Nuxe Reve de Miel Serisi (Hand and Nail Cream & Lip Balm)

nuxe reve de miel
Nuxe benim nedensizce sevdiğim dermokozmetik markalarından biri ve cilt bakım ürünlerinde parfüm tercih etmesem de ürünlerinin kokularına bayılırım 💗 Bal içeren Nuxe Reve de Miel serisindeki lip balm ve el kremini, geçtiğimiz kış aylarında dudağımdaki kuruluk had safhadayken satın almıştım. El kremi bitti bile, lip balm ise bayağı bereketli olduğundan bitmesi uzun zaman alacak gibi gözüküyor.

nuxe reve de miel hand and nail cream
nuxe reve de miel hand and nail cream ingredients

50 ml'lik tüpte bulunan Nuxe Reve de Miel el kremi, hem kokusuyla, hem zengin içeriğiyle, hem de ellerimi yağlı his bırakmadan güzel nemlendirmesiyle kullanmaktan hayli memnun olduğum bir el kremi oldu. Yapısı biraz yoğun olsa da çook kolay emiliyor. Bu el kremi benim yatmadan önce sürdüğüm başucu nemlendiricimdi ve geceden geceye kullanmama rağmen çok çabuk bitti gibi geldi, beni tek üzen kısım bu oldu. Bir de ambalajı biraz sert olduğundan son günlerinde beni hayli zorladı ama son damlasına kadar tükettim sanırım 😀

nuxe reve de miel lip balm
nuxe reve de miel lip balm
nuxe reve de miel lip balm
nuxe reve de miel lip balm ingredients

Mis gibi portakal kokan Nuxe Reve de Miel lip balmın ise 15 gr'lık mat cam kavanozu çok şık 💘 Bu lip balmı yatmadan önce ellerim temizken kullandığımdan, kavanozda olmasını hijyen açısından bir sorun olarak görmedim. Ben bu ürünü  instagramda severek takip ettiğim @sosyaleczacı 'nın önerisiyle almıştım. Kış aylarında benim kurak topraklara dönmüş dudaklarımı gerçekten kısa sürede toparladı. Yalnız bu ürünün yapısı çok çok yoğun olduğundan bazı günler sevip sevmeme konusunda gidip geliyorum. Yapısı kolayca emilen tarzda değil, dudaklarımın üzerinde bıraktığı yoğun tabaka sabahları yüzümü yıkarken bile kolaylıkla çıkmıyor. Gün içinde, rujların altına uygulamak için hiç uygun değil bence. Ama sizin dudaklarınız da benimkiler gibiyse geceleri uygulayıp dudağınızı bir kalkan gibi koruyan bu lip balmdan memnun kalabilirsiniz.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. Galiba el kremini denemedim; ama, dudak kremi benim de en sevdiklerimden! Ben de gündüz değil de, gece uyku maskesi gibi kullanmayı seviyorum, çok başarılı! El kremi tüplerini kesiyorum ben mutlaka, içinden en azından 3-4 kullanımlık daha çıkıyor :))) Çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım lip balmın yapısı gece uyku maskesi şeklinde kullanmaya daha çok uygun, ruj altına hiç denemedim ama denemek de istemem :)) El kremlerini kesmek lazım kesinlikle, özellikle bu tüpten bayağı bir kullanımlık daha çıkacağı kesin :)
      Çook sevgiler ♥

      Sil

Instagram