Simple Micellar Cleansing Water Yorumlarım

simple micellar makyaj temizleme suyu

"İyi kalpli cilt bakımı" sloganıyla ülkemize Gratis ve Watsons'lardan giriş yapan İngiliz markası Simple, influencerların bolca reklamını yapmasıyla hepimizin dikkatini çekmeyi başardı. Cilt bakım ürünlerinde uzun süredir içerik okuma, araştırma alışkanlığım olduğundan ürünlerinin peşinden koşmadım. Geçtiğimiz aylarda misel suyum bitince ve yedeğim olmayınca indirimde gördüğüm Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu'nu denemek istedim. Yeterli süre kullandıktan sonra da artık yorumlarımı da paylaşma vaktim geldi.

simple micellar makyaj temizleme suyu

Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu'nun 100 ml seyahat boyu ve 400 ml normal boyu olmak üzere 2 çeşidi bulunuyor. Seyahat boyu hem seyahatlerde taşımak hem de ilk kez deneyecekler için oldukça iyi bir seçenek. Ürün şeffaf plastik ambalajda bulunuyor ve ambalajının ön yüzünde içeriğinde sert kimyasallar, paraben, alkol, parfüm ve renklendirici bulunmadığı belirtilmiş. Tam içerik listesi aşağıdaki gibi; içeriğinin 6. sırasında Papatya Ekstresi, 8. sırasında ise Niacinamide bulunuyor.

simple micellar makyaj temizleme suyu içerik
simple micellar makyaj temizleme suyu
simple micellar makyaj temizleme suyu

Bu misel suyu akşamları yüz yıkama jelimle yüzümü yıkamadan önce hem göz makyajımı hem de fondötenimi temizlemek için kullandım. Disk şeklinde pamuğa döktüğüm misel su yardımı ile göz makyajımı kolayca temizledim. Pamuğu gözümde biraz beklettiğimde maskarayı kolayca çıkardı, gözlerimde yanma, kızarma gibi problemlere sebep olmadı. Pamukta çoğu günler 1-2 adet kirpik gördüm ama bunun misel sudan kaynaklandığını söylemem zor zira o sıralar kullandığım Essence I Love Extreme Maskara da kirpiklerimi dökebiliyor.

Cilt makyajında performansını çok başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim. Cildimde sivilce ve kızarıklık olan bölgeleri çekiştirmeden tampon hareketlerle silmeye çalıştığımda buralarda fondöten kalıntıları olduğunu görebiliyordum. Makyajın kabasını almak için kullanılabilir ancak tek başına cilt temizliği için yeterli değil. Üstüne mutlaka bir temizleme jeli/köpüğü istiyor.

Bu üründe beni en çok rahatsız eden şey asetona benzettiğim kokusu oldu. Parfüm içermemesi güzel ancak cildimi bu misel su ile her silişimde kokusu sebebiyle yüzüme aşırı kötü kimyasal maddeler sürüyorum hissinden kurtulamadım. Cildimde sivilce gibi kötü etkilere sebep olmasa da kokusu sebebiyle kullanmaktan hoşlanmadığım bir ürün oldu.

Kokusu haricinde performansını değerlendirdiğimde, daha önce kullandığım Bioderma H2O Misel Su ve Avene Micellar Lotion daha önde geliyor tabii ki ama Bioderma'nın uçan fiyatına karşı indirimlerde şans verilebilecek bir misel su olduğunu düşünüyorum. Simple'dan kullandığınız ya da merak ettiğiniz ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum!

