Koton Beauty Tekli Far Dark Brown

koton beauty tekli far

Giyim markalarının çıkardığı kozmetik ürünlere karşı biraz mesafeli olsam da mağazalarına uğradıkça kozmetik reyonlarını incelemekten de geri duramıyorum. H&M'den sonra Koton da Koton Beauty adı altında kendi kozmetik ürünlerini çıkardı ve tekli farlarından Dark Brown rengi bugünkü yazımın konuğu olacak.

koton beauty tekli far

koton beauty tekli far

Altın renkli parlak kapağıyla minik, yuvarlak ambalajını oldukça şık ve sade buldum. Aplikatörü bulunmuyor ancak kapağında yuvarlak küçük bir ayna bulunuyor. Boyutu nedeniyle pek kullanışlı olmasa da ayna koymalarını tabii ki sevdim :)

koton beauty tekli far

koton beauty tekli far

Özellikle sonbahar-kış aylarında makyajda kahve tonlarından vazgeçemeyen biri olarak Dark Brown rengine görür görmez bayıldım! Adı üzerinde, koyu kahverengi renkteki bu farın yapısı mat ve yumuşacık. İyi diyebileceğim pigmente sahip Dark Brown tekli far, bazdan sonra uygulanarak kalıcılık açısından oldukça iyi bir performans gösteriyor. Tozutma problemi yok denecek kadar az.

koton beauty tekli far

koton beauty tekli far

koton beauty tekli far

Günlük makyajımda genelde tek başına kullanabileceğim pratik farları tercih ediyorum. Bu far da tek başına kullanmak için oldukça uygun ve fazla uğraştırmadan güzel bir göz makyajı elde edebiliyorum. Bulutlu, kapalı havaların da gelmesiyle birlikte makyajımda sürekli elimin gittiği, kullanmayı çok sevdiğim bir ürün oldu.

Koton Beauty Dark Brown tekli far yorumlarım bu şekilde, indirimde aldığım fiyatı da göz önüne alarak bu tonda far arayanlara rahatça önerebilirim. Koton kozmetik ürünlerini denediyseniz sizin önerebileceğiniz ürünler neler?

15 yorum:

  1. Tonu gerçekten bir harikaymış ve yapısı da gayet iyi görünüyor. Ambalajını ise çok beğendim! Bu tonda pek çok farım olmasa kesin bir Koton mağazasını ziyaret ederdim ^_^ Eline sağlık güzel yazın için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı bana da çok şirin geldi Başak Hanım'cım ^_^ Diğer markaların paletlerinde rahatlıkla yer alabilecek bir renk aslında. Benim bu tonda bir farım yoktu, tam aradığım renk ve matlıkta olduğunu görünce hemen kaptım bir tane :) Çok sevgiler ♥

      Sil
  2. farın rengi çok güzel güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  3. Tam böyle arada kalmış bordo kıremıte kacan bır kahvesı var bunun.Sephorada begendım geçen mocca coffe gıbı bırseydı sanırım adı tam aklıma gelmedi tekli mat farları çok güzel bak gidince <3, çok sık kahverengi far kullanıyorum,hatta neredeyse her gün ama bu tam kahve gelmedi bana genede guzel,yakışır zaten sanada kuzum.Kaça aldın bu arada ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun, gidince mutlaka bakacağım. Tekli farlar daha kullanışlı geliyor bana ^_^ Teşekkür ederim canım, ben alırken %50 indirimdeydi, 8 TL gibi oldukça uygun bir fiyata aldım ^_^

      Sil
  4. Merhaba takibe geldim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Koton'un farlarının övgülerini son zamanlarda ben de çok duyuyor ve okuyordum, senden de okuyunca kaliteleri benim için tescillendi. Ben de turuncu tonlarında bir rengini almak istiyordum, gördüğüm yerde mutlaka alırım artık.

    Bu renk de çok güzel, tam bu havaların rengiymiş. Güle güle kullan Fulya'cığım♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kübra'cım ♥ Ben de kaş ürünüyle ilgili oldukça güzel yorumlar okumuştum ama bu tekli farın testerını görünce almadan duramadım, iyi ki de almışım ^_^ Kaş ürünleri ve tekli farları aklında olsun ^_^

      Sil
  6. yalnız tonu da çok iyi isabet!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görür görmez bayıldım tonuna ^_^

      Sil
  7. Thank you Liana! Loves xx

    YanıtlaSil
  8. Ambalajına bayıldım. Benim bulunduğum şehirdeki kotonda kozmetik ürünleri yok çok üzüldüm 😔😔☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajını ben de çok sevdim ^_^ Benim bulunduğum şehirde de yok maalesef, ben de başka şehirdeki Koton mağazasında görüp aldım :( Umarım bir yerde denk gelirsiniz siz de ^_^

      Sil

Instagram