5 Favori Sonbahar Rujum

5 favori sonbahar rujum

Sonbaharın gelmesiyle beni mutlu eden şeylerin başında bordo-kahve tonlarının makyajda yerini almaya başlaması oluyor. İlkbahar-yaz aylarında elim daha çok pembelere, açık gül kurusu renklere gitse de sonbaharla birlikte özellikle rujlarda kahve-kiremit tonlarını kullanmaya bayılıyorum! Bu yazımda uzun bir süredir severek kullandığım, bittikçe yenilerini aldığım uygun fiyatlı 5 favori sonbahar rujumu sizlerle paylaşmak istiyorum.

5 favori sonbahar rujum

1- Flormar Just Lipstick Pink Beige: Bir markette çok uygun bir fiyata görüp öylesine aldığım, daha sonra evde denediğimde rengine, yapısına bayıldığım bu ruju havanın açık olduğu sonbahar günlerinde kullanmayı çok seviyorum (hepsi benzer tonlar olduğundan kafamda böyle günlere bölüyorum :p). Rengi gerçekten ismi gibi pembe-bej arasında, diğerlerine göre bir tık daha açık kalıyor. İnceleme yazısını yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

flormar just lipstick pink beige

2- Flormar Supermatte Lipstick 210 Milk Chocolate: Daha önce krem rengi ambalajlarda satılan bu ruju uzun yıllardır elimin altında bulunduruyorum ve birkaç tane bitirdim. İçinde kahvelik ve bordoluk bulunan gül kurusu tonlarında, mat ve iyi sayılabilecek kalıcılıkta diyebilirim. Yemeklerden sonra hafifçe silinse de gün içerisinde bir kere tazelemek beni kurtarıyor. Benim için tek kötü yanı Flormar'ın diğer ruju gibi bu da dudaklarımı çok kuruttuğundan altına mutlaka iyi bir lip balm istiyor (tazelerken bile, yoksa dudaklarım kuruyup çatlıyor).

flormar supermatte lipstick 210 milk chocolate

3- Maybelline Color Sensational 630 Velvet Beige: Kokusu yanık şeker gibi olduğundan bazılarının hoşuna gitmeyebilir ancak rengini hemen herkesin seveceğini düşünüyorum. Kahvemsi bej tonlarında, diğerlerine nazaran daha nemlendirici ve bir tık daha parlak yapıda olan bu rujun kalıcılığı ise diğerlerine kıyasla en düşük. Gün içerisinde birkaç kez tazelemek benim için hiç problem değil diyorsanız severek kullanırsınız.

maybelline color sensational 630 velvet beige

4- Golden Rose Velvet Matte Lipstick 16: Golden Rose'un bu meşhur serisinden elinde en az bir ruj olmayan yoktur sanırım. Yapı ve renk olarak gerçekten benim de beğendiğim bu serinin en popüler renklerinden 16 numarası, sonbahar-kış aylarında günlük kullandığım favori rujlarımdan biri. Kiremit renginde, mat ve yine gün içerisinde yemekten sonra bir kere tazelemenin yeterli olduğu bu ruju da bu aylarda yine severek kullanacağım.

5- Pretty By Flormar 07 Matte Liquid Lipstick 07 Dark Rosewood: Dudaklarım kuruyup çatlamaya çok müsait olduğundan likit mat rujlarla pek anlaşamıyorum. Yine de iyi yorumlara, müthiş rengine ve oldukça uygun fiyatına dayanamayarak Flormar'ın bir alt markası olan Pretty'den Dark Rosewood isimli bu ruju satın aldım ve listede bir likit mat ruj da olsaydı diyecekler için burada yer vermek istedim. Rengi çok çok güzel, henüz çok ayrıntılı yorumlayabilecek kadar kullanmadım ama en kısa zamanda detaylı yazısını da paylaşmak istiyorum.

