Alışveriş #7 (Gratis, Rossmann, Watsons, Eczane, CarrefourSA)


Mayıs ayı benim için hayli uzun ve yorucu geçen, alışveriş anlamında da biraz ipin ucunu kaçırdığım bir ay oldu :( Aldıklarıma toplu olarak bakınca biraz içim burkulsa da önümüzdeki birkaç ay cilt bakım ve kozmetik alışverişi yapmama ihtiyaç olmayacağı için telafi etmiş olacağım.

Nihayet geride bıraktığımız Mayıs ayında neler almışım fiyatlarıyla birlikte incelemeye başlayalım!

bioderma sensibio h2o

Pharmaceris A Physiopuric-Gel - Hassas Ciltler İçin Temizleme Jeli: Cerave için gittiğim eczanede eczacı hassas cildim için Pharmaceris'in A serisinden bu temizleme jelini önerdi. Daha önce de @sosyaleczaci hassas ciltler için paylaşımında aynı ürünü tavsiye ettiği için bunu denemeye karar verdim. Henüz kullanmaya başlamadım, umarım sever ve yola bu ürünle devam ederim. Fiyatı 100 TL'ydi.

Bioderma Sensibio H2O Micellar Water: Yüz için kullandığım Yves Rocher makyaj temizleme yağını gözümde kullanamadığımdan, bittiğinde hem yüz hem de göz için Bioderma'nın meşhur micellar suyuyla devam etmeye karar verdim. Eczaneden Pharmaceris ile birlikte aldım, fiyatı 59,50 TL.

isana

Isana Kulak Temizleme Çubuğu 300 Adet: Evde bittikçe alınan ürünlerden. Fiyatı 8,99 TL.

Isana Men Viking Limited Edition Duş Jeli: Taner için kokusunu beğenerek aldığım sınırlı sayıda üretilen bu duş jelini severek kullanmaya başladı bile. Fiyatı 12,99 TL.

Isana Pearl Duş Jeli: Kampanyayla alışverişimde hayli uyguna geldi, fiyatı 4,99 TL.

Isana Meeres Luft Sıvı Sabun: Isana'nın duş jelleri gibi sıvı sabunlarını da çok seviyorum. Bayağı severek kullandığım bal ve süt içeren sıvı sabununu almaya niyetliyken yeni çıkan deniz kokulu sıvı sabunu görünce yaza yakışır diye düşünerek bunu aldım. Fiyatı 7,99 TL.

Isana Milde Kamille Seyahat Boy El Kremi: Çanta boy el kremim bitince Isana'nın bu el kremini sepete attım ancak kokusunu, yapısını çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Bitirir, tekrar almam. Fiyatı 4,99 TL.

Watsons 3'lü Mini Islak Mendil: Çantamda sürekli taşıdığım ürünlerden. Fiyatı 4,90 TL.

nyx worth the hype maskara

Loreal Cherie On The Cake Bronzer & Allık: Bu ayki alışverişimde aldıktan sonra acaba değiştirsem mi dediğim ancak @larcencielblog Başak Hanım'da gördükten sonra iyi ki almışım dediğim Loreal'in yeni çıkan bronzer ve allık ikilisi! Kapağını açar açmaz odaya dolan frambuaz kokusuna çıldırabilirsiniz!! Makyaj ürünlerimi minimal tutmaya çalıştığımdan kullanmadığım allıkları elimden çıkardım, uygulamada da seversem demirbaşlarımdan olacak :) Fiyatı %40 bayram indiriminde 55 TL idi.

NYX Worth The Hype Maskara: Bayram indirimi NYX ürünlerinde de geçerli olunca 48 TL'ye (bence uygun) Worth The Hype maskarayı aldım. Ambalajını şimdiden sevdim, denemek için sabırsızlanıyorum!

Loreal Elseve Mucizevi Hindistan Cevizi Yağı Şampuan: Allık ve maskara alışverişiyle kasa arkasında 7 TL'ye düşünce yeni çıkan Loreal Elseve Mucizevi Hindistan Cevizi Yağı şampuanı da alıverdim. Şampuanda silikonsuz ürünleri tercih etsem de 6 mucizevi Yağ şampuanın aksine saçı ağırlaştırmamayı vaat eden bu seriyi merak ediyorum. Saçlarımı dökmeyip yumuş yumuş yaparsa çok sevinirim  💁

Nascita Stiletto Highlighter Fırçası: Uzuun zamandır bu fırça aklımdaydı ve ihtiyacım da vardı. İndirimde 26 TL'ye aldım.

the balm plump your pocker lip gloss

The Balm Plump Your Pocker Lip Gloss Elaborate: Yıllar önce The Balm'ın Balm Shelter lip glossunu çok severek kullanmıştım ve raflardan kalkması beni hayli üzmüştü. Bu lip glossların da Elaborate rengi benim kullandığıma benzediğinden hazır yaz gelmişken indirimde almak istedim. Balm Shelter gibi SPF içerseydi harika olurdu ama bu haliyle de oldukça güzele benziyor. Fiyatı 32,95 TL.

