Alışveriş #5


Yeni yılın ilk yazısından merhaba! İki aydır yaptığım küçük alışverişleri burada paylaşamamıştım. Geçen gün aldığım kozmetik ürünlerini toparlayıp fotoğraflayınca burada da yazmak şart oldu :) Birçoğunu kullanmaya başladım, yazıları da yakında blogda olur. O zamana kadar neler almışım kısa kısa aşağıda bakalım!


1- Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil: Cildim bu dönemde yer yer kızarık ve minik sivilceli olduğu için pamukla cildimi çekiştirmekten kaçınıp artık makyaj temizleme yağlarına geçme vaktimin geldiğini anladım. Hem uygun fiyatlı hem de güzel yorumlar okuduğum Yves Rocher'nin bu meşhur makyaj temizleme yağına zor da olsa ulaşıp kullanmaya başladım, biraz daha kullanıp yorumlayacağım :) Bu arada anlam veremediğim şekilde bu makyaj temizleme yağı artık her Yves Rocher mağazasında satılmayacakmış, bilginiz olsun. Yves Rocher kartıma tanımlı indirimle birlikte 30 TL gibi güzel bir fiyata aldım. İndirimle birlikte mat kalıcı likit ruj da hediye geldi. Cart pembe seçeneklerin arasından bu 90'lar kahvesini seçmek zorunda kaldım. Kendisi anneme gitti :)

2- Loreal X Isabel Marant - La Seine Shadow Ruj: En sevdiğim bloglardan Glam Sight Zeynep'in Nars Dolce Vita kalem ruja muadil gösterdiği bu ruju, blog yazısını okuduğumdan beri aklımdan çıkaramamıştım :p Kozmetik alışverişi yapma planım yoktu ama indirimde de 30 TL'ye görünce hiç düşünmeden attım sepete. Blogda yazısını yazacağım ama şöyle söyleyeyim, favori rujlarımdan biri olacak gibi duruyor, rengi şahane!! Loreal X Isabel Marant koleksiyonu yalnızca Rossmann mağazalarında satılıyor.

3- Isana Milch & Honig Sıvı Sabun: Isana sıvı sabunlarını çok sevdiğimden Rossmann'a uğradıkça mutlaka alıyorum. Bu sefer yeni gördüğüm süt ve ballı çeşidini aldım. Kokusu çok güzel :) Fiyatı yaklaşık 7,5 TL'ydi.

4- Nivea Kiraz Çiçeği El Kremi: El kremlerim bitince Nivea'nın son çıkan serilerinden Kiraz Çiçeği ve Jojoba Yağı içeren bu el kremini aldım. Ambalajını çok sevdim! Fiyatı indirimde 10 TL'ydi.

5- Bioderma Sensibio Light Nemlendirici Krem + Sensibio H2O Micellar Su Kofre: Avene Optimale Legere nemlendiricim bitince internetten mi alsam, ne alsam derken  merak ettiğim ürünlerden Bioderma Sensibio Light'ı almaya karar verdim ve şansıma bir eczaneden içerisinde 100 ml Sensibio H2O Micellar Su bulunan bu kofreyi internet fiyatlarından daha uyguna aldım (75 TL). Bir süredir kullanıyorum, yakında yorumlayacağım.

6- Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu: Yves Rocher makyaj temizleme yağına geçmeden önce, biten micellar suyumun yerine daha ülkemize yakın zaman önce gelen Simple markasının daha uygun fiyatlı micellar suyunu aldım. Niyetim seyahat boyunu alıp önce denemekti ama indirimde görünce saflığıma gelip büyük boyunu da almış oldum :( Seyahat boyunu bir süre kullandım, yorumlarımı paylaşacağım. Seyahat boyunu indirimde 11 TL'ye, büyük boyunu ise yine indirimde 19 TL'ye aldım.

7- 8x4 Pure Deodorant: Alüminyum içermeyen 8x4 deodorantlarıyla ilgili çokça övgüler duyunca hafif ve hoş kokulu Pure çeşidini denemek istedim. Elimdeki deodorantın sonlarına geldim, birkaç güne kullanmaya başlarım. Denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum!