5 favori sonbahar rujum

pretty by flormar matte liquid lipstick 07 dark rosewood

5 favori sonbahar rujum swatch
Yukarıdan aşağıya: Flormar Just Lipstick Pink Beige - Flormar SuperMatte Lipstick 210 Milk Chocolate - Maybelline Color Sensational 630 Velvet Beige - Golden Rose Velvet Matte 16 - Pretty By Flormar Matte Liquid Lipstick 07 Dark Rosewood

Birbirine benzer tonlarda, hepsini ayrı ayrı sevdiğim, favori sonbahar rujlarım bunlardı. Siz de bunlara yakın tonlarda favori rujlarınızı aşağıda benimle paylaşmayı unutmayın! Hatta belki siz de böyle bir favoriler listesi yaparsınız, keyifle okuruz ♥

16 yorum:

  1. Ayyy benim renklerim!!!! Flormar'ın iki rujunun rengine de bayıldım ve fakat Flormar'a işçiler nedeniyle kızgın olduğumdan dolayı alışveriş yapmıyorum. Velvet Beige benim de eennn çok sevdiğim rujlarımdan biri. Fakat yani şimdi bana 5 tane seç desen, imkanı yok seçemem! Nasıl başarıyorsunuz seçmeyi ya? :)))) ama hafta sonu acaba farklı tonlarda 5 tane seçip ben de böyle bir yazı yazsam? Ay bak çok keyifli olabilir, yaşasın! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Flormar'ın bu iki ruju uzun süredir elimde (bir tanesi zaten baya belli oluyor :D). İkisini de çok sevsem de başka markalarda benzerlerini bulabileceğimi umarak bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum o olaylar yüzünden. Bu iki ruj ve bir-iki dudak kalemi hariç vazgeçemediğim ürünleri yok zaten.
      Farklı tonlardan 5 favori ruj fikri süper! Şimdiden seçimlerinizi merak ettim, yazarsanız büyük keyifle okuyacağım ^_^ Çok öpüyorum ben de, sevgiler ♥♥

      Sil
  2. 03 ve 16 yı seçiyorum en kullanabildiklerim onlar desem yeridir, saçlarımı azıcık koyulaştırmak istiyorum sırf krmızı surebilmek için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de bu yazıya sadece nude rujları dahil ettim ama favori kırmızı rujumu da bu aylarda kullanmayı çok seviyorum :)

      Sil
  3. Bu tonlarda rujlar kullanmayı ben de çok seviyorum Fulya'cığım, hepsi çok güzel renkler ve senin tenin ve yüzüne de çok yakışıyorlardır eminim.

    Pretty by Flormar'ın 7 numaralı likit rujunu ben de severek kullanıyorum bu arada, dudakların şeklini de çok güzel gösteren bir ruj bence.

    Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım çok teşekkür ederim tatlı yorumların için ^_^ Pretty By Flormar'ın bu rujunu Merve Özkaynak'ın bir gönderisinde görmüş, rengine bayılmıştım. Henüz tam kullanamasam da senin de beğenini kazandığına göre en kısa zamanda denemek için sabırsızlanıyorum!

      Sil
  4. içlerinde favorim preety by flormar dark rosewood olurdu kesinlikle :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok beğeniyorum bu rujun ^_^

      Sil
  5. 630 benimde favorilerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yakın zaman önce tanıştım bu rujla ve bayıldım! :)

      Sil
  6. Ayy tam benim renklerim bunlar, nude yakın kahve şeftali tonlarını çok seviyorum. Sadece sonbaharda değil de çoğunlukla seçtiğim renkler. Ben de favorilerimi yazayım bence sonbaharda özellikle harika olur;

    Rimmel London Kate Moss Nude 48
    The Balm Likit Mat Sincere
    Wet and Wild Sand Storm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz benzermiş ne güzel ^_^ Ben de bu en çok bu tonları seviyorum ama özellikle sonbahar aylarına çok yakıştırıyorum :) Favorilerini kenara yazdım, mutlaka aklımda olacak eminim çok beğenerek kullanırım ben de ^_^

      Sil
  7. Bu tonlar benim de favorim.Turkiye ye gidince mutlaka alırım .
    Teşekkürler canım benim 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim, aklında olsun o zaman ^_^ Ben teşekkür ederiim ♥♥

      Sil
  8. Renklerin hepsine bayıldımm :) Ben de bu aylarda Pastel'in 20 numarası ve Golden Rose Velvet Matte 10 numarayı çok kullanıyorum :)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim ^_^ Velvet Matte 10 numara da benim aklımda olsun ♥

      Sil

Instagram