Dizi Önerisi: Younger


Konusunun yanında kıyafetleriyle, mekanlarıyla göze hitap eden dizilere bayılıyorum! En son sanırım Hart of Dixie'yi gözlerimden kalpler çıkarak izlemiştim. Şu an 4. sezonuna yeni geçmiş olduğum Younger dizisine de burada yer vermek, benim gibi görsellik sevenlere önermek istedim. Yeni sezondan önce tüm bölümleri bitirdiğimde, blogdaki Stil İlhamı: Hart of Dixie'den Lemon Breeland 🍋 yazım gibi dizideki Liza stiliyle ilgili de bir yazı yazmak istiyorum. 

Dizinin konusundan biraz bahsedecek olursam; Liza (Sutton Foster) 40 yaşında, boşanmış ve iş hayatına geri dönmeye çabalayan bir kadındır. Çalışmadığı onca zaman ve yaşı göz önüne alındığında iş görüşmelerinin ne yazık ki pek iyi geçtiği söylenemez. Ev arkadaşı Maggie (Debi Mazar) ile birlikte bardayken tanıştıkları bir gencin Liza'yı çok genç göründüğüne ikna etmesi üzerine, Maggie'nin de desteğiyle Liza tarzını değiştirerek 26 yaşına dönüp hayata sıfırdan başlamaya karar verir! Bir yayın evinde Pazarlama Müdürü Diana (Miriam Shor)'nın asistanı olarak işe başlar ve Kelsey (Hilary Duff) ile yakın arkadaş olurlar. 26 yaşındaki Josh ile tanışıp sevgili olmasıyla işler hem güzel hem de karışık bir hal almaya başlar.


Dizi Sex and The City'nin yaratıcısı Darren Star'ın ellerinden çıkma. Özellikle karakterlerin yayın evi, ya da dergide çalıştığı film ya da diziler küçüklüğümden beri ilgimi çektiğinden diziye hevesle başladım. Dizinin stylinginin harika işler çıkardığını fark ettikten sonra da her bölümü kıyafetlere dikkat kesilerek izlemeye başladım. Modern-retro, casual-şık görünümleri çok başarılı harmanlıyorlar ve her bir sahneyi kaydetmek istiyorum ♥

Dizi zaten konu itibariyle oldukça hareketli, 20 dk olması sebebiyle de çerez gibi hemen bitiveriyor. Ağustos ayı sonunda 5. sezon finali yaptı ve 6. sezon onayını aldı. Vakit kaybetmeden başlayın derim!

8 yorum:

  1. duymuştum ama konuyu bilmiyordum ilginçmiş seyredebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareketli bir temposu var, sıkmadan bitiveriyor her bölüm :)

      Sil
  2. Dizi, film ve kitap önerilerini çok seviyorum, bence bu konuda da zevklerimiz birbirine çok benziyor :)
    Diziyi hiç izlemedim ancak bahsettiğin kadarını okuduğumda bile çok keyif alarak izleyeceğim bir dizi gibi görünüyor.Konusundan çok tatlı bir hikaye çıkmıştır eminim, çocukken hayranı olduğum Hilary Duff da oynuyormuş hem. Tam bu havalarda battaniye altına girip izlemelik diziymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ben de önerdiğin kitaplara, filmlere kesin beğenirim gözüyle bakıyorum ^^
      Dizi hem tempolu, hem de kıyafetler, mekanlar ile göze hitap ediyor. Dizi, film havaları da gelmişken keyifle izleyebilirsin :) Hilary Duff yine çok şirin ayrıca ^^

      Sil
  3. Dedıkoducu kız vardıya bır ara ona benzettım gorsellerını bırazcık.Guzele benzıyor bakıyor olacagım canom :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet :) Gossip Girl'ü sevdiysen bu diziyi de sevebilirsin :)

      Sil
  4. Fulya'cım, bir STC hayranı olarak bu diziyi öğrenmem çok iyi oldu; kesinlikle izlemeye başlayacağım! Üstelik 20 dakikalık diziler kalp ben! Çok teşekkürler önerin için, ayrıca, stil yazını da merakla bekliyorum! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Başak Hanım'cım, STC sevenler bence bu diziyi de kesin sever! 20 dk olmasını ben de gerçekten çok sevdim, sıkmadan hemen bitiveriyor bölüm. Kısa zamanda yeni sezona yetişebilirsiniz ^_^ Sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Instagram