Deborah 24 Ore Absolute Volume Maskara Yorumlarım

deborah 24 ore absolute volume

Watsons'larda satılan Deborah markasıyla pek haşır neşir değilim. 1-2 sene önce bir rujunu alıp beğenmemiş, sonrasında da standına bile uğramaz olmuştum. Bir alışverişim sırasında kasa arkasında 20 TL'ye düşünce ve daha önce hakkında güzel yorumlar okumuşken Deborah 24 Ore Absolute Volume maskarayı alıvermiş bulundum.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara hariç genelde Loreal ve Maybelline maskaralarından şaşmam. Ancak bu maskara hakkında güzel hacim verdiğine dair pek çok yorum okuyunca hacim düşkünü beni az da olsa bir beklentiye soktu 😏

deborah 24 ore absolute volume maskara
deborah 24 ore absolute volume maskara

Deborah 24 Ore Absolute Volume maskara tombul, kıl yapıda bir fırçaya sahip. Bu tarz tombik fırçalar sürerken bulaştırma konusunda beni biraz zorlasa da bununla iyi geçindiğimizi söyleyebilirim. Yapısı ilk açıldığında hayli ıslak ancak birkaç güne kıvamı biraz daha oturuyor. Üst kirpiklerden sonra alt kirpiklere geçerken beklemediğimde (genelde beklemem) bazen gözümün üstüne bulaşma yapabiliyor ama gün içerisinde pek akma/dökülme problemi yaşamıyorum (genellikle de yaşamam bunları zaten). Waterproof olmadığından çift fazlı olmayan hassas göz makyaj temizleyicimle çok rahat çıkarabiliyorum.

Deborah 24 Ore Absolute Volume maskara tek seferde kirpikleri siyaha boyayıp dolgunlaştırıyor, üst üste birkaç katta fena sayılmayacak hacimli kirpikler elde edebiliyorum. Benim bazı kirpiklerim asidir, gözümün içine kaçacak gibi aşağı doğru bakarlar. Bu kirpiklerimi kaldıran rimel benim için dünyanın en iyi rimelidir ve Deborah o rimel olamadı. Bu zamana kadar hem hacim ve hem kaldırma açısından açık ara favorim Loreal Paris Paradise Extatic Maskara olduğunu da burada belirteyim 💘

Özetle Deborah 24 Ore Absolute Volume maskara bana göre benim gibi kasa arkasında 20 TL'ye görürseniz kesinlikle alınabilecek fakat normal zamanda peşinde koşulacak bir maskara değil.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

7 yorum:

  1. Deborah ürünlerine genelde hiç bakmıyorum bile hiç ilgimi çekmediler şimdiye kadar ama güzel bazı ürünleri var kesinlikle arada bakmak lazım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilgimi hiç çekmiyor, illaki güzel ürünleri vardır tabii :)

      Sil
  2. Deborah benim de hiç ilgimi çeken bir marka olmadı şimdiye kadar; standına da bakarım denk gelirse ama sanırım ben de herhangi bir ürününü alıp kullanmadım (en azından yakın zamanda). Bu maskarasıyla ilgili merakımı da böylece gidermiş oldum, teşekkür ederim yazdığın için. Öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım ben de standına uğramıyorum bile, bu maskarayı daha önceden duymuştum denemek istedim. Başka da bir ürünüyle ilgili yorum okumadım, çok ilgi çeken bir marka değil sanırım :) Çok sevgiler!

      Sil
  3. Deborah ürünleri zaten pahalı. Kıl fırçalarla zaten anlaştığım söylenemez. Bunu da almam sanırım. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı normalde 40 Tl sanırım, o fiyata çok daha iyi alternatifler var. Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. good product! i want to try!
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤~ Love your blog, thank you for sharing.
    :)
    luxhairshopcom men wig homecoming

    YanıtlaSil

Instagram