Bitenler #7


Eylül ve Ekim ayı başlarında pek ürün bitiremeyince bu ay yazı gelmeyecek diye düşünüyordum ama hem ayın sonuna doğru elle tutulur birkaç ürün bitirdim, hem de Ekim ayında son kullanma tarihi geçmiş ya da uzun süredir elimde olup kullanmadığım birkaç ürünü çöpe gönderdim. Son iki ayda neler bitirdim ve neleri çöpe gönderdim merak ediyorsanız okumaya devam edin!

Ürün isimlerine tıklayarak detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz.


Cilt Bakım Ürünleri

1- Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi: Ennn sevdiğim göz makyaj temizleyicisinin bir küçük boyunu daha bitirdim. Şu an Ekspres olanını kullanıyorum ama bittiğinde tekrar buna döneceğim.

2- Caudalie Moisturizing Toner: Caudalie'nin nemlendirici toniğini çok severek kullandım. Cildimi yormadı, nemlendiriciden önce cildimdeki gerginliği alıp nemlendiriciye hazırladı. Bitmeden taşıması kolay olsun diye 100 ml'lik boyunu sipariş etmiştim.

3- Avene Hydrance Legere Nemlendirici Krem: Hassas ciltlere uygun Avene tanışma kitinden çıkan 15 ml'lik bu seyahat boy nemlendiriciyi severek kullandım, şu an ikinci tüpü kullanıyorum. Nemlendirmesi güzel, cildimde herhangi bir probleme yol açmadı. Kış için performansı nasıl olur bilmiyorum ama elimdeki diğer seyahat boy ürünler bittiğinde normal boyu alınabilir.

4- Bausch + Lomb Soin Apaisant Göz Kremi: Kullandığım ilk göz kremi :) Gözümde herhangi bir olumsuz duruma sebep olmadığı gibi iyi anlamda bir etkisini de pek göremedim. SKT Eylül 2018'di, henüz bitmese de Ekim ayının sonunda kendisini çöpe gönderdim.

5- Pot O'Miracle Lip Revitalizer: 2. kutuyu da nihayet bitirdim, kendisi çoook uzun süre gidiyor ve bir türlü bitmiyor. Bu lip balmı her gece yatmadan önce kullandım ve nane kokusundan, dudaklarımı nemlendirmesinden gayet memnun kaldım (ki benim dudaklarım çok kurur ve sıradan lipbalmlar pek işe yaramaz). Kendisini çok sevsem de başka ürünlere şans vermek için tekrar almadım.

Saç ve Duş Ürünleri

6- Prozinc Fresh Şampuan: Prozinc şampuanlarından mor etiketli normal ve yağlı saçlar için olan şampuanı daha önce severek kullanmıştım. Taner'in saç derisindeki egzama için bir eczacının önerisiyle bu şampuanı aldık. Şampuan olarak severek kullandı ama egzama açısından çok bir etkisi olmadı maalesef. Tekrar almadık ama daha iyisini bulamazsak yine tercih edilebilir.

7- Watsons Matt Hair Wax: Taner'in kullandığı bir ürün daha :) Kendisi çok memnun, hem saça güzel şekil veriyor hem de saçı parlak ve sert bırakmıyor. Kokusunu da beğeniyorum ben.

8- Le Petit Marseillais Çam ve Deniz Rezenesi Duş Jeli: Le Petit Marseillais duş jelleri içerisinde koku olarak en sevdiklerimden biri bu oldu, ferah ve baymayan bir kokusu var. Nemlendirme açısından bir etkisini görmedim.

Kişisel Bakım Ürünleri

9- Emotion Love Deodorant: Temiz, pudra kokusuyla en sevdiğim deodorantlardan biri ♥ Birkaç ay önce CarrefourSA'da indirimde görünce 3 tane stoklamıştım, şu an sonuncusunu kullanıyorum. Performansından da memnunum. Yeni kokular denemek istesem de bittiğinde dayanamayıp yine bunu alabilirim.

10- Yves Rocher Çin Yeşil Çayı Roll-on: Yves Rocher roll-onlardan alüminyum içermeyen bu Çin Yeşil Çayı roll-onun kokusunu hiç sevmedim. Performansı da bence kötüydü. Henüz yarısı dolu olsa da alalı uzun zaman olduğundan artık çöpe gönderiyorum. Bu seriden koku olarak favorim Hint Pamuk Çiçeği'ydi ama onun içerisinde de alüminyum var maalesef, ikisini de tekrar almayacağım.

