Loreal Lash Paradise Extatic Vanilya Kokulu Kahverengi Maskara Yorumlarım

loreal paris paradise vanilya kokulu kahverengi maskara

Merhaba!

Kahverengi maskara arayışındayken, kullandığım en güzel maskaralardan olan Loreal Lash Paradise Extatic maskaranın (yazısı için TIKTIK) renkli versiyonlarının çıktığını görünce soluğu Gratis Online'da aldım. Elime ulaşır ulaşmaz kullanmaya başladım ve ilk kez kahverengi maskara deneyen biri olarak yorumlarımı paylaşacağım.

loreal paris paradise vanilya kokulu kahverengi maskara

Mor ve turuncu kardeşleri de olan renkli Paradise'ların bendeki çeşidi Loreal Paradise Vanilya Kokulu Kahverengi Maskara olarak geçiyor. İlk çıktığında sadece Gratis Online'da satışa sunulmuştu, henüz mağazalarda görmedim.

loreal paris paradise vanilya kokulu kahverengi maskara
loreal paris paradise vanilya kokulu kahverengi maskara
loreal paris paradise vanilya kokulu kahverengi maskara

Klasik Paradise ambalajında fakat ambalajın dış rengi kahverengi olan maskaranın fırçası aynı şekilde ince kum saati formunda. Fotoğraflarda rengini güzel bir şekilde yansıtabildim; ne çok açık ne de çok koyu bir kahverengi. Benim uçları sarı kirpiklerimde birkaç kat uygulama ile daha belirgin ancak yine de doğal duruyor. Kirpiklerimi yine başarılı bir şekilde kaldırıyor ve siyah versiyonundaki gibi hayli tatmin edici bir hacim veriyor. Ben silene kadar da akma, bulaşma yapmıyor.

Gelelim olumsuz yanlarına... Benim için bu maskaranın en büyük eksisi ilk açtığım andan gün boyunca burnuma gelen yoğuun vanilya kokusu oldu. Bu kokunun seveni olur mu bilmiyorum ama ben hiç hoşlanmadım ve kokusu gün içerisinde bile burnuma gelecek kadar kalıcı. İyi yanı; maskarayı kullanmaya başladıktan bir süre sonra kokusu nispeten azalıyor.

Bunun yanında yapısı ağır olduğundan kirpiklerde ağırlık yapıyor ve maalesef benim kirpiklerimde sonlarına doğru ciddi dökülmeye sebep oldu. Renk olarak günlük makyaja çook yakışsa da her gün kullandığımda pamukta üçer beşer kirpik görmek beni çok üzdü :(

Renk ve etki olarak çok beğensem de bu iki olumsuz yanı sebebiyle şansımı başka kahverengi maskaralarda deneyeceğim.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

10 yorum:

  1. Fulya'cım cetyl alkol içerikte üst sıralarda olduğu için kokusu o kadar yoğun olmalı :( Ben saçlarım platinken kahverengi maskara kullanmayı çok severdim çünkü, o saç rengiyle çok doğal bir görüntü oluşturuyordu. Hala haftasonları ve makyajsız günlerde hep aradığım bir şeydir ama uygun fiyatlı tam kahverengini veren maskara bulmak çok zor. Benim de kirpiklerim sarı ve kahverengi maskaralar çok doğal duruyor.
    Kokusu olmasa, hızlı kurumasını bile göz ardı edip bunu alabilirdim ama yazdıklarından sonra denemeyeceğim bile. Koku hassasiyetim var ve sürekli kokusu burnuma gelen hiç bir şeye dayanamıyorum.
    Umarım günlük kullanılabilecek, uygun fiyatlı bir kahverengi maskara bulabiliriz.
    Ellerine sağlık, çok çok sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'cım doğrudur, kokusu hayli yoğun ve bence ağır bir koku. Benim burnum kokulara fazla hassas olmamasına rağmen hem sabah sürerken hem de gün içerisinde burnuma geldiğinde rahatsızlık verdi. Senin kokulara karşı hassas olduğunu biliyorum ve hoşlanmayacağını düşünüyorum. Onun dışında etkisi, rengi muhteşem! Keşke parfüm işinden vazgeçseler de bayıla bayıla kullansak :)
      Çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  2. içerik önemli tabi ama kahverengi maskarasını da merak etmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümü dışında rengini, etkisini acayip sevdim ben :)

      Sil
  3. bunun mürdüm renkli olanını alacağım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç renkli maskara kullanmadım ben ama rengi çok güzel gözüküyor :)

      Sil
  4. Kahverengi maskara özellikle günlük makyajlarda çok kurtarıcı oluyor bence, keşke severek kullanabileceğin bir ürün olsaymış. Umarım çok fazla problem yaratmamıştır.

    Benim kirpiklerim asla kıvrılmamaya yemin ettiği için sonunda gidip kirpik lifting yaptırdım, bir müddet maskaralara küsüm ama ben de günlük makyajlarda doğal ve tatlı duracak kahverengi bir maskara arayışındayım hala :)

    umarım istediğimiz gibi bir şey bulabiliriz. Çok sevgiler Fulya!! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım ben de bu zamana kadar neden kullanmamışım diyorum :) Kokusu olmasaydı hayatımın maskarasını bulmuştum ama kokusu ve gün sonunda gözlerimi yakması sebebiyle bitince alır mıyım bilmiyorum :(
      Kirpik lifting güzel bir uygulamaya benziyor, deneyimlerini, sonucunu çok merak ettim!
      Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  5. Beklediğim yazı gelmiş!! Ben bir sonraki indirimde mutlaka alacağım bu maskarayı; zira burnum neredeyse hiç koku almıyor (bir gün işe yarayacağını biliyordum!). Ama neden göze sürülen bir kozmetik ürününe parfüm eklerle sorusunu daha kaç yıl sormamız gerekecek acaba? Yani maskara koksa ne, kokmasa ne? Anlamak çok zor... çok teşekkürler yorumların için, kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım benim burnum da pek koku almaz ama bu maskaranın kokusunu almamak imkansız gibi bir şey :) Gerçi şimdilerde burnum mu alıştı bilmiyorum, ilk zamanlardaki yoğunluğu bir tık azaldı gibi sanki. Kokusuyla idare edebilirdim ama parfüm sebebiyle sanırım gün sonunda gözlerim sulandığında inanılmaz yakıyor ve bir an önce eve koşup kirpiklerimden temizlemek istiyorum. Gerçekten göze sürülen bir üründeki parfümün amacını anlamış değilim!! Bittiğinde gözüm kapalı tekrar alırdım ama şimdi alternatiflerini araştıracağım :(
      Çook sevgiler benden de ♥

      Sil

Instagram