23 yorum:

  1. markayı çok görüyorum ama nedense denemedim...misel suda favorim garniee ama markanın başka bir ürününü deneyeceğim mutlaka. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Simple ürünlerine karşı çok hevesli değildim ama misel suyum bitmişken denek için fırsat oldu :) Birçok ürününde seyahat boyu seçeneği var, indirimlerde denemek için şans verilebilir. Sevgiler ♥

      Sil
  2. kokusu demek ki çok da simple değilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her kullanışımda kokusundan dolayı cildime bir dolu kimyasal sürüyormuşum gibi hissettim :(

      Sil
  3. Güzel bir taktım eleştiri yazısı olmuş.. Ipuclarini not aldim

    YanıtlaSil
  4. sona kadar geldim ama kokusundan bahsedince direk olarak almam ben bunu dedim :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de bu kadar etkiler mi bilmiyorum ama benim aşırı koku hassasiyetim olmadığı halde rahatsız oldum :/

      Sil
  5. Kokusu diyince kaldım.Ferah ve güzel kokması lazım. Bilgilendirici yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm olmaması güzel ama bu kadar kimyasal kokusu da gönül rahatlığıyla kullanmaya engel oluyor maalesef. Ben teşekkür ederim okuduğun için ♥

      Sil
  6. Bu markayla ilgili sizin yorumlarınızı okuduğumda bir kez daha almadığıma pişman olmadım. Çok reklamı yapıldı, her gratise girdiğimde Simple ürünlerinin olduğu bölümde bi 5 dk harcadım ama elim bir türlü gitmedi. Deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkürler 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her gittiğimde ürünleri incelemeden duramadım ancak içlerinde içerik açısından denemeye en uygunu micellar suyuydu, onu da kokusundan dolayı pek sevemedim maalesef. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim, işinize yaradıysa ne mutlu bana ♥♥

      Sil
  7. Bu markayı Migros indiriminde görmüştüm ama cesaret edemedim indirime rağmen bilmediğim için :) koku önemli faktör benim için okuduğum iyi oldu :) teşekkürler yazı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği fena olmadığı için şans vermek istedim ama kokusu maalesef içimi huzursuz etti :) Koku hassasiyetiniz varsa sizi de rahatsız edebilir ama indirimlerde seyahat boyunu alıp deneyebilirsiniz. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için, çok sevgiler ♥

      Sil
  8. Deneyimini paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim Ezgi ♥

      Sil
  9. Ben Simple'ın ürünlerini çok merak ediyordum ülkemize girdiğinden bu yana.. Ama bahsettiğin kadarı ile çok da ihtiyacım olmayan bir ürün olduğunu gördüm :) Koku hassasiyetim yoktur ama çok da başarılı temizlemeyen bir ürünü bir de kötü kokuyorsa almam sanırım ben :)

    Merakımı gidermiş oldum bu yazınla, teşekkürler Fulya'cığım. çok sevgiler!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım benim de koku hassasiyetim pek yoktur ama beni bile kullanırken biraz rahatsız etti. Yoğun bir koku değil ama kimyasal kokusu gibi :) Performansı çok iyi değil, makyajın kabasını almak için kullanılabilir ama aynı fiyata daha iyi başka alternatifler de bulunabilir.

      Faydalı olduysa ne mutlu bana! Çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  10. Sanırım son dönemde adını sık duymaya başladığımız bir marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi reklamı yapıldı, duymamak imkansız oldu neredeyse :)

      Sil
  11. "Reklam değilmiş gibi" yaptıkları saçma "influencer" rekamları nedeniyle elimin asla gitmediği bir marka -ki bundan 5-6 sene önce Londra'dan dönerken bir nemlendiricisini almış, iddiasına rağmen içeriğinde paraben oduğunu görünce de kullanmadan öylece bırakmıştım. O nedenle de Türkiye'ye geldiğinde almaya heveslenmedim, fakat güzel gürültü kopardılar :) Misel suyu herkes tarafından en çok bahsedilen üründü, dolayısıyla senin yazmana çok sevindim. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi iyi gürültü kopardılar, reklamını yapmayan influencer kalmadı neredeyse :) Bu tarz fazla reklam yapılan markalara/ürünlere karşı benim de bir antipatim oluyor, Simple ürünleri için de pek hevesli olmadım ama hazır misel suyum bitmişken indirimde şans vermek istedim. Yorumlarınız için çook teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil

Instagram