Alışveriş #4


Bu hafta benim için heyecanlı ve yoğun bir hafta olduğundan buralarda çok vakit geçiremiyorum ama taslaklardan bir alışveriş yazısıyla uzak kalmayalım istedim :) Eylül ve Ekim aylarında yaptığım küçük kozmetik alışverişlerini bir yazı altında toparladım. İçlerinde henüz kullanmaya başlamadığım ürünler var, özellikle bazılarını denemek için sabırsızlanıyorum!

İlk önce Ekim ayının başında recete.com'dan yaptığım ilk alışverişime bakalım:

bioderma sensibio mild foaming gel

1- Caudalie Moisturizing Toner: 200 ml'lik boyunun dibine geldim ve severek kullandım. Caudalie markasını zaten çok sevdiğimden tekrar aynısını sipariş ettim ama bu kez hafta sonları taşıması kolay olsun diye 100 ml olanını aldım. Fiyatı 41,25 TL'ydi. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

2- Vichy Dercos Şampuan: Taner'in ara ara nükseden saç derisindeki egzama için bu kez çok övülen Vichy Dercos'u sipariş etmek istedim. Şişesi küçücük ve içerisinde 200 ml ürün var, bakalım ne kadar gidecek? Kullanmaya başladı ama memnun kalırsa bu kez büyük boyunu sipariş ederiz kesinlikle. Fiyatı 50,5 TL'ydi.

3- Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel: Sipariş ettiğim 2 ürünün yanında gelen bu 45 ml'lik Bioderma Sensibio yüz temizleme jelini hafta sonları seyahat çantama attım ve geçen hafta sonu ilk kez kullandım. İlerleyen zamanlarda detaylı blog yazısı gelecek.

loreal paradise maskara

Son 2 aydaki Gratis ve Watsons kozmetik alışverişimde aldıklarımdan devam edelim:

4- Maybelline Brow Precise Fiber Filler Brow Mascara: Maybelline'in bu kaş maskarasının testerını geçen ay Gratis'te denedim ve hoşuma gidince indirimde gördüğüm ilk zamanda aldım. Fişini attığımdan tam fiyatını veremiyorum ama 20 TL gibi bir şeydi sanırım . Benim rengim Dark Blonde. En kısa zamanda kullanmaya başlayıp yorumlarımı yazmak için sabırsızlanıyorum!

5- Loreal Paradise Extatic Mascara: Loreal'in çıktığı günden beri popüler olan bu maskarasını yine bir indirimde güzel fiyata yakalayınca sepete attım. Zaten bu ambalaja fazla dayanamazdım. Aldığımda fiyatı 30 TL'ydi, şimdi tabii ki daha da arttı :( Yorumlarda çabuk kuruduğu söylendiği için elimdeki maskaraları bitirmeden açmak istemiyorum ve sabırla elimdekilerin bitmesini bekliyorum.

6- Eklips Stippling Fırçası: Fondötenlerimi uzun bir süredir süngerle uyguluyorum, daha önce de kedi dili fırça kullanıyordum. Elimde bu şekilde küt bir fondöten fırçası yoktu ve uygun fiyata bulunca kaçırmadım. Fiyatı 13,90 TL'ydi.

pantene 3 minute miracle saç kremi

7- Pantene 3 Minute Miracle Nem Terapisi: Pantene'in bu saç kremi serisinden Güç ve Parlaklık olanını kullanıyorum. Burada detaylı yazısında da bahsetmiştim, şimdiye kadar kullandığım en etkili saç kremi buydu. Bendekinin yarısına gelince bu kez Nem Terapisi olanını denemek istedim ve indirimde 13 TL'ye aldım. Bakalım Nem Terapisi nasılmış?

8- Loreal Infaillible 24H Gel Crayon Browny Crush: Loreal Infaillible göz kalemlerini çok sevdiğimi bu yazımda anlatmıştım. Elimde 3 rengi bulunuyor ve son zamanlarda kahverengi göz kalemi kullanmayı çok sevdiğimden Browny Crush rengini kaçıramazdım. Fiyatı Gratis'in %50 indirimiyle 17,65 TL'ye geldi. Detaylı yazısı gelecek.

9- The Balm Down Boy Allık: Yakışır mı, yakışmaz mı, çok mu pembe olur derken bebek pembesi The Balm Down Boy allık sonunda benim oldu. Elimde bu tonda bir allık olmadığından şimdilik bu seçimimden memnunum. Kullanmaya başladım bile, yazısı en kısa zamanda burada olacak! Fiyatı yine %50 indirimle 34 TL'ye geldi.


11- Dove Nemlendirici Sıvı Sabun: Dove sabunlarının kokusuna bayılıyorum! İndirimde olunca bunu tercih ettim. Fiyatı 7,50 TL'ydi.

12- Nivea Love Sunshine Banyo ve Duş Jeli: Bu alışveriş yazısındaki belki de beni en mutlu eden ürün buydu :)) Nivea Sun güneş kremlerinin kokusuna bayılan ve sırf kokusu yüzünden her yaz vazgeçemeyen biri olarak her kullandığımda parfümü olsa alırım derdim, parfümünü değil ama duş jelini yapmışlar! Almasam olmazdı :) Benim gibi Nivea Sun güneş kremi kokusu aşıkları varsa sınırlı sayıdaki bu duş jellerini kaçırmasınlar! Aldığımda fiyatı 16,90 TL'den 10 TL'ye düşmüştü.