Body Fantasies Sweet Sunrise Vücut Spreyi: Bu vücut spreylerinin seveninin çok olduğunu biliyorum. İndirimde 14,95 TL'ye Sweet Sunrise çeşidini aldım. Koku konusunda zor beğenen biri olarak hafifse ve hoşuma giderse bu yaz severek kullanırım.

Flormar Tender Salmon Oje: Yaz için cıvıl cıvıl renkte oje ararken denk geldiğim Flormar'ın somon rengi bu ojesini çok sevdim, yazın bol bol kullanacağım. Fiyatı 5,95 TL.

Loreal Paris Paradise Vanilya Kokulu Kahverengi Maskara: Maskara alışverişim için çok sevdiğim fakat çabucak kuruyan Paradise mı Worth The Hype mı derken Worth The Hype + yeni çıkan kahverengi Paradise maskarayı aldım, sorun çözüldü 😅 Bu yeni Paradise serisinde turuncu ve mor renkli maskaralar da mevcut, renkli maskara sevenlere duyurulur. Şu an sadece Gratis Online'da satılıyor ve indirimle 55 TL'ye aldım. Otacı Argan Şampuan testerı da kargodan çıktı. Yalnız PTT Kargo sayesinde elime 1 haftada ulaştı. Sayesinde Gratis Online'dan alışveriş yaparken bir kere daha düşüneceğim!


Nivea Sun Koruma & Bronzluk SPF 30 Güneş Yağı: Son anda planladığımız tatil beni acilen CarrefourSa'ya soktu ve yıllardır kokusuna aşık olarak kullandığım Nivea Sun Koruma & Bronzluk güneş kremini bulamayınca güneş yağını indirimde 51,50 TL'ye aldım. Bronzlaşacağım yok ama insan bekliyor işte 😛

8x4 Deodorant Inspire: 8x4 deodorantlarını kokuları gün sonunda kalmıyor olsa da kullanmayı seviyorum. Bu sefer de beyaz şeftali, nilüfer ve yasemin kokulu Inspire çeşidini aldım, ilk kez deneyeceğim. Fiyatı 15,90 TL.

Sensodyne Hızlı Rahatlama Beyazlatıcı Diş Macunu: Bittikçe aldığım diş macununu denk geldikçe diş fırçalı setinden alıyorum. Fiyatı 3 TL indirimli 26,50 TL'ydi :)

İşte Mayıs ayında alışveriş kotamı bu ürünlerle doldurdum. Ağustos ayı doğum günüm olduğu için kendime hediye almadan geçemem ama o zamana kadarki alışveriş yazılarının sakin geçeceğini düşünüyor ve umuyorum :)

Sizin Mayıs ayınız nasıldı? İndirimlerden yakanızı kurtaramadıysanız yorumlarda buluşalım!

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

12 yorum:

  1. Ay kurtaramadım tabii ki indirimlerden yakamı :))) Zaten biliyorsun, L'Oréal beni fena batırdı. Ama pişman mıyım? Hayır! Cherie on the Cake allığı ben aslen bronzer+allık olabilir diye almıştım ama olamadı bende, bronzerı çok açık kaçtı. Fakat karıştırıp kullanınca verdiği renk çok hoşuma gitti. Yine de baya bir açık ten allığı olduğu kanaatindeyim. Ve evet, kokusu çıldırtıcı!! NYX Worth te Hype benim en sevdiğim maskaralardan; Paradise'ın kahverengisi için de senin yorumlarını bekliyorum o zaman :) Hepsini güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Loreal alışverişinizdeki her ürünün yazısını sabırsızlıkla bekliyorum! Özellikle renkli nemlendiriciyle ilgili yorumlarınızı çok merak ediyorum. Allık bana da biraz açık kaçsa da ikisini karıştırıp kullanmayı sevdim ben de, zaten sizdeki duruşuna bayılmıştım. Worth The Hype'ı güzel yorumlarınızdan sonra almaya karar vermiştim ♥ Paradise'ı kullanmaya başladım ama kokusu beni hayli zorluyor :( Yorumlayabilecek kadar kullandıktan sonra yazısını hemen yazacağım.
      Çook sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım. Ben kozmetik diyetindeyim. Elimdekiler bitmeden artık ürün almıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en güzeli kesinlikle ♥ Ben de bitirmeden ürün almamaya özen gösteriyorum, maskaram yakında bitecek olduğu için indirimde yedekledim, kahverengi maskara, allık ve lip gloss kaçamak oldu :))

      Sil
  3. Ne güzel alışveriş olmuş hepsi o Bioderma da iyi denk gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık ikili paket yerine tekli satılıyormuş sanırım, internette de fiyatlar aynıydı bence de uygun oldu :)

      Sil
  4. güle güle kullan baya iyi bir alışveriş olmuş.. loreal maskarayı beğendin mi benim de elim gitti ama son anda vazgeçtim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Hemen kullanmaya başladım, şimdilik memnunum ama kokusundan hiç hoşlanmadım :)

      Sil
  5. Harika ürünler canım.Gule güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Küpeler çok güzeller 😍 hepsini güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil

Instagram