Denebunu Ekim '18 Kutusu

denebunu ekim kutusu

Denebunu, her ay farklı markaların deneme boy ürünlerini içeren bir kutu yayınlayan ve profil özellikleri eşleşen üyelerine bu kutuları ücretsiz gönderen bir oluşum. En son Denebunu Mayıs '18 Kutusu yazımda, bana gelen kutu içeriğinden bahsetmiştim ve geçtiğimiz ay da profilime uygun bir kutu çıkıp elime ulaşınca hemen içeriğini burada paylaşmak istedim.

Denebunu Ekim '18 kutusunun çiçekli yeni tarzını çok sevdim. Bazı aylarda kutunun tarzının değişmesi hoşuma gidiyor. Bu ay diğer aylara nazaran kutudan daha az ürün çıktı ama hepsi de denemediğim ürünler olduğundan sayısı hiç önemli değil :)

denebunu ekim kutusu içerik

Bu ayki kutunun içeriği şöyle;

1- Vernel Max Supreme Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısı (1 Yıkama)
2- Le Petit Marseillais Akdeniz Çileği Duş Jeli (10 ml)
3- Lapitak Tırnak Bakım Kremi (15 ml)

vernel max supreme yumuşatıcı
le petit marseillais akdeniz çileği duş jeli
lapitak tırnak bakım kremi

Lapitak Tırnak Bakım Kremi'ni kullanmaya başladım bile, şimdilik beğendim gibi ama biraz daha kullandıktan sonra ayrıntılı yazısını yazacağım. Yumuşatıcı olarak bitkisel kökenli yüzey aktif maddeleri içeren, doğaya ve cilde dost Frosch markasını tercih etsem de Fransız parfümlerinden ilham alan yeni Vernel Max Supreme serisinin kokularını çok merak ediyordum. En kısa zamanda deneyeceğim. Le Petit Mersaillais Akdeniz Çileği duş jeli de tam seyahat boy olduğundan bir hafta sonu kullanırım diye düşünüyorum. Çilek kokulu ürünler genellikle beni baydığından bu çeşidine hiç elim gitmemişti, bakalım beni yanıltacak mı?

Yumuşatıcı ve duş jeli yorumlarımı, kullandıktan sonra "Bitenler" yazılarımda paylaşacağım. Bu arada bu hafta yeni Bitenler yazısı geliyor, blogu takip etmeyi unutmayın ♥

10 yorum:

  1. Tırnak akım kremini merak ettim! Annem bu markanın el ve atak kremlerinden çok memnun; ama tırnak bakım kremini hiç denememiştik. Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce Lapitak ürünlerini kullanmamıştım, bu kremi ben de merakla denemeye başladım. Bir süre daha kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşacağım :) Sevgiler! ♥

      Sil
  2. lapitak krem çok iyidir kullanmıştım ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sevindim, şimdilik ben de sevdim gibi :)

      Sil
  3. ahh bu kutu ne tatlıymış, bana çıkmadı :)

    güle güle kullan hepsini♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutunun bu ayki tasarımını ben de beğendim, bu şekilde farklı tasarımları hoşuma gidiyor :) Teşekkür ederiiim ♥♥

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan kuzuş hepicini,darısı bu aya olsun Aminn :))

    YanıtlaSil

Instagram