Harika Bir Sürpriz 😍 - L'Oreal Paris X Watsons Kutusu


Cuma günü en sevdiğim markalardan biri olan L'Oreal Paris'ten sürpriz bir kargo aldım. L'Oreal Content Pro'dan şu yazımda bahsetmiştim; sanırım katıldığım bir projeden kazandığım bu kutu içerisinde, hali hazırda çok severek kullandığım ve yakın zamanda almayı düşündüğüm ürünler olunca süper mutlu oldum ve hem içeriğinden bahsetmek, hem de ürünler hakkında kısa ön bilgiler paylaşmak amacıyla bu postu hazırladım. Mart ayının bu ilk blog yazısını umarım keyifle okursunuz.

Üzerinde L'Oreal Paris X Watsons yazılı, mıknatıs kapaklı, oldukça şık olan bu kutu içerisinde, özel bir notla birlikte L'Oreal Paris'in en sevdiğim serilerinden aşağıdaki ürünler geldi.

loreal content pro

✨ Volume Million Lashes Maskara
✨ Les Chocolats Ultra Matte Likit Ruj - 842 Candy Man
✨ Color Riche Shine Ruj - 112 Only in Paris
✨ Matte Signature Eyeliner
✨ Glow Cherie Işıltı Veren Renkli Nemlendirici
✨ Cherie On The Cake Allık & Bronzer


L'Oreal Paris maskaralarıyla genellikle kirpiklerim iyi anlaşır. Tek tek ayrılmış hacimli ve etkileyici kirpikler vaat eden Volume Million Maskara'yı daha önce kullanmamıştım, beklentilerim iyi yönde. Elimdeki NYX Worth The Hype ve Maybelline Total Temptation maskaralardan sonra kullanıp yorumlarımı blogda paylaşıyor olacağım.

loreal paris les chocolats candy man

Çikolata kokulu Les Chocolats mat likit rujlardan pembe nude rengindeki Candy Man, koyu renk göz makyajarıyla çok yakışacak bir renk. Bu seri ile ilgili klasik likit mat rujlar gibi dudakları çılgınlar gibi kurutmaması, dudaktan gün boyunca hiç silinmemesi gibi olumlu yorumlar okumuş ve geçen hafta Les Macarons serisinden 834 Infinite Spice rengini sipariş etmiştim. Kalıcı likit mat rujlar çok fazla tercih ettiğim ürünler değildi ve beklentilerim epeyce yüksek olan bu iki ruju denemek için sabırsızlanıyorum!

loreal paris color riche shine only in paris

Yaz aylarında mat rujların yerini benim için fresh bir görünüm veren parlak rujlar ve glosslar alıyor. Color Riche Shine serisinden yine pembe renkteki Only in Paris ruju bu yaz bol bol kullanmayı düşünüyorum. Zaten makyaj koleksiyonumda rujlarımın neredeyse tamamına yakınını L'Oreal Paris markası oluşturuyor. Hem renk hem de yapı olarak L'Oreal rujları gerçekten çok beğeniyorum.


Eyelinerlı göz makyajlarına içim gitse de düşük göz kapaklarına sahip biri olarak eyelinerı kendime hiç yakıştırmıyorum. Dipliner kategorisinde gösterilen ve son derece kolay uygulama vaat eden bu Signature Eyeliner'ı gerçekten merak ettim ve bu kez kendime yakışan bir eyeliner çekebilirim belki, ne dersiniz?


Glow Cherie Işıltı Veren Renkli Nemlendirici'yi severek takip ettiğim bloglarda görmüş ve hakkında hep iyi yorumlar okuduğum bu ürünü yaza doğru almayı planlamıştım. Kutudan çıkması benim için harika bir sürpriz oldu! Bu bahar ve yaz aylarında bol bol kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.


Daha önce blogda inceleme yazısını paylaşmış olduğum (yazı için TIKTIK) Cherie On The Cake Allık & Bronzer aldığımdan beri elimden düşmedi. Benim için hem günlük, hem özel gün makyajlarımda kullandığım harika bir ikili ve yedeklendiğine sevindim.


Gönderdikleri bu harika kutu için L'Oreal Paris Makyaj ekibine çok teşekkür ediyorum.

Güzel bir hafta ve güzel bir ay olsun!

9 yorum:

  1. Haarika bir paket olmuş Fulya'cım, içinde favorilerim de var! Les Chocolat rujları ve Glow Cherie'yi severek kullanıyorum. Matte Signature Liner konusunda hislerim karışık; umarım sen seversin :) Hepsini en mutlu günlerde kullan, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Glow Cherie'yi blog yazınızda okuduktan sonra yaza doğru ben de almaya karar vermiştim, paketten çıkması tam isabet oldu gerçekten :) Eyelinerlarla aram pek iyi değil ama bunu da denemeyi çok istiyorum, belki anlaşırız bu sefer :) Çok teşekkür ederim, çook sevgiler ❤️

      Sil
  2. güle güle kullan :-)) ürünler çok güzel özellikle linerı çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim! Eyeliner bana yakışmadığı için pek beklentim yok ama denemek için ben de sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  3. O eyelıner varsa efsanee asla çıkmıyor 24 saat kalıcı resmen güzel günlerde kullan bu efsane kutuyu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, o zaman umarım uygun şekilde çekmeyi beceririm! :)) Çok teşekkürler canım ❤️

      Sil
  4. Harika gözüküyorlar. Çekimler de ayrıca daha da güzel. Güle güle güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ayrıca fotoğrafları beğenmene çok sevindim ❤️

      Sil
  5. Kutu ve ürünler şahane cidden!!!:)

    YanıtlaSil

Instagram