The Balm Down Boy Allık Yorumlarım

the balm down boy allık

Geçtiğimiz haftalardaki Gratis indirimde The Balm'ın en güzel allıklarından Down Boy'u satın aldım. The Balm allıkları sık sık "The Balm'dan alınması gereken ürünler" listelerinde kendine yer buluyor. Bana göre de pigmentleriyle ve güzel renk tonlarıyla ilgiyi kesinlikle hak ediyorlar!

The Balm Down Boy allık kare şeklinde karton ambalajda. Her ürünü gibi Down Boy'un ambalajı da çok şirin. Ürünün kapağında ayna bulunuyor ve kapağındaki mıknatıs sayesinde sıkıca kapanıyor. Çantada açılma gibi bir durum kesinlikle yok.

the balm down boy allık

Kutunun içerisinde 9,9 gr ürün bulunuyor, pigmentini de hesaba katarsak oldukça uzun bir süre kullanacak gibiyim :) İçeriğinde de paraben ve talc bulunmuyor.

the balm down boy allık

Allıktan bahsedecek olursam; başlarda yakışır mı yakışmaz mı tereddüt etsem de toz pembe renkteki bu allık beyaz tenlilerden esmerlere kadar hemen herkese yakışacak bir renk. Soğuk tonlarda ve yapısı tamamen mat. Oldukça pigmentli olduğundan çok dikkatli uygulamakta fayda var. Ben açılı allık fırçasını allığa yalnızca bir kere dokundurarak yüzüme hafif hareketlerle uyguluyorum. Bu haliyle bile kendini oldukça belli ediyor, elinizi fazla kaçırmanız halinde Heidi olmanız kaçınılmaz (birkaç kere oldum oradan biliyorum). Yanaklara soğuktan üşümüş de kızarmış gibi doğal bir pembelik veriyor ve siz makyajınızı çıkarana kadar yüzünüzde kalıyor!

the balm down boy allık
 the balm down boy allık

Bir tane pembe allığım olsun diyorsanız pigmentasyon, kalıcılık ve renk olarak tam not alan Down Boy allığa indirimlerde mutlaka göz atın derim. Down Boy allıktan daha önce satın aldığım The Balm Instain Swiss Dot allık da haftaya blogda olacak. Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum!

3 yorum:

  1. Son zamanlarda deliler gibi ışıltılı bronzer + allık kullanmış olsam da havaların da soğumasıyla soğuk alt tonlu allıklara geçme zamanım benim de geldi bence :p

    Bu allığın ışıltısız ve soğuk alt tonlu oluşu çok hoşuma gitti, indirimde fırsat bulursam bir tenime yakışacak mı diye denemek isterim.. Senin de ten rengin ve saçlarına çok yakışacak bir ton gibi görünüyor Fulya'cığım güle güle kullan!

    ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım ışıltılı versiyon olarak benim gözüm de yılbaşı indirimlerinde The Balm Hot Mama allıkta olacak :)) Ama bu aylara soğuk alt tonlu pembe allıklar çok yakışıyor bence de, böyle allık arayışındaysan Down Boy'u çok seversin diye düşünüyorum.

      Çok teşekkür ederim güzel yorumların için de, çook öpüyorum ♥♥

      Sil

Instagram