Botanicals Fresh Care Kamelina Şampuan ve Saç Maskesi Yorumlarım

loreal paris botanicals fresh care pürüzsüzleştiren ritüel kamelina

Loreal'in geçtiğimiz sene ülkemizde piyasaya sürdüğü Botanicals Fresh Care serisiyle birkaç ay önce bir Loreal projesinden kazandığım hediye seti aracılığıyla tanışma fırsatım oldu. Tam da yeni bir şampuan alacakken elime ulaşan Botanicals Fresh Care Kamelina Pürüzsüzleştiren Ritüel Şampuan ve Saç Maskesini hemen kullanmaya başladım. Yaz başından beri kullanmama rağmen henüz şampuanın dörtte birinden az bir kısmı duruyor ancak yorumlamak için fazlaca deneyimlemiş oldum ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

"Doğanın daha iyi hali, saçının daha iyi hali" mottosuyla çıkan Botanicals Fresh Care serisi silikonsuz, parabensiz ve renklendiricisiz içeriği ve %100 geri dönüştürülebilir şişeleriyle diğer market şampuanlarından ayrılıyor. Ben şampuanlarda silikon içeriğinden kaçındığım için, şampuanı rahatça denemeye başladım.

Bendeki şampuan ve saç maskesi, asi saçları hedef alan Kamelina Pürüzsüzleştiren Ritüel serisinden. Saçlarım ince telli, dalgalı ve kabarık olduğundan benim saçlarıma da uygun olduğunu düşünüyorum.

Öncelikle 400 ml'lik şampuanın sade ambalajını, üzerindeki yazı fontlarını, kilitlenebilen pompalı şişesini çok sevdim. Hafta sonları seyahatlerde büyüklüğüne aldırmadan yanıma aldım ve hiçbir şekilde dökülme, sızdırma yapmadı. Pompası sorunsuz çalışıyor. Ben saçlarımı 2 kere şampuanlıyorum ve her seferinde 1 pompa ürün uzun saçlarıma yeterli oluyor. Özellikle 2. şampuanda gayet güzel köpürüyor ama köpürmesini içeriğindeki SLS'ye borçlu.

loreal paris botanicals fresh care pürüzsüzleştiren ritüel kamelina

Şampuanın rengi beyaz, yapısı saç kremi gibi. Bitki kokularını genelde sevdiğim için bu şampuanın kokusunu da hoş buldum. Ben saçlarımı 2 kere şampuanlıyorum ve her seferinde 1 pompa ürün uzun saçlarıma yeterli oluyor. Özellikle 2. şampuanda gayet güzel köpürüyor ama köpürmesini içeriğindeki SLS'ye borçlu.

Şampuan kullandığım süre boyunca kepek vs gibi bir problem yaratmadan saçlarımı güzel temizledi, saçlarımın yağlanma süresini de değiştirmedi. Eylül-Ekim aylarında mevsimsel olarak yoğun saç dökülme problemi yaşadım ancak bunda şampuanın etkisi olmadığını düşünüyorum, zira bu aralar dökülmem de azaldı.

Yalova'nın suyu saçlarımı aşırı sertleştirdiğinden çoğu şampuan ve saç maskesinin saçları yumuşatma etkisi bende işe yaramıyor. Nitekim şampuan ve maskede de beklediğim gibi oldu. Büyük umutlarla kullanmaya başladığım, aynı serinin yine silikon, paraben ve renklendirici içermeyen saç maskesi, benim için çöp bir ürün oldu. Saçlarımı şampuanla yıkadıktan sonra saç maskesini saç boylarıma ve uçlarıma uyguladım ancak bekletmeme rağmen hiçbir şekilde saçlarımda yumuşaklık elde edemedim, duşta bile saçlarımı açamadım. Birkaç kullanımdan sonra da saçlarımdaki kötü görüntüye dayanamayıp kullanmayı bıraktım.

loreal paris botanicals fresh care pürüzsüzleştiren ritüel kamelina
loreal paris botanicals fresh care pürüzsüzleştiren ritüel kamelina

Asi saçları yatıştırma vaadini şampuan bende tek başına yerine getirmedi. Ben serinin saç kremi ya da balsamını kullanmadığım için saç kremiyle birlikte kullanıldığında şampuanın da maskenin de daha etkili olacağını düşünüyorum. Bunun yanında benim saçlarım silikonsuz saç kremleri hariç kolay kolay yumuşamayan saçlardan. O yüzden şampuan sizin saçlarınızı tek başına yumuşacık da yapabilir (yapısından dolayı yapacağını da düşünüyorum).

Yorumlarımı toplarlayacak olursam; saçlarımda dökülmeye sebep olmadığı, yağlandırmadığı için özellikle şampuanı sevdim diyebilirim. Elimdeki şampuan bittiğinde muhtemelen aklımdaki başka markayı denerim ancak aradığımı bulamazsam Botanicals Fresh Care Kamelina ya da Sardunya serisine bu sefer saç kremi ile birlikte dönüş yaparım :)

Loreal Paris Botanicals Fresh Care hakkında yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

9 yorum:

  1. Bu seriyi çok merak ediyordum doğrusu, saçlarım çok kabarık ve kalın telli değil; o nedenle belki benim saçlarımla anlaşabilir. Ancak SLS'li olduğu için saçlarım anlaşamayabilir, baya sertleştiriyor o içerik zira. Teşekkürler yorumların için, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım için teşekkürler önemli ipuçları var

    YanıtlaSil
  3. saç peelingi varsa bu seride onu deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır şampuanlarla başım dertte. Sanırım nu isabet oldu. Teşekkürler 🌼💗🤗

    YanıtlaSil
  5. Yeterli yorum olmadığı için bir ara iyi indirim varken alamadım çok tereddüt etmiştim olan ınsta yorumlarıda çok olumsuzdu ama buna bakarım değerlendiririm artık fulyacm sağolasın:*

    YanıtlaSil
  6. Hiç denemediğim bir marka, ben de son zamanlar saçımdaki elektriklenmeden ve sertlikten çok şikayetçiyim. Şikayetlerime uygun bir ürününü varsa denemek isterim 🙆🏻‍♀️

    YanıtlaSil
  7. Kullanamadığım bir seri.Loreal kırmızı serisinden memnun kaldim❤

    YanıtlaSil
  8. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil

Instagram