Maybelline Brow Drama Pomade Crayon Yorumlarım

maybelline kaş kalemi

Maybelline Brow Drama Pomade Crayon tombul kaş kalemi uzun bir süredir elimde, yazısını anca bugün paylaşabiliyorum. Daha önce Maybelline'in yapısını ve rengini sevdiğim ancak aşırı hızlı biten Master Shape kaş kalemini kullanmıştım. Bittiğinde tekrar almak için gittiğimde, o zamanlar sanıyorum raflarda yeni yeni yerini alan bu tombul kaş kalemi gözüme çarptı ve bu sefer bunu denemek istedim.

Maybelline kaş ürünlerinde benim rengim Dark Blonde. Ancak bu kalemi alırken yanlışlıkla bir ton koyu rengini almışım. Çok yoğun uygulamadığımda pek sırıtmıyor ve rahat kullanabiliyorum ama tekrar alsam mevcut üç rengin en açığı olan Dark Blonde'yi tercih ederim.

maybelline kaş kalemi

Kalem asansörlü ambalajda, şeffaf kapağı güzel oturuyor ve düşme, çantada açılma gibi bir durum olmadı henüz. Ambalajının boyu minik olmasına rağmen içeriğindeki ürün çok daha minik. Fotoğraftaki en sona kadar açılmış hali. Ürün ambalaja göre çok az miktarda olsa da Master Shape kalemlere göre çok daha uzun süre kullanılabiliyor. Ucu kullandıkça kütleşiyor ve ben bir sorun yaşamasam da çok ince kaşları olanlar ürünü bir fırçaya alarak uygulamak isteyebilirler.

Kalemin arkasında herhangi bir kaş fırçası bulunmuyor ve ben bu kalem ile kaşlarımı doldurduktan sonra biten Master Shape kaş kalemimin arkasındaki fırça ile kaşlarımı tarıyorum. Böylelikle daha doğal ve düzgün bir görünüm elde ediyorum. Bu kalemi daha çok sevsem de bir fırçasının olmasını tercih ederdim, böylelikle ekstra bir fırça taşıma zahmetinden beni kurtarırdı.

maybelline kaş maskarası

Kalemin kalıcılığı gayet güzel, akşama kadar tüm gün hiç bozulmadan kalıyor. Uygulaması kolay, rengini kolayca veriyor. En sevdiğim yanı ise tombul uçlu olduğundan uygularken kaş köklerine zarar vermiyor ve sanırım bu sebeple kaşlarımda hiç dökülmeye sebep olmadı. Çok gür kaşlarım olmadığından benim için bu önemli bir faktör. Temizlerken de bana hiçbir zorluk çıkartmadığını belirteyim.

Maybelline Brow Drama Pomade Crayon kaş kalemini alalı çok uzun zaman olduğundan fiyatını hatırlamıyorum. Bu ürün bittiğinde sırada beni bekleyen farklı bir ürün var ancak benim için fırçası olmaması hariç sevmediğim bir yanı olmadığından, daha iyisini bulamazsam ileride tekrar alabilirim. Bu sefer doğru rengini almak koşuluyla tabii :)

10 yorum:

  1. Bu tombul kalemleri hiç kontrol edemeyecekmişim gibi geliyor ama senin yorumlarından sonra aklıma yazdım :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım ucu kütleştikçe kullanımı biraz zorlaşıyor ama ben çok problem yaşamıyorum. Daha ince kaşı olanlar ama zorlanır muhakkak. Yine de bence güzel bir ürün aklınızda olsun :) Çok sevgiler ♥

      Sil
  2. hmm güzelmiş not aldım bunu :)

    YanıtlaSil
  3. Kaş ürünleri kullanmayı çok istiyorum ancak benim kaşlarım çok seyrek olduğundan dakikalarca uğraşıp dikkat ederek uygulamam gerekiyor. Bir de döküyor tabii kaşlarımı ne kullansam, bu yüzden elim hiç gitmiyor açıkçası. Ama tombul uçlu olması gel bir detaymış, ben de kaşıma göre bir rengine denk gelirsem deneyebilirim bu kalemi :)

    güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım benim kaşlarım da çok çabuk dökülür, özellikle Master Shape kalemi kaşlarımı döktüğünden her gün kullanamıyordum. Ama bu ürünü her gün kullansam da kaşlarımda hiç dökülme yaşamadığımdan beğenimi kazandı. Tombul uçlu olduğundan kaş köklerine zarar vermiyor sanırım :) Eğer denk gelirsen aklında olsun, umarım seversin ^_^ Çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  4. çok benzer başka bir kaş kalemi var elimde ama bunun da renklerini beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi, yapısı benim hoşuma gidiyor ^_^

      Sil
  5. Rengi güzelmiş tester bulursam deneyeyim uygulaması kolay mı merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulaması çok kolay, fazla uğraştırmadan kaşlarımın arasındaki boşlukları kapatabiliyorum :) Sadece üzerinden bir kaş fırçasıyla kaşlarımı taramadan geçmiyorum ben, öyle duruşu daha çok hoşuma gidiyor :)

      Sil

Instagram