Alışveriş #13


Şubat ayı kozmetik alışverişinden çok yakaladığım güzel indirimlerle biraz kıyafete yöneldiğim bir ay oldu. Kozmetikte de indirim zamanında elimde bulunmayan ve denemek istediğim birkaç ürün aldım, hadi neler almışım aşağıda birlikte bakalım!

maybelline total temptation maskara


Maybelline Total Temptation Maskara: Kirpiklerim bir süredir döküldüğü için elimdeki NYX Worth The Hype maskarayı yalnızca hafta sonları kullanıyorum. Hafta içi işe giderken sürmek üzere daha hafif yapılı bir maskara arayışına girdim ve okuduğum yorumlardan sonra denemeyi de istediğim Maybelline Total Temptation maskarada karar kıldım. Cosmetica'dan indirimle 39.90 TL'ye satın aldım. Birkaç ihtiyaç alışverişiyle birlikte yine çok hızlı ve kusursuz bir şekilde paketlenmiş olarak elime geçti. Kirpiklerimi dinlendirme amacıyla henüz kullanmaya başlamasam da ilerleyen dönemde yazısı blogda olacak.

NYX Sweet Cheeks Mat Allık So Taupe: NYX'in mat allık serisindeki So Taupe rengini instagramda takip ettiğim iki instagram hesabında peş peşe gördüm ve ikisi de bu ürünü kontür olarak kullandıklarından ve renginin harika bir kontür rengi olduğundan bahsediyorlardı. Elimde bir kontür ürünü olmadığından (Rimmel London Kate Sculpting & Highlighting Kit var sadece ama kontür rengi pek soğuk alt tonlu değil) ücretsiz kargo kodu da bulunca 14 Şubat indiriminde online sitesinden 35 TL'ye satın aldım. İndirim dönemi olmasına rağmen aldığım gün kargoya verildi ve ertesi gün elimdeydi, benim için güzel bir alışveriş deneyimi oldu.

gülsha micellar water


The Inkey List Beta Hydroxy Acid Serum: Emin olmamakla birlikte Sephoralara yakın zaman önce geldiğini düşündüğüm The Inkey List markası pek çok yabancı blog ve sitelerde The Ordinary markasına muadil gösteriliyor. Zaten ürünleri de çok benzer. Elimde hiç salisilik asit serumu bulunmadığı için Sephora'nın sitesinde görünce %2 Salisilik Asit içeren bu serumu denemek istedim. Ürün kısa zamanda elime ulaştı fakat paketleme güzel olmasına rağmen şişe çok az akıtmış olarak geldi :( Neyse ki şişenin kapağını sıkıca kapattıktan sonra şu an durduğu yerde bir akıtma sorunu yaşamıyorum. Kargo pakedinin içinde de seyahat boy Gülsha Güllü Micellar Water sample olarak geldi.



L'Oreal Paris Les Macarons Ultra Matte Likit Ruj - 832 Infinite Spice: Şubat ayı alışveriş dosyasını 3 ürünle kapattım derken Şubat ayının son günü Cosmetica bir güne özel kargo bedava kampanyası yaptı ve bir süredir almayı düşündüğüm L'Oreal Paris Les Macarons Ultra Matte likit rujlar %50 indirim + sepette %10 indirimle 35 TL'ye düşünce finali Infinite Spice rengi ile yapmış oldum.

Benim Şubat ayı mini kozmetik alışverişim böyleydi. Sizin Şubat ayınız nasıl geçti?

8 yorum:

  1. Ne kadar tatlı şeyler almışsın!!! Total Temptation mascara favorim olamasa da fena değildi. NYX So Taupe allığı ben de merak ediyordum ama kontür ürünüm çok olduğundan almaya niyetlenmedim. Sende okuduktan sonra dayanamayabilirim :))) Macaron rujun rengini de ultra ekstra merak ettim; lütfen yazısı çabuk gelsin :) Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak Hanım'cım, az ve öz oldu ben de sevdim aldıklarımı :) So Taupe kontür rengi olarak gerçekten çok güzele benziyor ama günlük makyajımda kontüre vs. üşendiğimden henüz kullanamadım. Denemek istiyorum ama bu hafta sonu bakalım :) Macaron rujun yapısını ve renginin bendeki duruşunu ben de çook merak ediyorum, swatchlarda rengi harika! En kısa sürede yazısını yazmaya çalışacağım, çok sevgiler benden de ❤️

      Sil
  2. Ruju merak ettim, rengi çok tatlı gözüküyor. Fotoğraflarınızı çok beğendiğimi de söylemeden geçmeyeyim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim, çok mutlu oldum beğenmenize! ❤️

      Sil
  3. güle güle kullan hepsini makaron rujları merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de en çok bu rujları kullanmak için hevesliyim :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan, serumu almayı düşünüyordum. Yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlke, bir süredir kullanıyorum. Etkilerini gözlemlediğimde paylaşacağım :)

      Sil

Instagram