11- Flormar Orkide Kompleksli Oje Temizleyici: Kokusu beni rahatsız etmedi ve tırnaklarımda yumuşatma etkisini gerçekten hissettim. Genelde asetonsuz oje çıkarıcıları (hatta pratik kutuları) tercih etsem de beğendiğim bir ürün oldu. 

Kozmetik

12- Pure Beauty CC Krem: Başlarda bu CC kremi çok severek kullansam da geçen kış cildimin kurumasıyla birlikte bir anda cildime oturmamaya, pütür pütür durmaya başladı. Baktım olmuyor ben de anneme verdim, annem severek kullandı ve bitirdi. Cilde verdiği aydınlık görüntüyü çok sevmiştim, keşke sonradan beni üzmeseydi de bittiğinde tekrar alsaydım :(

13- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara: Kullandığım Yves Rocher maskaraları içerisinde en sevdiğim maskara bu oldu! Başlarda kuru yapısına alışamasam da verdiği dolgunluk tam istediğim gibiydi. Gözlerimde de yanma, sulanma yapmamasıyla benden tam not aldı. Yeni ürünler denemek istediğim için tekrar almadım ama şu ana kadar kullandıklarım içerisinde favorim diyebilirim.

Diğer

14- Vernel Max Supreme Romance Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısı: Pazartesi günü blogda olan Denebunu Ekim '18 Kutusu yazımı okuduysanız geçen ayki Denebunu kutusunun içeriğinden bu yumuşatıcı çıktı biliyorsunuz. Çamaşırlar makineden çıktıktan sonra müthiş koksa da kuruduktan sonra çok aman aman bir farkını görmedim. Yumuşatıcı konusunda içeriğine daha çok güvendiğim markayı kullanmaya devam edeceğim.

Eylül ve Ekim aylarında biten ve çöpe giden ürünlerim bunlardı. Umarım keyifle okumuşsunuzdur :)

6 yorum:

  1. Caudalie Moisturizing Toner benim de aklımda olan bir üründü; ama hayvan deneyi politikasını tam anlayamadığım için şimdilik almıyor ve bekliyorum. Pot o'Miracle'ın naneli çeşidini ben de seviyorum; hatta güllü olan da dudaklarıma hafif bir renk verdiği ve yumuşattığı için onu da seviyorum. Yves Rocher alüminyumsuz roll-onlardan ben de koruma açısından memnun kalmamıştım. Ama Hint Pamuk Çiçeği'nin methini duydum. Ayrıca Sexy Pulp benim de en sevdiğim maskaralardan biriydi, yine hayvan deneylerine takıldı :)) Pek çok güzel ürün bitmiş, yenilerini güle güle kullan!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu ürün hakkında fikirlerimiz aynıymış ^_^ Teşekkür ederim Başak Hanım'cım çok sevgiler ♥

      Sil
  2. caudalie toniği çok beğenmiştim ben.. baya da ürün bitmiş tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğenince başka arayışa girmeden yenisini sipariş ettim ^_^ Teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  3. Bitenler yazılarını okurken çoook keyif alıyorum.. Caudalii tonik hala aklımda ancak hala deneme fırsatı bulamadım.

    Pure Beauty CC krem hakkında da hemen hemen aynı şeyleri düşünüyoruz sanırım, ben de başlarda sevdim ancak sonradan aradığım cc kremin o olmadığını fark ettim.

    Diğer ürünler hakkındaki yorumların da çok aydınlatıcı olmuş, teşekkürler Fulya'cığım. Çok sevgiler!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım çok teşekkür ederim! Beğenilerini düşününce Caudalie toniği sen de seversin diye düşünüyorum. Pure Beauty CC kremi başlarda çok sevmiştim, içerdiği spf de tatmin ediciydi ama sonradan uyuşmadık maalesef. Ne kadar fondötenlere yönelsem de Missha'nın BB ve CC kremlerini de denemek istiyorum :)
      Çok sevgiler benden de! ♥

      Sil

Instagram