Görkito Makyaj Süngeri Yorumlarım

görkito sünger

Görkem Karman'ın 2019 sonlarında kurduğu markası Görkito'nun ilk ürünü olan Görkito Makyaj Süngeri'ni ilk çıktığında alanlardanım. Fondöten uygulamasında her zaman süngeri fırçadan bir tık daha fazla seven biri olarak uzun süredir günlük makyajımda bu süngeri kullanıyorum ve hakkında yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

"Beauty Blender'dan daha iyi" iddiasıyla piyasaya çıkan süngeri, kullanmadığım için Beauty Blender ile kıyaslayamayacağım fakat daha önce kullandığım tüm süngerleri de (H&M çoğunlukla) baz alarak yorumlarımı paylaşıyor olacağım.

Bordo renkli, bir tarafı kesik olan sünger, metal bir kutuda geliyor. Kutu fikri güzel fakat nemli süngeri ağzı kapalı kutu içerisinde saklamak küflenmeye sebep olabileceği için ben genelde sadece hafta sonları şehir dışına çıkarken bu kutuyu kullanıyorum. Hijyen açısından da süngeri kağıt havluya sararak kutusuna koyuyorum.

görkito sünger

görkito sünger

görkito sünger

Sünger elime geçtiğinde ilk yıkamadan itibaren hiçbir şekilde boya akıtmadı. Kuru haliyle ufak ve beklediğimden biraz daha sert gelen sünger, su ile birlikte bayağı şişiyor ve daha yumuşak bir hale geliyor. Yumuşaklık açısından Görkem Karman'ın yorumlarından sonra pamuk gibi bir sünger bekliyordum fakat yine de kullandığım diğer süngerlerden daha yumuşak olduğunu söyleyebilirim :)

Aşağıda paylaştığım fotoğrafların ilk ikisini sünger kuru, son ikisini de ıslakken çektim. Boyutu hakkında fikir verebilir umarım.

görkito sünger 

görkito sünger 

görkito sünger 

görkito sünger

Bir tarafının kesik olması göz altları, burun kenarları gibi yerlere daha kolay uygulama yapmayı sağlıyor. Ben fondöteni elimin üzerine sıkıp, parmağımla yüzümde uygulayacağım yere bırakıp süngerle yaymaya başlıyorum. Yani fondöteni direkt sünger üzerine sıkmıyorum. Bu şekilde neredeyse hiç emmiyor diyebilirim. Sünger kullanımındaki malum ürün ziyanı bu süngerle pek fazla olmuyor. Ürünü kolay bir şekilde yayıp cildimle bütünleştiriyor.

Haftada bir süngeri beyaz sabun ile yıkıyorum. İnternette çok fazla yırtılma, parçalanma yorumları okudum ve ilk kez yıkarken bana da kolaylıkla yıpranabilecek bir sünger gibi gelmişti açıkçası. Bu yüzden yıkarken tırnaklarımı geçirmemeye çok dikkat ediyorum ve henüz herhangi bir yıpranma ile karşılaşmadım. Temizlenmesi de beyaz sabun ile gayet kolay. Süngerin üzerinde herhangi bir fondöten izi vs. de kalmıyor, ilk günkü gibi tertemiz oluyor.

Açılışa özel kargo bedava kampanyası ile 35 TL'ye aldığım Görkito Sünger benim için gayet kullanışlı ve yeterli bir makyaj yardımcısı oldu. Beauty Blender'a muadil mi orasını bilemiyorum ama nazik davrandığınız sürece fiyatını rahatlıkla çıkaracağını düşünüyorum.

Sevgiler!

10 yorum:

  1. Makyaj süngeri denedim ama fırçalar bence daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçayla uygulamak ürün ziyanı olmaması adına da daha iyi ama cildim kuruyken süngerle daha iyi sonuç alıyorum ben :)

      Sil
  2. o kadar olumsuz yorum okudum ki ilk çıktığı gün aldım halen kutusunda bir köşede duruyor :D Hiç açasım kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de yorumlardan sonra bir süre kullanmamıştım ama benimki sapasağlam devam ediyor :) Bence köşede bekletme İlke, nazik kullanırsan bir sorun yaşamazsın diye umuyorum :)

      Sil
  3. Ben SoFly süngerden inanılmaz memnunum, yumuşaklık olarak da BB'den daha iyi ve kuru haliyle bile uygulama yapabiliyorum. Hiç yıpranma da yapmadı. Görkito ile ilgili olumsuz çok yorum okudum; ama, senin aldığının başına bir şey gelmemiş olmasına da çok sevindim. Güle güle kullan Fulya'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım açıkçası SoFly sünger daha önce çıksaydı ben de onu tercih ederdim, gerçekten pof pof duruyor. Kargo bedava gibi bir kampanya olsa onu da almayı düşünüyorum ben. Görkito ile ilgili olumsuz yorum çok ama ben nazik davrandığım için mi şansıma mı bilmiyorum şimdilik sorun yaşamadım, umarım böyle devam eder :)

      Sil
  4. İlk çıktığı dönemde Youtube'da birçok inceleme videosu görmüştüm. Kullananlar çoğunlukla memnun kalmış. Ben henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süngerle ilgili memnun kalan da çok, parçalandığı için olumsuz yorum yapan da. Ben şimdilik hiç sorun yaşamadım. Denersen umarım memnun kalanlardan olursun sen de :)

      Sil
  5. Sponsorluk seviyesine yükselmek için altınızda ürün satan bir danışmana ihtiyacınız var demektir. Farmasi resmi sitesinden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaranız ile giriş yaptıktan sonra panel de bulunan danışman ekle butonundan altınızda çalışacak üyeler oluşturabilirsiniz.
    Farmasi ücretsiz üyelik aşamasına gelmiş herkes tarafından merak edilen bir şey de Farmasi danışmanıdır. Farmasi danışmanı, üyeliğini tamamlamış ürün satmaya hazır olan kişilere verilen bir unvandır diyebiliriz. Farmasi üyelik sisteminde kayıt olan herkese bu unvan verilmektedir. Ayrıca sipariş limitlerine göre de unvanlar verilmektedir. Bu unvanlar danışmanlık seviyenizi belirlemektedir. Aylık olarak hesaplanan alt üyelerin ve kendinize ait siparişler bu unvanların belirlenmesinde önemli rol oynamaktadır.

    http://www.farmasigirisi.net / http://www.farmasibasvur.net

    YanıtlaSil
  6. FarmasiGirisi.Net Farmasi Ücretsiz Üyelik, Farmasi Üyelik, Farmasi Üye Ol

    Farmasi Ücretsiz Üyelik Başvurusunda Bulunup Farmasi Ailesine Sende Katılabilirsin.Farmasi Ücretsiz Üye Ol up %75 varan indirimlerden yararlanabiliyor 275tl değerindeki başlangıç paketlerini 69tl sahip olabiliyorsunuz.Üstelik her yapmış olduğunuz siparişlerde birçok hediyeye sahip olabiliyorsunuz.Her Ay güncellenen 1. ay 2. ay ve 3. ay ürünlerinle beraber 275 teşvik puan ve 500 tl teşvik puanları ile birlikte bir çok ürünüde hediye olarak alabiliyorsunuz.

    Hemen Farmasi Ücretsiz Üye Olun Bu Fırsatları Kaçırmayın.Farmasi Üyelik Başvurusunuzu Oluşturduğunuz anda Farmasi Temsilci Arkadaşlarımız Sizlere Destek İçin Dönüş Sağlayacaklar.

    http://www.farmasigirisi.net

    YanıtlaSil

Instagram