Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

rimmel london match perfection kapatıcı

Rimmel London cilt ürünleriyle genelde iyi anlaşıyorum. Günlük olarak kapatıcı pek kullanmıyordum ama hem özel günlerde göz altlarım için hem de zaman zaman çıkan sivilce izlerimi kapatmak için bir kapatıcı almak istedim ve hakkında iyi yorumlar okuduğum Rimmel London Match Perfection kapatıcı önceliğim oldu. Kendisini bir süredir göz altlarımda, birkaç gündür de sivilce izlerim için deneyimliyorum ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

rimmel london match perfection kapatıcı
rimmel london match perfection kapatıcı

Rimmel London Match Perfection kapatıcı 7 ml'lik ince uzun plastik bir tüpte bulunuyor, tüpün ağız kısmında ise fırça aplikatörü var. Bu fırça yardımıyla ürünü uygulamak kolay olsa da ürünü tüpten çıkarmak oldukça zor. Bir süre hiç ürün gelmiyor, biraz daha fazla sıktığımda ise istediğimden fazla ürün fırçaya gelmiş oluyor. Bir türlü istediğim miktarda ürünü alamadığımdan ambalajını hiç kullanıcı dostu bulmadım ve sevmedim. Ambalajı nedeniyle de ürünün çabuk biteceğini düşünüyorum :(

Match Perfection kapatıcının bendeki rengi en açık renk olan 010 Ivory. Aynı serinin fondöteninde 100 Ivory rengi cildime bir tık koyu gelse de kapatıcının rengini çok sevdim ve cildimle çok güzel uyum sağladı. Göz altlarıma üçgen şeklinde uygulayıp nemli bir süngerle dağıttığımda göz altlarıma aydınlık bir görünüm veriyor ve altına göz kremi uygulamasam da nemli bir bitiş elde ediyorum. Uyguladıktan sonra çok hafif de olsa çizgilere dolduğunu hissettiğimden mümkün olduğunca transparan bir pudrayla göz altlarımı sabitliyorum ve bu şekilde çok daha iyi sonuç veriyor (pudra uygulamadığımda pıt pıt parmakla düzeltmek de çok zorlamıyor).

Kapatıcılığı ince yapısına rağmen oldukça başarılı. Göz altlarınız çok morsa kapatıcılığı sizi tatmin etmeyebilir ama daha problemsiz göz altlarını güzel aydınlatıyor. Benim sol gözümün altındaki oldukça belirgin bir damarımın görünürlüğünü tam kapatmasa da hayli azaltıyor, kırmızı sivilce izlerimi güzel nötrlüyor. Bu açıdan benim beklentilerimi karşıladı diyebilirim. Bu arada ambalajın üzerinde belirtildiğine göre ürün içeriğinde C ve E Vitamini bulunuyormuş.

rimmel london match perfection kapatıcı

Rimmel London Match Perfection kapatıcı indirimlerde oldukça uygun bir fiyata geliyor ve bu uygun fiyatıyla mutlaka şans verilmesi gereken ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum. Benim için tek kusuru ambalajının zorlayıcı olması. Onun dışında performans olarak bu fiyata alınabilecek en güzel ürünlerden biri!


12 yorum:

  1. bana yeterli gelmeyebilir sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısının hafif olmasına rağmen kapatıcılığı iyi ancak çok sorunlu göz altlarına yeterli olmayabilir dediğiniz gibi :)

      Sil
  2. ben hiç denemedim stantta bir kere elime sürmüştüm çok hoşlanmadım o yüzden de almadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben yapısını çok sevdim neden hoşlanmadınız acaba :)

      Sil
  3. Yıllardır adını duyduğum tek kapatıcı bu sanırım Fulya :) Standda denediğimde benim kuru göz altlarıma çok iyi gelmeyeceğini düşünmüştüm; ama, bu ara serum ve krem takviyesiyle fena durumda değilim sanki. Elimdeki 4 tüp kapatıcıyı bitirebilirsem aklımda olacak :)))) çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım bu kapatıcıyı ben de çok duyuyordum, bir kapatıcı almaya niyetlenince ilk kendisini denemek istedim. Göz altına önce bir krem uygulayınca daha nemli duruyor tabi ama tek başına da kurutmuyor :) Denerseniz yorumlarınızı merak ediyorum :)

      Sil
  4. Fulya'cığım her şeyden önce fotoğraflar ne tatlı olmuş, bayıldım :)

    Ben Rimmel'in birçok ürününü severek kullandım. Bu kapatıcıyı da sanıyorum cilt rengime uymadığı için alamamıştım ancak şöhreti büyük bir kapatıcı bu sanırım, belki bana uyacak bir rengi de gelirse denemeyi çok isterim.

    Sevgiler kocaman!!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım teşekkür ederim beğenmene çok sevindim ♥

      Bu kapatıcıyla ilgili o kadar yorum okuyunca başka ürünlere bakmadan bunu tercih ettim. Ben renk sorununu fondöteninde yaşadım ama bu kapatıcının rengi tam uydu. Umarım cildine uyacak bir rengini bulup denersin, denersen yorumlarını merakla bekliyor olacağım :)

      Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  5. Bu kapatıcı senelerdir çok merak ettiğim bir ürün ama hiç deneyemedim. Rimmel Gratislerde satılmaya başladığında çok sevinmiştim, sonra da hayvan deneyi ile ilgili bir karar verdim. Ama hala en merak ettiğim ürünlerden... Benziyordur umuduyla Manhattan’ın neredeyse aynı ambalajlı bir kapatıcısını satın aldım, sanırım anlattığın ambalaj sorununu ben de yaşayacağım. Bununla beraber yapısı benim sevebileceğim bir ürünmüş!
    Güle güle kullan, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa Rimmel London keşke cruelty free olsaydı da deneyebilseydiniz, cilt ürünlerinde benzer ürünlerden hoşlanıyoruz yorumlarınızı merakla okurdum :) Bu kapatıcıyla ilgili tek şikayetim hiç kullanıcı dostu olmayan ambalajı oldu. Ambalajda değişime gitseler süper olurmuş, umarım Manhattan kapatıcıda aynı sorunu yaşamazsınız :/

      Çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  6. Kremsi yapısıyla ve uygun fiyatıyla benimde gönlümde yer eden kapatıcı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir fiyat/performans ürünü değil mi ♥

      Sil

Instagram