaktan bunaldığımda fıs fıs sıkıp ferahlatmasıydı ama normal bir suyu spreyli şişeye koysam muhtemelen aynı etkileri alırdım :) Bittiğinde 50 ml'lik boyunu alıp özellikle yazın çantamda taşımayı düşünüyorum. Makyajı da bozmadığından yazın gün içerisinde ferahlatması benim için tek elle tutulur özelliği olacak gibi :)

Avene Termal Su hakkındaki yorumlarım böyleydi. Alışverişimi detaylı okumak isterseniz buraya tıklayarak fiyatlarıyla birlikte okuyabilirsiniz.

Sizin termal sularla ilgili yorumlarınız nasıl? Vazgeçilmeziniz mi yoksa olmasa da olur mu?  

10 yorum:

  1. en sevdiğim termal su olur kendisi :-)))

    YanıtlaSil
  2. Çok beğenmiştim bunu , la roche posay var oda güzeldi . Termal sular <3 ben :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet La Roche Posay'in termal suyunu da duymuştum :) Keşke ben de bu kadar çok sevebilseydim :D

      Sil
  3. Benim pek termal su kültürüm yok sanırım, cilt bakımımda pek aradığım bir adım olamadı.

    Ancak şu sıralar kullandığım bir ilaç cildime de vurdu ve inanılmaz kurutuyor, sabahları mimik yapamaz durumda uyanıyorum. Sanırım bu tür suları kullanmak için tam uygun bir dönemdeyim(maalesef :p) Özellikle sabah yüzümü yıkadıktan sonra gerginliği almak için bu tür ürünler iyi olabilir diye düşünüyordum. Yazının zamanlaması da benim için çok uygun olmuş o yüzden :)

    Bir dermokozmetik alışverişimde bu spreyi de denemek isterim.. Yazı iççin çook teşekkürler Fulya'cığım.

    Çok sevgiler!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım ben de yazın bir alışverişim sırasında merakımdan almıştım. Benim için vazgeçilmez bir ürün olmadı açıkçası ama seveni de çok umarım sen de severek kullanırsın. İlaç kullanıyorsan elinin altında bi termal su bulundurmak belki cildini bir nebze rahatlatabilir. Ben artık elimdeki bittikten sonra yazın en küçük boyunu alırım ^_^

      Yazının güzel zamana denk gelmesine sevindim, çook sevgiler ♥♥

      Sil
  4. yazın kullanmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın sıcaktan bunalınca bir iki fıs sıkıp ferahlamak güzel gerçekten ^_^

      Sil
  5. Avene'in termal suyu gerçekten güzel, ama zaman içinde cilt ihtiyaçlarım değiştikçe favorilerim de değişti. Favori termal suyum La Roche Posay Serozinc ve Caudalie Grape Water. Bunlarla birlikte daha sadelerden Uriage'ı çok çok seviyorum. Güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım sanırım benim cildimin de ihtiyacı bunun bir tık ötesinde, çünkü yüzüme su sıkmaktan farklı bir etkisini görmedim. Çok sevdiğim Caudalie'nin Üzüm Suyu spreyi uzun zamandır aklımda, uygun bir zamanda denemeyi çok istiyorum. La Roche Posay Serozinc'i bilmiyordum ama içerisinde çinko varsa severim muhtemelen :) Çok sevgiler ♥♥

      Sil

Instagram