8- Slazenger ActiveSport Deodorant: Kendime deodorant alırken Taner'e de kokusunu ikimizin de sevdiği bu deodorantı aldım. Kendime parfüm/deodorant seçerken çoook zor beğeniyorum ama erkek deodorantlarında kötüye nadir rastlıyorum ve acayip beğenerek alıyorum. Bu konuda yalnız değilim sanırım.

Uzun zamandır ihtiyaç dışı kozmetik alışverişi yapmadığım için çok iyi hissediyorum. Aklımda yakın zamanda almayı planladığım birkaç cilt bakım ürünü var. Umarım sonraki alışveriş yazısında onları da konuk ederim :)

Sevgiler!

19 yorum:

  1. Ürünlerin ekonomik olması dikkatimi çekti.. Bu da güzel bir durum

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan isabel marant ruju çok istiyorum ama almayacağım sanırım o kadar çok rujum var ki :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Benim de aklımda elimdekiler bitmeden kozmetik alışverişi yapmak yoktu ama rengine bayılınca ve koleksiyon ürünü olunca kendimi zorlamadım :))

      Sil
  3. Ben indirimden aldığım Garnier Makyaj Temizleme Suyundan beklediğimden daha çok beğendim :). Hem çok hem ekonomik :). Şu temizleme yağını da çok merak ettim, neden mağazalarda satılmıyor o da ilginç. 90'lar kahvesi mi, bayılırım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier Makyaj Temizleme Suyu'nu beğenenler çok ama bir türlü deneyemedim, artık yağlara geçtiğimden de sanırım deneyemeyeceğim :) Yves Rocher Makyaj Temizleme Yağı'nın neden bu şekilde bazı mağazalardan kaldırıldığını ben de anlamadım, hem de bu kadar tutmuşken :/

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım, ya 8x4 çook severim ben acayip güzel teri önlüyor fakat sen nereden kaça aldın ben bir türlü 13-14 tl den aşağı bir fiyattan bulamadım. Eskiden 7-8 tl alırdım maxımum şuan fiyatı uçtu:||

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ♥ 8x4 bu kadar sevilince ben de artık denemek istedim :) Tam hatırlamıyorum ama ben de sanırım o fiyatlara aldım, indirim yoktu alırken :(

      Sil
  5. Hepsi güzel ürünler.Iyi günlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullanmanı dilerim
    iyi yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de iyi yıllar ♥

      Sil
  7. 8*4 benim favorim umarım sende seversin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper, şimdilik memnun gibiyim ben de bakalım :)

      Sil
  8. Isabel Marant ruju ben de çok merak ediyorum ama hem ruj bolluğundan, hem de CF meselesi yüzünden alamadım :) Yves Rocher yağ yorumlarını da merakla bekliyorum! Kendisi son zamanlarda herkesin favorisi oldu... gerçi oradan alışveriş yapamamakla ilgili de geçerli nedenlerim var (ay böyle böyle baya kısıtlanıyorum, iyi oluyor). Aldıklarını güle güle kullan, çok çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  9. Fulya'cığım,
    Yves Rocher'in yağını ben uzunca bir dönem çok severek kullanmıştım, umarım sen de çok seversin! Simple ürünleri hakkında yorumlarını merakla ve heyecanla bekliyorum. Nivea'nın bu ambalajının rengi de aşırı sevimliymiş..

    Aldıklarının hepsini güle güle kullan!

    Çoook sevgiler♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım Yves Rocher makyaj temizleme yağını senin yorumlarına da güvenerek almıştım, beni yanıltmadı ben de çok sevdim :) Aklımda başka el kremi almak vardı ama Nivea'nın ambalajı gerçekten çok şirin, ambalajı sebebiyle de bunu tercih ettim :)

      Teşekkür ederim çok öpüyorum ♥♥

      Sil

Instagram