L'Oreal Paris True Match Fondöten Yorumlarım

loreal paris true match

True Match fondötenler uzun zamandır raflarda olduğundan kozmetik marketlerde mutlaka denk gelmişsinizdir. Her alt tona uygun birçok rengi bulunan bu fondötenleri uzun süredir denemek istiyordum fakat her zamanki gibi ülkemize belli başlı renkleri geldiği için kendime uyan rengi bulamamıştım. Yenilenen formülüyle birlikte 30 farklı rengi de raflarda yerini alınca bir indirim döneminde testerını deneyerek cildime uygun rengini satın aldım. Aldığım günden beri neredeyse her gün kullandım ve L'Oreal Paris True Match Fondöten yorumlarımı artık paylaşabilirim.

loreal paris true match

L'Oreal Paris True Match fondötenin bendeki rengi yeni gelen renklerden, nötr alt tonlu en açık renk olan ve 1N. İlk sürdüğümde rengi gözüme çok açık geldi fakat sürdüğümde yüzüm, doğru olan şekilde boynumla aynı renkte duruyor ve birkaç kullanımdan sonra bu zamana kadar boynuma göre hep koyu ya da fazla pembe alt tonlu fondötenler kullandığımı net olarak fark ettim. Ten rengime tam uyan rengiyle True Match benden ilk tanışmamızda büyük bir artı aldı.

Yenilenen formülündeki hyalüronik asit, e vitamini, aloe vera ve antioksidanlar ile cildi nemlendirerek 2 haftada cilt kusurlarını iyileştirmeyi vaat eden fondötenin cildime bakım yapmasını tabii ki beklemiyorum. Nihayetinde bir kozmetik ürünü. Fakat içeriğini hiç de kötü bulmadığımı ve her gün kullanmama rağmen sivilceye, kuruluğa ya da yağlanmaya sebep olmadığını da belirtmek isterim. Bu açıdan da beğendiğim bir fondöten oldu True Match.

loreal paris true match

30 ml'lik kapaklı, pompalı, şık bir cam şişede gelen fondötenin pompasından istenen miktarda ürün alınabiliyor. Ben genellikle günlük makyajımda bir pompadan az ürün alıyorum ve sivilce izlerim ve kızarıklıklarımdan başlayarak ürünü tüm yüzüme uyguluyorum. Yapısı çok sıvı olduğundan başlarda fırça ile uyguladım. Fırça izi kalmıyor, ürün ziyan olmuyor fakat benim cildim kuruya dönük karma olduğundan nemli sünger ile en iyi ve en doğal performansı alıyorum. 

Fondöteni dağıtmak çok kolay. Bu kış akşam rutinimde cildimi iyi bir şekilde nemlendirdiğim için bölgesel kuruluk problemi yaşamıyorum ve fondöten cildime çok güzel oturuyor. Yüzümün hiçbir yerinde pul pul görünmüyor, sivilce izlerimin üzerinde birikme ya da fondötenin tutunmaması gibi bir durum olmuyor. Sivilce izlerimi, kızarıklıklarımı biraz daha kapatmak istersem biraz daha fondöten alıp üzerine rahatlıkla uygulayabiliyorum, arttırılmaya müsait bir yapısı var.

Yapısı hafif pudralı olmasına rağmen ciltte ne çok mat, ne çok parlak, aydınlık, sağlıklı bir duruşu var. Cakey durup ben buradayım demiyor, çizgilere dolmuyor ve oksitlenme yapıp ciltte koyulaşmıyor. Bence tam bir "my skin but better" yani "cildim ama daha iyisi" fondöteni!

loreal paris true match fondöten

loreal paris true match fondöten

Olumsuz olarak söyleyebileceğim özellikleri; Maybelline Affinitone kadar olmasa da gün içerisinde telefona transfer olabiliyor, fark etmeden yüzüme dokunursam elime bulaşabiliyor ve yerinden oynayabiliyor. Sabah işe gitmeden önce sürdüğüm fondöteni akşam eve geldiğimde burnumun üzeri ve sivilce izlerimin üzerinden biraz silinmiş olarak buluyorum. Günlük olarak benim çok problem ettiğim bir şey değil, ayrıca makyaj sabitleme spreyi kullanılarak kalıcılığı bir tık daha arttırılabilir. İş sonrası önemli bir etkinlik vs. varsa o gün için ben daha kalıcı fondöten tercih ediyorum (bkz. Rimmel London Long Lasting 24H Nude Fondöten).

Uzun uzun anlattığım L'Oreal Paris True Match Fondöten yorumlarım böyleydi. Bahsettiğim olumlu özellikleri ve cildime tam uygun rengini bulabilmem sebebiyle True Match fondötenle tanıştığım için çok memnunum. Merak ettiğim başka fondötenler olsa da benim için yeniden alınacaklar arasına girdi bile.

Sevgiler!

10 yorum:

  1. Ben sanırım eskisiyle bu en yenisi arasındaki versiyonunu denemiştim. Ciltte uzaktan gayet iyi durmasına rağmen yapısı benim cildim için biraz kuru gelmişti. Ama senin bileğinde gayet iyi durmuş yapısı, belki de bu son formülü ben de severim :) Ayrıca renginin uymasına da sevindim, bir tık okside olduğu için cildinle tam uyumu yakalamıştır :) Güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım biraz pudralı yapısı var, kuru ciltlerde daha kuru durabilir evet. İlk sürdüğümde rengi açık gibi gelmişti ama kısa süre sonra cildime oturuyor ve tam uyuyor. Benim sevdiğim bir fondöten oldu :) Çok sevgiler benden de!

      Sil
  2. benimde alışveriş listemde olup hala alamadığım bir ürün....

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim fondotenlerden!

    YanıtlaSil
  4. Bende çok severek kullandım. Hatta son fondöten buydu benimde. Daha sonra bb kremlers geçtim ve şimdi ise hiç kullanmama ugrasina düştüm. Egzama yüzünden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzama varsa hiç kullanmamak daha iyisi, çook geçmiş olsun :(

      Sil
  5. Çok severek kullandığım ve bence başarılı bir fondoten yeni yapısını çok merak ediyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski versiyonunu kullanmadığım için kıyaslayamıyorum ama yeni halinden çok memnunum Merve, umarım sen de seversin :)

      Sil

Instagram