10- Deborah 24 Ore Absolute Volume Mascara: Watsons'tan yaptığım sıvı sabun ve duş jeli alışverişinde kasada Deborah'ın daha önce hakkında iyi yorumlar okuduğum bu maskarası 39,90 TL'den 19,90 TL'ye düşüyordu. Ben de fiyatını uygun bulunca aldım. Kullanmaya başlayıp fikirlerim oturunca detaylı yazısı gelecek.

yves rocher saç bakım yağı

11- Yves Rocher Hair Repair Oil: Son olarak geçenlerde Yves Rocher'den indirimde 26,50 TL'ye bu saç bakım yağını satın aldım. Yves Rocher saç bakım ürünleriyle hiç anlaşamıyoruz ama bu tarz bir ürüne ihtiyacım vardı ve indirimde bir şans vermek istedim. Umarım saçım artık bu yağla iyi anlaşır ve burada kendisinden güzel yorumlarımla bahsederim 😐

Eylül Ekim aylarında yaptığım alışverişler böyleydi. Özellikle maskaraları bir an önce deneyip yorumlamak için sabırsızlanıyorum ama elimdekiler bitmeden yenilerini açmadığımdan maskara yazıları biraz gecikebilir :)

15 yorum:

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan:)
    Down Boy'u ilk geldiği zaman alıp bitirmiştim bir daha almadım çünkü bi dolu allık alıp, denemekten ona sıra gelmedi ama gerçekten beyaz tenliler için çok güzel bir allıktır.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^_^ Rengini ben de çok sevdim, gramajı da oldukça büyük umarım ben de bitirebilirim :))

      Sil
  2. Ne güzel şeyler almışsın Fulya, hepsinin yazısını ayrı ayrı merak ediyorum!!! Lash Paradise'ı açmamakla iyi yapmışsın, gerçekten çabuk kuruyor. Ben 1,5 ay sonra içine bir kaç damla ılık çay damlatarak 3 aya yakın kullanabiliyorum :) L'Oréal kalemin Browny Crush renini de baya merak ettim doğrusu! Nivea'nın duş jelinin ise nasıl koktuğunu hayal edebiliyorum, denk geldiğimde mutlaka açıp koklayacağım :))))) Hepsini güle güle kullan ve lütfen çabuk çabuk yaz :) Çok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Loreal Lash Paradise yazınızda sanırım çay olayından bahsetmiştiniz, ben de deneyeceğim unutmazsam aklımda bu tüyo :) Nivea duş jelinin kokusu bence mükemmel! Denk geldiğinizde mutlaka bakın :) Bu aralar çok yoğunum ama hepsinin yazısını en kısa zamanda yazmak istiyorum ben de. Çook sevgiler ♥♥♥

      Sil
  3. Aa ben de tam ufak alışveriş postumu yazarken seninkine denk geldim, biz gerçekten çok aynıyız :P

    Eklips fırça, nivea duş jeli ve bioderma jel ve pantene saç maskesi kullandığım ürünler.. Hepsini de severek kullandığımı söyleyebilirim ama Nivea duş jelinin kokusuna özellikle bayılmıştım. Caudalie toniğe ise merakım senden okudukça iyice artıyor. Belki Moshos Garden toniği yerine onu da alabilirim bir sonraki sefere.. Sen beğendiğin için kesin ben de beğenerek kullanırım zaten :)

    Güle güle kullan hepsini Fulya'cığım, çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ne güzel denk gelmiş, birazdan kaçırdığım tüm yazılarını okumaya geliyoruum!

      Bahsettiğin ürünleri senin de kullanıp beğenmene çok sevindim, zevkine çok güveniyorum ♥ Caudalie toniği seveceğini düşünüyorum, denersen umarım çok seversin. Çok teşekkür ederim Kübra'cım çok öpüyorum ♥

      Sil
  4. güle güle kullan bazılarını ben de denedim ve memnun kaldım bazılarını da senden okumak için bekliyorum :-)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ben de severek kullanırım beğendiklerinizi ^_^ En kısa zamanda yazılarını hazırlayacağım :)

      Sil
  5. Güzel seçimler yapmışsın umarım memnun kalırsın, deborah biraz çabuk kuruyor ama güzel bir maskara. Caudelia toniği aklıma düşürdün bak uyguna bulursam alırım benimde sevdiğim markalardan :) elseve saç maskelerini severim ben, en çok o iyi açıyor saçlarımı.

    Sevgiler öpüyorum !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane çabuk kuruyan maskara almışım anlaşılan :p Caudalie benim de favori markalarımdan ♥ Aa Elseve'in maskelerini hiç denemedim aklımda olsun o zaman.

      Öpüyorum ben de ♥

      Sil
  6. En sevdiğim yazılar, zevkle okudum, paradise'a bayılacaksın bence :) Nivea'nın bu duş jelini ben de çok istiyorum, eminim çok güzel kokuyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paradise maskarayı almadan önce yazını okumuştum, o da almamda etkili oldu, umarım severim ben de ^_^ Nivea duş jeline denk gelirsen mutlaka bir kokla, ben bayıldım ♥♥

      Sil
  7. ne güzel ürünler almışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Lorealin bu maskarasının waterproof olanını denemiştim gerçekten hızlı kurudu ama çok güzel bir maskara😊 malesef loreal aşırı derecede zamlandığı için tekrar alır mıyım bilmiyorum

    YanıtlaSil

Instagram