Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush Yorumlarım

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H göz kalemlerini ne kadar çok sevdiğimden sık sık bahsediyorum. Öyle ki kendilerini kullanmaya başladığımdan beri başka göz kalemlerine bakmaz oldum. Elimde hali hazırda çok sevdiğim 3 rengi vardı (yazısı için tıktık) ve Gratis indiriminde yarı fiyata düşünce bu aralar göz makyajında en sevdiğim tonlardan kahverengi Browny Crush rengini satın aldım.

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush koyu kahverengi, mat bir göz kalemi. Bu serideki göz kalemlerinin ambalajları siyah, kapakları kalemin rengiyle birebir aynı renkte. Bu tasarımlarını beğeniyorum. Kalemin ucu kütleştikçe kalemtıraş kullanmak gerekiyor.

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush

Browny Crush göz kaleminin yapısı diğerleri gibi yumuşacık. Zorlanmadan, gözü çekiştirmeden kolaylıkla uygulanıyor. Rengi oldukça yoğun olduğundan tek seferde rengini mükemmel bir şekilde veriyor. Kalıcılığı ise yine çok iyi. Ben bu göz kalemini alt kirpik dibime uyguluyorum ve akşam göz makyajımı silene kadar yerinden oynamıyor. Bileğime uygulayıp fotoğrafını çektikten sonra parmağımla silmeye çalıştığımda asla bulaşmadı, hafif bile olsa silinmedi.

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Browny Crush swatch

Hem renklerinin güzelliğiyle, hem de şahane yapıları ve kalıcılıklarıyla bu seriden her zaman övgüyle söz edeceğim sanırım. Koyu kahverengi Browny Crush rengine alternatif olarak bakır rengindeki Super Copper rengi de bir sonraki indirim dönemi için şimdiden aklımda 

12 yorum:

  1. Offf tam sevdiğim kahverengi, muhteşemmiş! L'Oréal'in bu kalemlerine ben de bayılıyorum. Khaki ve Super Copper da var bende; hatta neden tam mevsimiyken bu ikisini kullanmıyorum diye sorguladım kendimi şu an... güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haki renginde göz kalemi arayışındayken bu seriyle tanışmıştım, Khaki rengine ben de bayılıyorum! İndirimde yakalarsam Super Copper rengini de almayı düşünüyorum, bu ikisinin tam mevsimi gerçekten :)
      Çok teşekkür ederim, çok sevgiler ♥♥

      Sil
  2. bende siyahı var ama bu rengi almalıyım kesinlikle güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel gerçekten, aklınızdaysa yılbaşı indiriminde kaçırmayın :)

      Sil
  3. Ben kalem kullanmayı bir türlü beceremedim bu yüzden elim pek gitmiyor ama bu kalemin rengi çok güzelmiş, dumanlı göz makyajı için çok güzel olabilir diye düşündüm:)

    güle güle kullan Fulya'cığım çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım benim göz kapaklarım düşük olduğundan eyeliner hiç yakıştırmıyorum kendime. O yüzden alt kirpik dibi için kalemler vazgeçilmezim. En sevdiğim seri de bu kesinlikle. Dediğin gibi dumanlı göz makyajında da çok kullanışlı olur bence de :)

      Teşekkür ederim Kübra'cım öpüyorum ♥♥

      Sil
  4. Bende bunun siyahı var firma göndermişti yapısına bayılınca gidip bir de kahverengisini aldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah renginin yazısını blogunuzda okumuştum :) Yapısı, rengi gerçekten şahane, başka markalara elim gitmiyor hiç :)

      Sil
  5. siyahına mutlaka bakmalıyım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin yapısı renkleri harika, siyahını kullanmadım ama kullananlar çok beğeniyor :)

      Sil

Instagram